ik heb is een keer anapolon tabs gebruikt en die beggonen pas na 2,5 week tewerken maar hoe zit dat met dianabol en winstrol waaneer beggin je dat temeken? en ik heb gelezen dat anapolon en dianabol allebij vocht vast houden maar wat is dan het verschil tussen die twee kwa werking ?
winstrol dianabol
Collapse
X
-
Anapolan is oxy.... veel kracht en vEEEEl vocht niet geschikt om als only te nemen.... dan kan je beter dbol of winny nemen....It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
ik heb het over de tabs van anapolon 50mg 20 tabs en niet over injecties om miscommunicatie tevoorkomen volgens mij is er geen een anabole in tab vorm die al gelijk de eerste dag gaat werken en wat been al zij dat dianabol en winny ongeveer binnen een week begint tewerken zou het dan niet een goed idee zijn om in de eerste week je dosering laag te houden om je tabs te sparen omdat je in de eerste week toch niks merkt en pas op het moment dat je wat gaat merken de dosering teverhogen mischien is dit een raare theorie maar het lijkt mij de meest voorde hand liggend zo doe je ook wat langer met je tabs maar mischien heb ik het mis en is dit niet juist wat is jullie meening hier overLast edited by richard; 16-03-2006, 16:24.
Comment
-
Originally posted by richardik heb het over de tabs van anapolon 50mg 20 tabs en niet over injecties om miscommunicatie tevoorkomenoldpride.nl
Comment
-
Originally posted by richardik heb het over de tabs van anapolon 50mg 20 tabs en niet over injecties om miscommunicatie tevoorkomen volgens mij is er geen een anabole in tab vorm die al gelijk de eerste dag gaat werken en wat been al zij dat dianabol en winny ongeveer binnen een week begint tewerken zou het dan niet een goed idee zijn om in de eerste week je dosering laag te houden om je tabs te sparen omdat je in de eerste week toch niks merkt en pas op het moment dat je wat gaat merken de dosering teverhogen mischien is dit een raare theorie maar het lijkt mij de meest voorde hand liggend zo doe je ook wat langer met je tabs maar mischien heb ik het mis en is dit niet juist wat is jullie meening hier over
lijkt me niet erg logisch
gewoon gelijk de volle dosis D's naar binnen rammenWho's the Chef
Comment
-
Beetje jammer dat leestekens nog steeds wat teveel gevraagd zijn...
Verder klopt er erg weinig van je theorie en denkwijze, raad je heel hard aan je wat meer in de materie te gaan verdiepen!'
Oxy in tab is de normale vorm en dit werkt wel degelijk heel erg snel, zeker qua bijwerkingen. Beginnen met minder gaat nergens over, dan werkt het dus ook maar een klein beetje tegen de tijd dat het aanslaat. Als je dan gaat verhogen moet je weer net zo lang wachten tot het beter werkt ofwel de verhoging aanslaat.
Het gaat namelijk om de concentratie werkzame stof in je bloed.
Comment
-
klingt ook heel logisch wat je zegd ,en je raad me aan om wat meer in de materie teverdiepen ik doe niet anders daar voor stel ik ook hier de vraag maar soms kan je dingen niet vinden op internet en daarom probeer ik hier wat wijsheid en kennis op tedoen van mensen die er wat meer ervaring mee hebbenLast edited by richard; 18-03-2006, 16:32.
Comment
-
Op zich een duidelijk verhaal Richard maar ff wat anders als je nou eens af en toe een komma of een punt en en hoofdletter neerzet dan leest dat veel makkelijker vindt je zelf ook niet?
Op zich een duidelijk verhaal Richard, maar ff wat anders. Als je nou eens af en toe een komma, of een punt en en hoofdletter neerzet, dan leest dat veel makkelijker. Vindt je zelf ook niet?
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Het typt een stuk makkelijker zonder vraagtekens ,komma's en punten , het schilt een hoop tijd, en verder heb ik nog nooit klachten gehad over me manier van typen ,en voor mij zelf maakt het weinig uit of een ander lees tekens gebruikt of niet ,als er in een zin bv een vraag woord gesteld zie ik dat ook wel zonder een vraagteken , maar ja het schijnt dat sommige mensen zich hier aan storen, maar goed ik zal me best doen om wat meer ,,,,,,,.......???????'''''''' te gebruiken ,om het wat duidelijker te maken .Last edited by richard; 22-03-2006, 04:07.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment