brute koorts-aanvallen enkele uren na het zetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brute koorts-aanvallen enkele uren na het zetten

beste mede-sporters,

ik heb een verhaaltje over wat mij is overkomen een paar weken terug, dat ik ff wil delen met jullie.

Bekend verhaal, en hoe nu verder?

Woensdag;
    Na het uitvogelen van een uiterst streng regime voor de komende 10 weken betreffende voeding, training, rust, en een kuurtje , was het maandag tijd om de eerste shizzle erin te knallen.

Maar maandag begon de nieuwe training, o.a bestaande uit keiharde squat's en lunges, dus leek het me niet verstandig om maandagmiddag de spuit in m'n gluteus te zetten.

Dinsdag dan maar.
    Netjes de vialletjes warm gemaakt, vervolgens met alcohol ontsmet (evenals de huid).
    Met (toen nog) wat lichte spierpijn van de avond ervoor werd de 3,5ml primo met wat test enth. door een maatje gezet.
    "Autch, dat was best pittig vriend". Met als reactie;
    "Zo, je bloed ook wel veel".
    Dus ik kijken; what the fuck, er lag zelfs wat bloed op de grond.

Wij erom lachen, en nog ff wat leedvermaak over het manke lopen en het moeilijke zitten.

Ik heb de plek ff rustig gemasseerd, en ben vrolijk naar huis gegaan.
    S'avonds begon de spierpijn in beiden benen, hamgstrings en billen behoorlijk toe te nemen van de brute training die dag ervoor.
    Lekker! dacht ik nog! De pijn op de spuitplek was allang niet lekker meer te noemen, de goede beurse plek herrinerde me eraan iedere keer maar op 1 bil te zitten.

Aan het einde van de avond was het niet meer mogelijk om normaal te lopen.
    De pijn begon steeds ondraagelijker te worden, het opkomen vanuit de stoel was bijzonder pijnlijk, en autorijden ging slechts met tranen in de ogen van de pijn.
    Met de tanden op elkaar de trap oplopend verheugde ik me op een warm bad.
    Even goed strekken en rekken die spieren, met name de gluteus, om de pijn wat af te nemen.
    Eenmaal in bad liggend gebeurde het volgende;

Ik kreeg het ineens superkoud, zo erg dat ik helemaal begon te rillen. Met veel pijn uit bad geklommen, en helemaal shakend mezelf afgedroogd en het bed in gekropen. Het ongecontroleerde rillen ging toen over een gloed van hitte. Ik begon te zweten, en het bed voelde zo heet als de hel. Daarnaast begon ik echt een kloppende hoofdpijn te krijgen. Ik heb de hele nacht in bed lopen zweten, hoofdpijn gehad, en gruwlijke pijn op de spuitplek. Elke miniscule beweging zorgde voor een pijnscheut.

Ik ben net (om 2 uur) m'n bed uitgegaan, en heb 2 pijnstillers naar binnen gemikt. Nu gaat het wel weer, ik heb nog steeds koorts en de pijn voel ik nog steeds, en ik ben behoorlijk duizelig. Maar ik vrees voor over een paar uur als de pijnstillers zijn uitgewerkt.
    En ik vrees nog meer voor zaterdag, wanneer de andere bil aan de beurt is.

Zondag;
    Nu heb ik gisteravond voor de 2e keer gezet. 3ml primo GS + 0,5ml test enth. GG, in de benen.
    Dat ging gelukkig prima.
    ik ben vroeg naar bed gegaan omdat ik vandaag wilde trainen.

Echter.....een paar uur later werd ik wakker, omdat ik weer ongecontroleerd aan het rillen was. Ik lag weer helemaal te shaken in mijn bed, ik kreeg weer hoge koorts, en mijn voeten deden gewoon pijn zo koud voelden ze aan.
    Ik heb weer de hele nacht liggen ploeteren, ik kon mijn lichaam niet stil houden, had het bloedheet.
    Ik ben rond een uur of 6 met pijn en moeite naar beneden gestrompeld, om een iboprufen te nemen. Dit scheelde wel iets. Na een paar uurtjes slapen werd ik weer wakker omdat mijn bed zeikenat was van het zweet.

Het is nu 10 uur, het gaan nu wel weer. Ik ben nog duizelig en heb wat hoofdpijn, maar de koorts is weg.

Jullie kunnen wel begrijpen hoe ik me voel, ik heb deze week nog geen fatsoenlijke training kunnen volgen, omdat die shizzle mijn gezondheid naar beneden knalt. Zwaar frustrerend, helemaal omdat ik niet gaat weten hoe het de komende weken gaat verlopen

Donderdag;
    woensdag was het weer tijd om te zetten. In eerste instantie wilde ik geen test meer zetten, omdat ik al een paar gruwelijke nachten achter de rug heb, maar op advies van vele anderen het nog 1 keertje aan te kijken, toch maar weer een halve ml test erbij gezet.

ik kon de klok er weer op gelijk zetten;
    tegen de tijd dat ik naar bed ging begon ik het goed koud te krijgen, ik had mijn sokken al aangelaten omdat ik de vorige keer zo'n koude voeten had.
    Ik begon weer ongecontroleerd te rillen en klappertanden. Na verloop van tijd begon ik hevige koorts te krijgen en net als voorgaande keren een zwaar verhoogde hartslag (ik schat +- 120). Net als de vorige twee keer was ik op een gegeven moment zo ziek dat ik gewoon begon te ijlen, ik dacht dat we met z'n 4en in bed lagen, en ik was aan het ruziemaken omdat ik niet wilde dat de anderen stiekem de iboprufen pakte die op mn nachtkasje lag. Jullie kunnen er om lachen, maar als je een keer echt ziek ben geweest begrijp je wat ik bedoel met "zo ziek zijn dat je moet ijlen".
    Ik heb die nacht 3 iboprufen geslikt. Toen de koorts wat wegzakte begon ik ineens fors te zweten.

Deze ochtend heb ik stage-gelopen met pijn en moeite, daarna ben ik meteen weer met koorts het bed in gegaan. Ik heb net behoorlijk gezweet, en kan weer de lakens verschonen.

De koorts is nu weg maar ik ben nog steeds licht in mijn hoofd

Maandag;
    Gister (zondag) weer gezet, deze keer de test achterwege gelaten.

Helaas ben ik die nacht weer fucking ziek geworden, wederom dezelfde symptonen. Het lag dus niet aan de test, ik reageer zo op de primo.
    Het is nu al 4 x achter elkaar dat ik zo'n heftige reactie vertoon na het zetten.

Ik heb echt geen idee wat het kan zijn, vorig jaar heb ik ook met primo GS gekuurd in een iets lichtere dosering, en toen helemaal geen last gehad.

Het doet pijn in mijn hart, maar ik ben genoodzaakt de kuur af te breken, want dit is slopend voor mijn lichaam. Daarnaast begin ik in de problemen te komen omdat ik me al enkele keren ziek heb moeten melden binnen twee weken.

Meteen stoppen natuurlijk en geen risico lopen.Rot voor je dat het zo moet eindigen.
    oldpride.nl

Comment

Kolere wat een verhaal man!
      Blij dat het allemaal goed is afgelopen.
      Had je dit keer HG primo? Kan best zijn dat je daar allergisch voor bent. Je zal de eerste niet zijn die allergisch is voor sommige medicijnen. Test gaat meestal wel goed omdat het een lichaamseigen stof is.

Zonde van je kuur inderdaad maar er zijn belangrijkere dingen!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
        Kolere wat een verhaal man!
        Blij dat het allemaal goed is afgelopen.
        Had je dit keer HG primo? Kan best zijn dat je daar allergisch voor bent. Je zal de eerste niet zijn die allergisch is voor sommige medicijnen. Test gaat meestal wel goed omdat het een lichaamseigen stof is.

Zonde van je kuur inderdaad maar er zijn belangrijkere dingen!

Greets...
        ik heb vorig jaar met primo van GS gekuurd, nergens last van.

Dit jaar weer primo GS, en nu die heftige reactie.

Ik denk dat ik binnenkort ff primo GG ga proberen, kijken of ik ook zo reageer.

Comment

Fuck man wat een verhaal, ik had al gestopt na de 2de injectie, van de test kan het idd niet zijn want dat is een lichaamseigen stof (echter wel niet in die doseringen) , ik hoop dat het ondertussen beter met je gaat want dit wens je uw ergste vijand niet toe.

