Fera labs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TSwhey
    haha hier staat ook al zon heerlijk topic

verder laat ik me over dit alles niet uit.
    onee hij zit ook op bodynet

Comment

Zo fera lab is fake.

Iemand die op DBB reclame zat te maken en log bijhield had hetzelfde IP adres vanwaar de mails kwamen van fera-labs

Zo, ook weer opgelost...lang leve GS
      Elk pondje komt door het mondje !!!
      Denk je sterk.

Comment

nee slimmie lees nou eens goed!is niet die gozer van het log ander gast die reageerd.grts

Comment

Denk je sterk.

Comment

Originally posted by Wimpy
            Zo fera lab is fake.

Iemand die op DBB reclame zat te maken en log bijhield had hetzelfde IP adres vanwaar de mails kwamen van fera-labs

Zo, ook weer opgelost...lang leve GS
            Ja,maar dat is toch lochische.Als ik me eigen goedjes zal maken en willen verkopen,dan zal ik dat promoten op de boardts waar ik kom.Om naambekentheid te maken stuurt hij wat sammpels op.(Hoewel dat weinig zin heeft in zulke kleine hoeveelheden).Maare hoe weten ze dat van die IP en waarom geven ze dat vrij?.Dit is toch ook niet gedaan bij de komst van gs.
            En persoonlijk zal ik nooit als proefkonijn funktioneren.
            oldpride.nl

Comment

Originally posted by lorenzo
              Ja,maar dat is toch lochische.Als ik me eigen goedjes zal maken en willen verkopen,dan zal ik dat promoten op de boardts waar ik kom.Om naambekentheid te maken stuurt hij wat sammpels op.(Hoewel dat weinig zin heeft in zulke kleine hoeveelheden).Maare hoe weten ze dat van die IP en waarom geven ze dat vrij?.Dit is toch ook niet gedaan bij de komst van gs.
              En persoonlijk zal ik nooit als proefkonijn funktioneren.

IP adres weet de moderater toch...en het was tevens de manier waarop.
              Iedereen kreeg mails ook jongeren die nog nooit gekuurd hadden en niks vanaf weten

Gevaarlijk dus...

grtz
              Denk je sterk.

Comment

Linke boel dan inderdaad.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Fera Labs ken ik niet maar IP (japan) was altijd al goedkoop en menig bbuilder die nog steeds actief zijn op boards zijn er groot mee geworden. maarrr... ze werden onbetrouwbaar. flucterende doseringen, dus ging men op zoek naar alternatieven. volgens mij is dat ook een van de hoofdredenen dat GS is opgezet.
                  als fera labs nieuw is: wat is dan de reden dat het gestart is? alleen de centen..... als je gs moet geloven is het Bbuilders VOOR Bbuilders. dat is wel een goeie slogan.
                  ik denk trouwens wel dat als gs mooiere potjes en amps zou gebruiken, het betrouwbaarder overkomt. aan de andere kant: goedkope potjes drukken de prijs.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X