Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ok great guys, ik heb het met 0,6 x 30mm gedaan. Het spoot wat moeilijk maar dat is misschien omdat het op oliebasis is. Ik heb gehoord dat lichtjes verwarmen het spuiten makelijker maakt......
Grtz
-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Even in je hand houden van de spuit helpt. Ook op de verwarming leggen. Verder een warm douche nemen voor het spuiten is ook zeer handig. Zo spuit het gemakkelijker erin.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment