Fera labs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Krijg net mail terug..... als je ons voorziet van jou adres zullen we de spullen opsturen. Als je hierover positief bent graag een positief bericht op DBB.

Of ik het lab vertrouw?? Zou niet zomaar iets in mijn gat spuiten (steriel) maar bij de tabs geef ik ze het voordeel van de twijfel..

grtz
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Comment

Originally posted by Wimpy
      Krijg net mail terug..... als je ons voorziet van jou adres zullen we de spullen opsturen. Als je hierover positief bent graag een positief bericht op DBB.

Of ik het lab vertrouw?? Zou niet zomaar iets in mijn gat spuiten (steriel) maar bij de tabs geef ik ze het voordeel van de twijfel..

grtz
      prijzen zijn wel erg goedkoop.geloof er weining van

Comment

Ik hoor het wel van anderen...duurt toch nog tot volgende winter vooraleer ik kuur (zowiezo ga ik voor GS) maar vind het wel makkelijk dat ze 25mg zijn.

grtz
        Denk je sterk.

Comment

ff zitten mailen met ze. is wel degelijke huisbrouwerij en niet een lab! binnenkort zullen er test resultaten komen en als die gunstig zijn zullen veel mensen hun producten bestellen

Comment

Originally posted by punani
            ff zitten mailen met ze. is wel degelijke huisbrouwerij en niet een lab! binnenkort zullen er test resultaten komen en als die gunstig zijn zullen veel mensen hun producten bestellen

Op DBB zijn er al een paar die de inject gedaan hebben en zijn er wel tevreden over.( of dat zijn er die meewerken met hem??)

Als bewezen word dat kwaliteit en doseringen kloppen is het wel een voordelig lab....
            Denk je sterk.

Comment

Originally posted by Wimpy
              Op DBB zijn er al een paar die de inject gedaan hebben en zijn er wel tevreden over.( of dat zijn er die meewerken met hem??)

Als bewezen word dat kwaliteit en doseringen kloppen is het wel een voordelig lab....
              ik kan ook gaan schreeuwen dat ik geweldig ga op hun testo maar ik wil liever als de producten zo goedkoop zijn labresultaten zien. en dat heb ik ook gezegd waarop werd geantwoord dat ze snel zullen komen

Comment

We zien dan wel....
                Denk je sterk.

Comment

Ik heb deze mail ook binnen gehad, maar ga er zeker niet op in!

Eerst wachten op labresultaten en dan nog niet

Ik vertrouw het gewoon voor geen kant!

Comment

Voordat er fatsoenlijke testresultaten waren van GS hadden ook al weet ik hoeveel mensen het gebruikt dus waarom nu niet?

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Idd. toen ik voor de eerste maal GS nam was ik ook heel wantrouwig....amateurlabels en amateurpilletjes, was er niet gerust in.

Maar iedereen was blijkbaar al op voorhand overtuigd over de kwaliteit...ook al waren er geen labtesten.

Ik ken de veelgezegde zin GS anabolen gemaakt door bodybuilders voor bodybuilders...

Ik denk dat er vele gewoon tevreden genoeg zijn over gs en daarom nieuwe labs niet nodig hebben of vertrouwen.

Moest daarintegen GS er nog niet zijn zouden ze misschien meer succes hebben.

Ook MRP werd de lucht in geprezen met testresultaten en alles erbij...maar daarna kqwamen er wel verhalen over het niet steriel zijn en doseringen.

Ik wacht af wat de anderen er dus van denken ..

grtz
                      Denk je sterk.

Comment

Voor alle duidelijkheid ik vind iedereen die ongeteste spullen (dus spullen die nog nooit ergens getest zijn en waar geen resultaten van zijn) zacht gezegd volslagen idioot.
                        Het is je lichaam waar je het instopt en daar heb je er maar één van.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Justem!

Comment

Wimpy ; hoe kan jij nu een indruk geven als je maar 10 tabs ontvangt, wtf ben je nu met 10 tabs ook al zijn ze 25mg, dat zijn 2,5 tabs van gs , er van uitgaan dat je dagelijks 50 mg neemt kom je dus 5dagen toe, als het bijna gaat aanslaan heb je geen tabs meer

Grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                              Wimpy ; hoe kan jij nu een indruk geven als je maar 10 tabs ontvangt, wtf ben je nu met 10 tabs ook al zijn ze 25mg, dat zijn 2,5 tabs van gs , er van uitgaan dat je dagelijks 50 mg neemt kom je dus 5dagen toe, als het bijna gaat aanslaan heb je geen tabs meer

Grtz

Ik heb nog maten ook die op internet zitten hé....normaal heb ik er een stuk of 40...maar ik wacht zowiezo tot volgende winter en to wanneer er anderen ervaring met hebben.

grtz
                              Denk je sterk.

Comment

haha hier staat ook al zon heerlijk topic

verder laat ik me over dit alles niet uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X