Heb je met beide middelen al eens gekuurt, kan zijn dat er iets misgelopen is tijdens het produktieproces en er misschien bacterieen in het flesje zaten of dergelijke, contacteer uw leverancier eens en hoor eens of nog mensen met dat batchnummer problemen hadden

Grtz
          stil growing

Comment

Loo, stop direct met die kuur man! Je kunt ook NIET meer wakker worden, als je zo doorgaat. Die primo is zeer waarschijnlijk zwaar verontreinigd.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat denk ik niet want dan zou hij ziek blijven... en zal de dokter ff moeten gaan peuteren aan zn billetjes
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Klinkt zeker niet goed. Of het is de verkeerde shit dat je 1 of ander rotzooi/troep hebt gehad of misschien ben je voor een bepaalde stof allergisch. Ik zou nu eerst je lichaam even rust gunnen en even rustig aan doen.
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Normaal zou ik zeggen; je lichaam reageert extreem op de stof en vertoont een allergische reactie.

maar wat ik het vreemde vind; vorig jaar heb ik ook met primo van GS gekuurd, en toen nergens last van gehad.

Ik vermoed dat er iets in de vials zit wat er niet in hoort te zitten, ik vind de extreem pijnlijke spuitplekken en die extreme koorts iets te verdacht...

maargoed, ik ga het volgende doen; ik ga nu primo van GG proberen, en ik ga een vial primo GS aan een maatje geven hij wil namelijk wel proberen of hij dezelfde reactie krijgt.

Voorlopig kan ik nog niks zeggen over de oorzaak, het blijft gissen.

Ik ben nu (meer dan een week na m'n laatste spuit) weer een beetje gekalmeerd, maar ik die eerste 2 weken waren echt een zware teleurstelling, ik had me er zo op verheugd maar ik ben er alleen maar doodziek van geworden.

Comment

wow wat een verhaal
                    ik was net als snip na de 2de al gestopt
                    ben benieuwd wat je maat er van gaat merken
                    miss dat er idd troep in zit who know's

waarneer wil je weer verder gaan ?
                    Who's the Chef

Comment

net als de meeste wist ik het al maar het blijft klote.suc6 kerel

Comment

Heftig verhaal!

Ben benieuwd wat er bij je maat uit gaat komen?!
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Ik ook. Misschien blijft hij wel dood...
                          Zou het of wegpleuren of laten testen in een lab ofzo maar zeker niet iemand anders laten nemen.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Niet lullig bedoeld maar wat mij betreft zit er meer dan een enkel steekje los als je na zo'n reactie nog een keer dezelfde spuit zet, laat staan nog drie keer...
                            Ben heel blij voor je dat het goed afgelopen is maar je kunt duidelijk ook te ver gaan in het 'voor lief nemen van bijwerkingen'!

Zou ook zeker proberen die vials te laten testen en ff niks anders nemen tot je er absoluut zeker van bent wat de oorzaak is geweest...

Comment

Originally posted by Shannasse
                              Niet lullig bedoeld maar wat mij betreft zit er meer dan een enkel steekje los als je na zo'n reactie nog een keer dezelfde spuit zet, laat staan nog drie keer...
                              Ben heel blij voor je dat het goed afgelopen is maar je kunt duidelijk ook te ver gaan in het 'voor lief nemen van bijwerkingen'!

Zou ook zeker proberen die vials te laten testen en ff niks anders nemen tot je er absoluut zeker van bent wat de oorzaak is geweest...
                              Ik dacht eerst dat ik zo op die test reageerde, ik dacht misschien is het test-flu, ff wennen.

Maar na de 2e keer was het geen wennen meer.
                              En toen ben ik ff goed gaan informeren, en vrijwel iedereen raadde mee aan het nog 1 keertje te proberen met test, het nog 1 kans te geven.

Dat had ik eigenlijk niet moeten doen, maargoed, toch voor een 3e keer gezet, toen reageerde ik weer zo fucked up.

En toen dacht ik; die test gooi ik eruit, wennen of niet, dit wordt me te gek.
                              Dus toen een keertje met alleen primo gezet, maar dat maakte gek genoeg geen flikker uit. En dat had ik niet verwacht, vorig jaar nog zonder problemen met primo van GS gekuurd...

Misschien had ik inderdaad eerder moeten stoppen, maar ik heb veel ge-informeerd over test-flu of anders gezegd steriod-fever, en dat was iedere keer zo van "ja eerste paar keer zetten moet je ff wennen".

Maargoed, dit was geen a.s-griepje, dit was gewoon een brute reactie.

Ik ga het weekend ff primo van GG proberen, waarschijnlijk reageer ik daar niet zo heftig op, maar als ik ook daar dezelfde reactie op krijg, dan ligt het aan mijn eigen lichaam die zo heftig reageert.

En een maatje van mij wil wel 1 keertje die primo GS zetten, als hij dan ook een soortgelijke reactie krijgt, dan weet ik gewoon dat er iets goed fout zit in de vials van GS.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X