test cutting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test cutting

Zoals de titel al impliceert: ik ben aan het nadenken over een cut-kuur met test. De meningen zijn verdeeld over het nut van test-only voor cutting, dus ik vraag het maar op een hoop plekken. Iemand ervaring?

Voordat ik de vraag krijg: "waarom geen primo/tren/...?" Ik wil juist graag wat vocht vasthouden. Ben veel te blessuregevoelig om nogmaals een droogmakend middel te gebruiken. Enkele maanden geleden winstrol-only gedaan. 4 droge kg erbij, maar extreem pijnlijke en gevoelige pezen, wat nu nog niet helemaal is hersteld. Dus dan liever vocht vasthouden wat er na een kuur ook zo weer af is.

Maar goed: meningen graag!

Vindt het een superplan om met test only te cutten.

Hoeveel mg wil je gaan nemen?

Comment

lijkt mij ook een zeer logische beredenering.
      maar ten overvloede maar weer: cutten hangt van je voeding af, en gedeelte training. de as zeggen in mijn ogen niet zo veel, dan alleen gewichtsverlies tegen gaan.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
        lijkt mij ook een zeer logische beredenering.
        maar ten overvloede maar weer: cutten hangt van je voeding af, en gedeelte training. de as zeggen in mijn ogen niet zo veel, dan alleen gewichtsverlies tegen gaan.
        Dat is ook mijn gedachte. En dan ga ik toch liever voor datgene wat het meest lichaamseigen is. Die paar kilo vocht merk ik met mijn pens toch niet. En trainen zonder pijn lijkt me ook wel eens leuk...

Over de dosis: eerste test-kuur, dus frontload met 1000 mg in week 1, daarna 500 mg.

Comment

is ook mijn favo hoor. en wat je zegt: lichaams'eigen' stof
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Helemaal mee eens!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X