Nakuur primobolan

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nakuur primobolan

Wat je vaak leest is dat mensen die primobolan hebben gebruikt niet nakuren. Denk dat dat toch belangrijk is. Maar als je nu bijvoorbeeld 8 weken sustanon gebruikt waarvan de laatste 2 weken met primobolan. Dan neem je een week niks en dan nog 1 injectie met alleen primobolan. Zo hoor ik weleens dat mensen kuren zodat ze niet na hoeven te kuren. Maar als je de kuur inderdaad zo opgezet hebt hoe moet je dan nakuren als je dit toch wilt. Natuurlijk kan ik nog wel tig combinaties bedenken maar dit is maar voorbeeldje.

Greetz Gerwin
    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Het topic stond er drie keer, heb er twee van verwijderd was soort overdreven.

Comment

ik vind het een beetje een onduidelijke vraag
      wwaar wil je naar toe met deze vraag
      Who's the Chef

Comment

Nakuren moet imo altijd. Afhankelijk van de kuur kan het langer of korter, lichter of zwaarder.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat het topic er 3 keer instond beetje raar inderdaad komt kreeg bij de eerste keer foutmelding kennelijk toen toch toegevoegd. Bedankt voor weghalen Stel in week 8 neem je een injectie sustanon met primobolan, week 9 niks en week 10 alleen primobolan ga je dan 3 weken na de injectie sustanon met primobolan nakuren of 3 weken na de injectie primbolan.

greetz
          Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

3 weken na de laatste injectie. Primobolan heeft een halfwaarde van een dag of 10 meen ik.
            Vind het overigens een vreemd voorbeeld maar dat terzijde.

Greets...

Comment

Gerwin ga je eerst een wat verdiepen in de materie en dan zal je zien dat dit als een lul op een drumstel slaat

Comment

ik snap um wel. (ben ik zooo slim dan)

theorie is: met primo hoef je niet na te kuren. (omdat het mild is)

simpele beredenering: ik doe een sustanon kuur, maar aan het einde ff primo, wa-ant... met primo hoef je niet na te kuren.

degene die dit verzonnen heeft is minimaal homo, en daarnaast vreseluk simpel!!!
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (bruce @ Nov. 08 2005,17:56)]degene die dit verzonnen heeft is minimaal homo, en daarnaast vreseluk simpel!!!
                  Zegt dit dan dan ook niet wat over het feit dat jij het (blijkbaar als enige) begrijpt Brucie?

Comment

zo als jij hem uitlegd bruce zo had ik het ook voor ogen maar dacht dat is idioot
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Infinity @ Nov. 08 2005,17:45)]Gerwin ga je eerst een wat verdiepen in de materie en dan zal je zien dat dit als een lul op een drumstel slaat

je lult b##sh%##it.grts

Comment

In de materie heb ik me wel verdiept. Maar de veronderstelling bij veel mensen is inderdaad zoals bruce het aangeeft. Maar ik ben dus ook van mening dat je dan ook moet nakuren zoals ik al aangaf en mijn vraag was dan ook als je na de laatste injectie primo of primo met sustanon moet gaan tellen met het wachten met je nakuur.

Greetz Gerwin

Comment

Antwoord heb je ook gehad

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 08 2005,20:17)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (bruce @ Nov. 08 2005,17:56)]degene die dit verzonnen heeft is minimaal homo, en daarnaast vreseluk simpel!!!
                            Zegt dit dan dan ook niet wat over het feit dat jij het (blijkbaar als enige) begrijpt Brucie?  
                            euhm....

Comment

zat net ff te denken.
                              het is hetzelfde als dat je bezopen raakt van een liter whisky drinken. maar als je dan als laatste twee glasen ranja neemt, dan word je niet dronken, want van ranja word je immers niet dronken.

ugh... mooie vergelijking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X