d-boll tov test of deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• d-boll tov test of deca

Mijn vraag is eigenlijk hoeveel vocht je vasthoud met d-boll. ik heb het nooit gebruikt, maar wil het misschien wel gebruiken. Ik wil sowieso nog wel iets om te spuiten bij mijn kuur. mijn kuur zal iets worden van:
    -6 weken d-boll met 8 weken deca
    -10 weken testo e met 8 weken deca
    Of misschien 6weken d-boll met 8weken testo en daarbij dan om de dag masteron, omdat het ook tegen oestrogeen helpt.
    Maar van d-boll weet ik dat het flink aromatiseert. Dus stel ik neem 30 of 40mg d-boll per dag, of ik neem 500-750mg of misschien 1000mg test enantaat per week. Met welke hou je nou over het algemeen het meeste vocht en vet vast bij dezelfde omstandigheden?? Ik vind het nogal moeilijk, want ik weet ook niemand die deze middelen afzonderlijk heeft gebruikt.

Je hebt nog nooit gebruikt en praat over een gram test alsof het niks is?
    Van zowel d-boll als test ga je vocht vasthouden. Van d-boll meestal iets meer afhankelijk van het merk.
    In je voorstel topic zeg je dat je bf 22% is. Zou geen massakuur nemen dan tenzij een hoog bf je niet uitmaakt.

Ga verder eerst een wat kuurlogs lezen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nou ja, ik heb het eigenlijk nog nooit gebruikt, omdat ik er niet zo gek van was. Het richt meer schade aan dan spuiten, dusja... die gram test noem ik dan als vergelijking. Ik zou denk ik d-boll van EPL nemen, maar maximaal 30mg per dag. Ik wil eigenlijk alleen weten of testo tov d-boll zorgt voor minder vocht, of dat het verschil nihil is.

Comment

test en D's zorgen voor vocht zoals cur al zegd dat is toch antwoord op je vraag ??!!
        Who's the Chef

Comment

Tering hee, het gaat mij om d-boll. Ja testo zorgt voor vocht idd. Dat weet ik want ik heb er zelf ook 6 keer mee gekuurt. Mijn vraag is wat het verschil is bij afzonderlijk gebruik. Dan zal je dus met d-boll meer vocht vasthouden? Of ze zijn redelijk vergelijkbaar? Of hou je met d-boll GRUWELIJK veel vocht vast in vergelijking met testo?

Comment

Volgens mij geef ik daar het antwoord al op in mijn eerste reply?
            Maar voor jou nog een keer, d-boll meer dan test.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als je dan toch zorgen maakt over "wat vocht" laat dan die d-bol eruit en neem deca en test,daar ga je ook al goed op hoor.Alles hangt ook af van je manier van eten enzo..tuurlijk wat vocht erbij is niet onoverkomelijk maar je kunt het wat beperken door op je voeding te letten.Ofwel neem je een Var only kuur ofzo,is mss nog het beste...altijd dat gezeur van dat vocht...

Jeof
              If you wanna get big...
              You've got to eat like a pig!

Comment

IK versta dat niet he, je wilt een kuur doen met middelen die gebruikt worden voor massa op te bouwen, en in een massa fase wordt er niet gekeken naar vocht omdat deze toch wegtrekt na de kuur.

Je hebt al zes keer gekuurt met test maar nog nooit dbol gebruikt als kickstart

Grtz
                stil growing

Comment

Dbol is lekka...gewoon samen met testo/deca gebruiken en schoon eten....cutten is voor mietjes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X