Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kijk op dit moment ben ik het perfecte voorbeeld. ik drink niet rook niet gebruik geen drugs niets en ook geen sterioden.Verder eet ik altijd gezond slaap vroeg ect ect.Ik weet alleen dat ik ooit hardcore as gebruiker zal worden dus ik spaar me lichaam gewoon voor andere slechten dingen
Bij je eerste kuurtje ga je de voor en nadelen afwegen maar naarmate je meer begint te kuren denken de meeste daar niet meer aan, daar ben ik 100% zeker van, dan is het gewoon de spieren en verslaving dat tellen
Volgens mij een goed punt. Mensen bij wie het eerste kuurtje succesvol is, die gaan eigenlijk altijd verder. Althans: degenen die ik meegemaakt heb wel. Zelf heb ik 4 kuurtjes gedaan. De eerste drie waren een flop, dus vandaar dat er ook jaren tussen zat. De vierde (enkele maanden geleden) was een heel licht en simpel kuurtje, maar sloeg wel heel goed aan. Nu zit ik dus te popelen om verder en harder te gaan! Ik moet eerst mn lichaam weer blessurevrij krijgen, daarna "geht's los"...
Maar goed; ik rook niet, drink zeer zelden, gebruik geen drugs (meer), eet redelijk gezond, doe veel aan sport en andere beweging. Dus ja, ik ben gezonder dan de meeste mensen van mijn leeftijd, ook al weeg ik 2x zoveel. :P Bloeddruk ook nog steeds netjes 130/80.
De kunst is om het gebruik van anabole steroiden weer los te koppelen van het bodybuilden. Voor mij bestaat bodybuilden, of krachttraining zo je wilt, uit intensief trainen, verstandig eten en goed rusten. Daarnaast kun je af & toe eens extra's nemen zoals creatine, maar het valt in mijn gedachtengang buiten de basis. Dat geldt dus ook voor anabole steroiden. Ik kan prima zonder, ook al heb ik ze een paar keer licht gebruikt.
Door het gebruik creert iedereen z'n eigen 'valkuil'. Heb ik laatst een goed boek over gelezen, erg leerzaam. Die valkuil gaat op een gegeven moment deel uit maken van je leven en dus ook van het bodybuilden. Je kunt 3 dingen doen: je eraan overgeven, je valkuil vermijden of je kunt 'm bestrijden. Ik ken iemand die al 11 maanden liefdesverdriet heeft. Dat is bij hem gaan horen. Da's ook een valkuil, hij kan niet meer zonder, want hij heeft een excuus om zich rot te voelen.
Anabolen zijn een excuus, mensen! Koppel het los van je levensstijl.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Een levensstijl vind ik het niet, dan ben je al bezig over gasten die bijna het hele jaar door kuren zoals een prof of wedstrijdatleten. Er wordt idd wel te vlug naar gegrepen, maar je hebt mensen die het goed bedoelen ( ikzelf ) die jaren trainen, alles netjes in orde, voeding,training en rust, de eerste 10-15 kilo komt er redelijk makkelijk aan maar dan komen ze op een dood punt, wordt nog een jaartje doorgetraind zonder as maar er is geen verandering meer waar te nemen, dan kom je ergens op een forum terecht, je leest al die berichten en je denkt bij jezelf, als ik nu ook eens een kuurtje deed,dan kom ik misschien die grens te boven en kunnen we weer volop trainen naar het volgende punt, enkel weten de meeste niet dat als je eenmaal gekuurt hebt je naturel niks meer kan halen.
ik vraag me af of een relatief lichte kuur nou echt zo slecht is
ik kijk altijd maar naar een goeie antibiotica kuur of weet ik veel wat mensen van de docter krijgen voor geschreven
die troep is ook bocht en zal miss wel net zo slecht of goed zijn voor je lichaam.
en als de docter het voorschrijft zou het wel goed zijn??
nou ik geloof er niet zo in.
Hoi, heb dus een vraagje ik ga nu beginnen met een kuur Trenbolac/Methandrostenolone/oxandrolone. mijn bedoeling is dus droger staan,strakker staan.ben namelijk 20kg vermagerd in een zeer korte periode en heb wa last van 'vel' mijn supplier bood me dit kuurtje aan met de benadrukking op hard traine en alles komt strakker te staan. mijn vraag is dus wat vinden jullie daarvan.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment