Wat doen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat doen?

Vriend van me traint al een heel eind maar krijgt maar zeeer langzaam volume. Zeker in vergelijking met wat hij duwt. Om een vb te geven, Borst op bank met losse halters duwt hij 8x 44kg per stuk.... Heeft al ettelijke eurotjes verkwist aan voedingssups. Dus kracht maar geen volume
    Hij wil nu vanalles proberen zolang hij niet moet injecteren(net zoals ik )
    Thx

ander trainings schema pakken. helemaal omgooien.
    voedingssupp. als weight gainer (omdat ie wil groeien) moet hij blijven gebruiken.
    daarnaast zn voeding goed op orde.
    zal zeker schelen.
    en daarna.... sjah.. alstie niet wil injecteren, zal het niks worden. tabs only zal nooit echt blijvend resultaat geven
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

44 per hand is niet nix hoor kerel

bruce geeft al goeie tips
      varieer je training en maak je eten op orde

miss is ie wel overtraind dit kan leiden tot kracht verlies
      Who's the Chef

Comment

massa krijgen is echt de voeding die dat doet plus enkel massa oefeningen doen, zoals bench press,deadliften, squaten, schoulder press, ......

weight gainer kan al veel doen maar moet dan wel elke dag gedronken worden en niet enkel op trainingsdagen

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by snipke
          weight gainer kan al veel doen maar moet dan wel elke dag gedronken worden en niet enkel op trainingsdagen

Grtz
          is dat zo?? wat zou de reden zijn om dit elke dag te nemen?
          mij lijkt het alleen maar extra KH's en op niet train dagen heb je minde KH nodig.
          Who's the Chef

Comment

Als je een weightgainer neemt is die onderdeel van je voedingsschema en neem je hem dus ook iedere dag, je gaat toch ook niet ineens een paar boterhammen minder eten op een niet-trainingsdag...

@ Zenex: aangezien je dit topic in anabolen hebt geplaatst neem ik aan dat je op zoek bent naar advies daarover. Zoals je in het topic 'Eerst Lezen' kunt zien is dit soort open vraagstelling niet toegestaan en het topic bij deze dus gesloten.
            Open gerust een nieuw topic over voeding of training, daar gaan toch de tips over en valt ook ongetwijfeld heel veel winst te halen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X