need help

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• need help

hey had een vraagje ik heb nooit gekuurd en train al 5 jaar maar weeg 103 kilo bij 1.80,1.82 met een hoop vet en massa en heb helemaal geen difinitie behalve opgeblazen zijn nou is mijn doel drooger worden en tergelijker tijd ook groter zou dat kunnen met kuuren zo ja welk spul is het best het budget maak niet uit

En stel je nou voor dat ik stop met kuuren van ik dan weer trug of hou ik er wat van over je kan tog niet je hele leven kuuren ???

Als je stopt met kuren val je altijd terug......dat hoort erbij.

Als je groter en gelijkertijd droger wil worden zal je hgh moeten gebruiken oid maar ik geloof dat jij beter kan wachten en zorgen dat je heel veel te weten komt over a.s,kerel.

Comment

informeer je zelf over "cutten" en "cardio" daarmee zal je een hoop berijken
      Who's the Chef

Comment

Het lijkt mij als je veel vet hebt dat je iets meer aan cardio zal moeten doen ipv kuurtjes zoeken. Vetverbranding lijkt mij toch het beste om ervan af te komen.

Comment

Je vraag gaat over kuren en hoort dus niet thuis in algemeen, vandaar dat ik hem heb verplaats.
          Verder is dit stukje, dat je duidelijk niet gelezen hebt, van toepassing op je vraag dus sluit ik bij deze ook gelijk het topic.

Overigens zijn de tips die je al hebt gekregen over cutten en cardio helemaal juist, definitie hangt af van je bf en dat valt of staat met voeding.
          Wondermiddelen bestaan niet dus ook in een kuur moet je voeding kloppen anders komt er niets van terecht. Beginnen met veel lezen en leren over voeding dus en een goed voedingsschema opstellen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X