Originally posted by [b
12 cc sustanon
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Nov. 23 2005,21:48)]Sustanon zou ik om de 3 dagen zetten en anders enanthaat nemen.
Deca op 50mg doet niks
Waarom niet iets als week 1 t/m 10 sustanon 500mg p. week
week 1 t/m 10 deca 400mg per week
week 1 t/m 3 30-40mg d-boll per dag
week 11 t/m 13 40mg winstrol per dag of inject 50mg om de dag, of 100mg test-prop om de dag.
Eventueel vanaf week 5 proviron voor verhoging van je vrije test.
Nakuur meteen na de winstrol of prop 4 weken nolvadex op 40mg per dag.
Greets...
maar ik ga 't aanpassen* Wind waait door de bomen *
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Nov. 26 2005,17:10)]Dus vanaf nu gelijke hoeveelheden, geen gedonder meer met onzinnig op of afbouwen.
En nakuur juist NIET direct na de sust en deca hè, lees nou ff goed...
Heb alles nog 's goed nagelezen
Ik denk dat ik nu wel uitkom alleen moet
ik nog heel wat inslaan
* Wind waait door de bomen *
Comment
-
Had inderdaad vanaf het begin beter gemoeten maar hij staat in ieder geval open voor verbeteringen
Nu alles aanpassen en er 100% voor gaan dan behaal je zeker nog een mooi resultaat!
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ja inderdaad hij zal niet de enige zijn die het aan het begin niet goed doet. Ben er ook een van (50mg boldone in de week bijvoorbeeld ).
Maar ja dankzij deze fantastische site wordt ook Bas nu een A.S. gebruiker met verstandBanaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Wat ik alleen niet snap is dat mensen zo makkelijk hun leven op spel zetten door zomaar wat te slikken en wat voor hoeveelheid dan ook.
Puur omdat je er groot van wordt. Tis schaddelijk spul he... Zou je niet eens jezelf goed gaan informeren erover VOOR dat je begint
Dit is geen persoonlijke aanval op jou Bas, ik wens je alsnog succes en hoop dat je er goed uitkomt. Want zoals je wel zal weten het spuiten en slikken is niet alles. Daarnaast heb je ook je voeding en rust nodig
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Nov. 27 2005,11:32)]Wat ik alleen niet snap is dat mensen zo makkelijk hun leven op spel zetten door zomaar wat te slikken en wat voor hoeveelheid dan ook.
Puur omdat je er groot van wordt. Tis schaddelijk spul he... Zou je niet eens jezelf goed gaan informeren erover VOOR dat je begint
Dit is geen persoonlijke aanval op jou Bas, ik wens je alsnog succes en hoop dat je er goed uitkomt. Want zoals je wel zal weten het spuiten en slikken is niet alles. Daarnaast heb je ook je voeding en rust nodig
vond ik ook toen ik deze doornam. 12cc sustanon als 2ekuur-3000mg dat was helemaal grappig geweest
gelukkig voor bas ze gezondheid is hij hier op deze site gekomen.grts
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Nov. 27 2005,12:06)]Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Nov. 26 2005,13:12)]voor overbrugging naar je na kuur
Aan het eind van je kuur geen 17AA middelen want die verhogen de densiteit aan gluco receptoren, wat verder HPTA onderdrukt en spierverlies in de hand werkt. Best gewoon eindigen met je basis produkt, test (prop) dus.
Clenbuterol zou de cortisolreceptoren kunnen blokkeren maar persoonlijk ben ik daar nog niet (door een goed onderzoek) van overtuigd. Dat het anti-catabool werkt geloof ik wel weer
Winstrol wordt/werd in veel kuren aan het eid gebruikt om er harder uit te komen.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Nov. 27 2005,11:32)]Wat ik alleen niet snap is dat mensen zo makkelijk hun leven op spel zetten
je voelt immers geen pijn ofzo. je word sterker en groter.
de rest (inwendige EN psyche) valt je niet zo op.
btw: wrom andere avatar? ik was gewend aan die andereeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Aan het eind van je kuur geen 17AA middelen want die verhogen de densiteit aan gluco receptoren, wat verder HPTA onderdrukt en spierverlies in de hand werkt.Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Nov. 26 2005,18:23)]hij zegd het goed toch miss S ??
Ik reageerde echter op zijn eerdere post (laatste op de pagina ervoor) waarin hij zelf zijn kuur benoemde, daar gaf hij aan t/m week 10 sust en deca en nakuur week 11...
@ Bas: plaats ajb nog ff in je eigen woorden de exacte kuur die je nu doet, weten we zeker dat je alles helemaal goed begrepen hebt.
Als er nog bijgestuurd moet worden kan dat beter nu dan na je kuur hè!
(Beste is uiteraard ruim voor je kuur maar dat is helaas al een gepasseerd station)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment