Originally posted by bruce
Igf-1
Collapse
X
-
-
Foto van de IGF-1
En hier een foto van de IGF-1 verpakking ...Attached Files
Comment
-
Originally posted by snipkeSorry kerel maar de gast die deze samengesteld heeft kent er de ballen van ook al is hij 125kilo bij 6%, jij ziet een grote kerel en je neemt dan blindelings zijn raad over zonder opzoekwerk te doen, is niet slim. Ik ben van Brabant maar kom dikwijls in oost- vlaanderen om zaken te regelen
Grtz
Enig idee wat ik nu nog doen zou? Verder kuren met andere producten (vertel me dan ook maar meteen dewelke haha ) of paar maand stoppen tot ik terug iet of wat meer naturel sta? Laatste zie ik eigenlijk niet zo zitten met de zomer in 't vooruitzicht.
Yow
Comment
-
sorry kerel maar dat schema trekt op niks, hoe doe je eigenlijk 100 deca en 100 tren als deca 200ml/mg is en tren 75mg/ml is, had je dan deca van de apotheek en welke tren was het, en dat opbouwen en afbouwen waar is dat voor nodig, dat zijn achterhaalde zaken. En wanneer heb je uw igf dan genomen want dat staat er niet op vermeld, kan ik goed geloven dat je op dergelijke schema niet groeit, weggesmeten geld, en u igf is niet van de goedkoopste heb ik de indruk.
Sppijtige zaak dat je er zoveel geld insteekt en niks van overhoud
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipkesorry kerel maar dat schema trekt op niks, hoe doe je eigenlijk 100 deca en 100 tren als deca 200ml/mg is en tren 75mg/ml is, had je dan deca van de apotheek en welke tren was het, en dat opbouwen en afbouwen waar is dat voor nodig, dat zijn achterhaalde zaken. En wanneer heb je uw igf dan genomen want dat staat er niet op vermeld, kan ik goed geloven dat je op dergelijke schema niet groeit, weggesmeten geld, en u igf is niet van de goedkoopste heb ik de indruk.
Sppijtige zaak dat je er zoveel geld insteekt en niks van overhoud
Grtz
Wat betreft de igf, deze was niet opgenomen in dat schema, heb ik er gewoon bijgenomen omdat een vriend beweerde via dat spul serieus te zijn bijgekomen en ik wou wel wat "meer". En ja, gelijk heb je, weggesmeten geld dus wat betreft de igf.Maar as heb ik genoeg :-) Dus da's het probleem niet. Heb nu igf van gg besteld.Hopelijk werkt deze en voor de as denk ik nu verder te doen met masteron en trenbolone.Heb gelezen dat dit een goede massa combinatie zijn zou. Ervaring mee, of weet je iets beter ?
Yow
Comment
-
Originally posted by beenbegrijp ook erg weinig van dat schema moet ik eerlijk zeggen
de eene week zet je bijna 2x zoveel deca als de andere week??
deca kan je toch ook 1 x in de week zetten
Comment
-
Originally posted by CuriosioVoegen niets toe inderdaad. Eén van de twee vervangen voor test is een beter idee.
Greets...
Bedoel je dan bv een test enantaat ofzo? Want geloof dat die niet is opgenomen in sust. Weet het niet juist precies vanbuiten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment