Testosterone enanthate

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testosterone enanthate

hallo mensen... een vriend van mij is begonnen met testosterone enanthate van aburaihan uit iran...

op de verpakking staat enanthate maar op de ampullen enantate, nou is mijn vraag of dit soms bij meerdere mensen zo is ?

iemand toevallig met hetzelfde bezig ?

alvast bedankt

Dat komt idd vaker voor. met een fotootje kunnen we nog iets meer uit de voeten. Goed spul, trouwens!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Plaatje

het zit in deze verpakking... batchnummer is 009 terwijl die van de verpakking 038 is  

Comment

Heb er ff een aanklikbare link van gemaakt.
        Wat overigens bedoeld wordt is dat je foto's maakt van de spullen die daadwerkelijk gebruikt worden, niet dat je een plaatje van een vergelijkbaar product plaatst...

Comment

maakt niet uit bro.
          ik heb es 40 ampullen in mn handen gehad, waarvan missch. 3 overeenkomend nr. hadden.
          is goeie shit dude
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Was tijdje geleden nog erg betrouwbare Test E, maar er zijn nu echt verschrikkelijk veel fakes van in de omloop dus.....!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
            Mr. HOLLAND 2007 NAC
            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Vind het niet lekker klinken al die verschillen maar dat zegt niets. Foto van het spul zelf zou kunnen helpen inderdaad.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Maat van me had dat ook op het doosje een h en op de ampullen geen. Hij vond dit ook verdacht maar boekte goede resultaten met zijn kuur dus........prikken maar
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X