Trenbolac/Methandrostenolone/oxandrolone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenbolac/Methandrostenolone/oxandrolone

dus mijn algemene vraag was wat vinden jullie van dit kuur en wat zou ik ervan moette verwachten ,? 'kuur Trenbolac/Methandrostenolone/oxandrolone'

Zie antwoord in voorstel topic.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vind het niks en zou er dan ook gewoon weinig van verwachten.

Belangrijker vraag is wat verwacht je er zelf van ofwel wat is je doel?
      As gaat je zeker nĂ­et helpen je huid strakker te trekken en je zult er als het goed is ook niet van aankomen op de plaatsen waar je nu blijkbaar huid over hebt...

Comment

Je kunt een overbelaste lever verwachten, heel veel vocht en nadat je gestopt bent een enorme dip.
        Echt niet lullig bedoeld maar dit slaat nergens op. Veel lezen en op die manier genoeg kennis opdoen om een goede kuur te maken.

Greets...

Comment

mja ik ken er zelf niks van vandaar dak het vraag .. mijn doel of wa ik ervan verwacht is alvast droger staan en men vel wa strakker trekke da heeft men 'supplier' toch gezegd dat met dit kuur het gaat helpe ?

Comment

what the fuck?

huid strakker trekken?

af en toe hoor je ook dingen he....

Comment

Dat gaat ook zeker lukken hoor. Beetje jammer dat het een opvulling met vocht is.
              Ga er verder ook niet meer op in. Je hebt je antwoorden dus kijk maar wat je doet.

Greets...

Comment

Ik vind het geen goed plan. Hou eerst een lange poos bezig met je voeding en training. Jij zal veel kilo's spieren kunnen gainen als je niet zo lang traint. AS zou ik voorlopig niet aan zitten als ik jou was. Kan meer kwaad dan goed doen. Dat van het losse vel trekt wel bij naarmate je blijft trainen. Had ik namelijk ook.

Comment

Originally posted by Curiosio
                  Dat gaat ook zeker lukken hoor. Beetje jammer dat het een opvulling met vocht is.
                  Ga er verder ook niet meer op in. Je hebt je antwoorden dus kijk maar wat je doet.

Greets...

Wa bedoelde juist dat gaat ook zeker lukken ?

Comment

Ok kheb dus eigenlijk Dianabol injectable van international pharmaceuticals en anavar van SPA en dan nog trenbolac drostanpro injectable.

6week
                    eerste 2weken elke dag 3 anavars tabs perdag eerste week din en don 1ml Dianabol. 2de week ma : 1ml tren. din : 1ml dianab woe :1ml tren.
                    do : 1ml dianab vrij : 1ml tren
                    dan blijft het dezelfde voor de 3de en 4de week buiten dak dan 4 anavars tabs inneem per dag.
                    5de week trg 3 anavar tabs per dag en dan din : 1ml dianab. woe : tren.
                    don : Dianab.
                    en 6de week gwn afsluite met elke dag 3 anavar tabs per dag

Wat vinden jullie hiervan ? en wat kan ik ervan verwachte ?

Comment

gemakkelijker te lezen is 100 tren , 30mg anavar, enzo verder . Wat jij schrijft kan niemand aan uit.

De dbol inject ken ik niet, moet je die niet elke dag zetten zoals de tabs en hoeveel mg is dat, op en afbouwen van anavar is achterhaald, die tren is dat aceth zo ja dan moet je elke dag zetten of om de dag voor 6 weken, de anavar gewoon doornemen voor 6 weken. Maar dit kuurtje lijkt op niks, van de dbol ga je vocht vasthouden terwijl de tren en anavar voor hardheid is

Grtz
                      stil growing

Comment

Weet je wat, ik zal het nog Ă©Ă©n keer voor je uitspellen en daarna ga ook ik niet meer in op vragen van jou over as, tenzij uit je vragen heel erg duidelijk blijkt dat je jezelf er enorm in verdiept hebt en alleen nog wat puntjes op de i wilt zetten...

1. Blijf van de as af en ga eerst eens lekker leren trainen en eten, oa omdat:
                        - je lichaam nog absoluut niet aan as gebruik toe is, gaat je allerlei ellende als blessures brengen.
                        - je doelen niet door middel van as te behalen zijn.
                        - je zelf helemaal niets af weet van die spullen. Hoe kun je het dan achteloos in je lichaam proppen?!?

2. Deze kuur slaat nergens op, de combi is oa onlogisch en tegenstrijdig.

3. Bij een kuur hoort een nakuur, hoor ik je niet over. Als je niet weet wat een nakuur is of doet ben je zeer zeker niet toe aan het gebruik van as.

Goede, gezonde voeding icm een goed trainingsschema en een klein beetje geduld kunnen jou exact brengen wat je zoekt, terwijl je er ook nog gezond bij blijft/wordt.
                        Dat is vele malen meer dan van deze 'kuur' kan worden gezegd....

Hoop je terug te zien in de onderdelen voeding en training van dit board, zo niet succes en vooral sterkte met wat je ook doet en vooral je toekomst.

Comment

Originally posted by snipke
                          gemakkelijker te lezen is 100 tren , 30mg anavar, enzo verder . Wat jij schrijft kan niemand aan uit.

De dbol inject ken ik niet, moet je die niet elke dag zetten zoals de tabs en hoeveel mg is dat, op en afbouwen van anavar is achterhaald, die tren is dat aceth zo ja dan moet je elke dag zetten of om de dag voor 6 weken, de anavar gewoon doornemen voor 6 weken. Maar dit kuurtje lijkt op niks, van de dbol ga je vocht vasthouden terwijl de tren en anavar voor hardheid is

Grtz
                          das 25mg . en wrm lijkt dit kuur op niks ? men doel is droger staan vooral voor men sixpack kom van zwaarlijvigheid ben afgevalle last van onderbuik vel metter tijd trekt da allemaal wel goe maar met een kuur gaat dat allemaal sneller ni ?
                          Last edited by Thedream; 22-03-2006, 18:45.

Comment

Met dit kuurtje gaat je vel zeker niet goe trekken, ja van het vocht dat je zal vasthouden.

Dbol is een vochtophoudende as, daar train je niet mee af, dit wordt meesal gebruikt als kickstart bij een kuur met test voor de eerste weken op te vangen.
                            De tren hoe ga je die zetten, elke dag of om de dag, ik zou het bij de tren en anavar houden en zeker geen dbol bijnemen.

Geen enkel as zal er voor zorgen dat je overgebleven vel zal strak getrokken worden,dit bekom je enkel door te trainen en op uw voeding te letten,maar dit zal zeker geruime tijd vragen en dus zal je moeten geduld hebben en niet zo maar iets geloven van iemand,en zeker niet van degene die u de as verkocht heeft,want die kerel kent er de ballen van en wil enkel snel geld verdienen.

En wat neem je als nakuur, of heeft uw supplier hier niet over gesproken

Grtz
                            stil growing

Comment

..

nee de tren is omde dag anavar elke dag.. 1dag tren 1dag dbol etc..

zonder nakuur...

maar dus da gaat dan wel helpe maar is allemaal vocht blijft dan niet lang steke wss ?.. je zei van dbol is een vochtophoudend as.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X