welke combi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke combi

Hoi mensen..

Even het volgende dilemma
    Nouja dilemma

Ik was van plan om te gaan cutten met test prop en winny inject.
    Alleen aangezien GG geen Winstrol inject meer maakt op waterbasis valt dit plan in duigen.
    Nouja in duigen..ik kan natuurlijk ook tabs van GS nemen maar dat zie ik eigenlijk niet helemaal zitten omdat ik simpelweg wil injecteren.
    GG maakt nu de winstrol op oliebasis en de eerste batch schijnt geen succes te wezen.

Nu bedacht ik het volgende;
    Ik kan natuurlijk ook test prop met masteron combineren maar zou dit nuttig zijn of zeggen jullie op je beurt zorg dat je lekker alsnog winstrol op waterbasis krijgt bijv. Zambon en neem alsnog een combi van test prop met winny.

Dus mijn vraag luid;
    Prop met masteron of tog echt aan de winny voor men cuttingscycle?

Grtz M.

Hangt af van je vetpercentage. Masteron heeft pas effect als je vetpercentage laag is, zeg 8% of lager. Je wordt er harder van. Zit je nu rond de 15%, dan is het geen goed alternatief.

Pillen is niks mis mee hoor!

Wat dacht je van 6 weken test prop i.c.m. 6 weken anavar? Prima combi, niks mis mee. Winstrolpillen is ook niets mis mee. Eventueel kun je er ook proviron bij nemen.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry
      Hangt af van je vetpercentage. Masteron heeft pas effect als je vetpercentage laag is, zeg 8% of lager. Je wordt er harder van. Zit je nu rond de 15%, dan is het geen goed alternatief.

Wat dacht je van 6 weken test prop i.c.m. 6 weken anavar? Prima combi, niks mis mee. Winstrolpillen is ook niets mis mee. Eventueel kun je er ook proviron bij nemen.
      De tabs is natuurlijk ook een optie en dan proviron er bij.
      thnx voor je reply

Comment

anavar is alleen wel een stukje duurder als winni maar goed als je niet op je geld zit
        waarom niet
        Who's the Chef

Comment

je moet je berichten maar ff checken.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Waarom 2e keus winstrol als je zambon kunt krijgen??
            Zou persoonlijk voor test en tren gaan maar met jouw keuzes wordt het winstrol.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry

winny inject is wel sterker dan tabs, en die cortisol-stijging die je met tabs krijg is niet wenselijk helemaal als je eindigt met pillen.

dus als je het vele spuiten voor lief neemt zou injects zeker de voorkeur moeten hebben...

Comment

@Infinity

jij kan toch wel aan winny injects komen?

Comment

Originally posted by Loo
                  @Infinity

jij kan toch wel aan winny injects komen?
                  Alles is mogelijk natuurlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X