12 cc sustanon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• neem aan dat je avantar ook jouw fysiek is... het is geen speelgoed he kerel verdiep je er wel goed in..grts

Comment

• Volwassenen

Humatrope is geïndiceerd als substitutiebehandeling bij volwassenen met een uitgesproken groeihormoondeficiëntie.

Patiënten met een ernstige groeihormoondeficiëntie op volwassen leeftijd worden gedefinieerd als patiënten met bekende hypothalamus-hypofyse pathologie en tenminste één bekende hypofyse-hormoon deficiëntie, niet zijnde prolactine. Deze patiënten moeten een enkele dynamische test ondergaan om de diagnose groeihormoondeficiëntie te stellen of uit te sluiten. Bij patiënten met in de jeugd ingetreden, geïsoleerde groeihormoondeficiëntie (geen bewijs voor een hypothalamus-hypofyse-aandoening of bestraling van de schedel), worden twee dynamische (stimulatie-) testen aanbevolen, behalve voor diegenen die lage IGF-I concentraties hebben (<2SDS), voor wie één test in overweging moet worden genomen. De referentiewaarde (cut-off point) van de dynamische test moet strikt gehanteerd worden.

Humatrope

Comment

• begrijp er geen bal van
        Who's the Chef

Comment

• 6 mg?
          moet dat geen 6 iU zijn?
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Op de link die ik erbij gezet heb staat ook 6 mg maarja de vraag is of hij het bij zijn kuur kan nemen

Comment

• Kunnen ja, zinvol nee.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• @iedereen  
                Ik stop er dan mee als het niet zinvol is..

* Wind waait door de bomen *

Comment

• Comment

• ik hoop dat je int vervolg eerst info zoekt voor je allerlei soorten gif in je lijf spuit
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X