D-boll spuiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry hoor maar ik neem liever een injectie dan een tab hoor, krijg er pijn in me buik van en 90% altijd maagzuur (heb een maagzweer), dus een D-boll-ject lijkt me echt goed. En elke dag 1ml gezetten nou dat is ook niet zo erg, als je aan de HGH / STH zit moet je ook elke dan spuiten....

Grtzz D

Als ik weer hersteld ben en weer een tijd train ga ik het zekerzz proberen als het er dan nog is, en als GS de injecties minder pijnlijk heeft gemaakt.
    !Use my shit and feel the power!

Comment

Ik zit nu te denken om bij mijn volgende kuur d-boll inj in plaats van tabs.
      Maar ik neem er dan ook sus bij.
      Kan ik het ook in 1 spuit doen 1 x per week natuurlijk de sus met d-boll
      Of kunnen allebij op olie en water basis zijn?
      Of kun je iets op olie basis ook met iets op water basis mengen?
      Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Die dboll moet je eleke dag spuiten en water en olie kan je beter niet mengen... er zijn er wel die hete doen maar het is niet aan te raden...
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik denk dat je d-boll-ject wel ken mengen met sus of deca, volgens mij is het namelijk op oilbased. Hou me er niet aan want kan ook op waterbasis zijn en dan kun je het NIET mengen.

Alleen de mensen van MTV vorige keer, die mafkees deed ook Deca + Winstrol in zijn spuit eikel....

Grtzz D

Comment

d-body: sustanon 1x per week is klote. sucks. neem dan enanthaat. (staat ongveer 10.000 keer op DIT board

@ red: dat MEEN JE NIET olie en water stoten elkaar af. krijg je volgens mij ECHT een rare plek onder je huid.

@ d-men: ga es nederlands leren ouwe. jij gebruikt licht en ligt constant andersom. of doe je dat expres?
            @ d-men: ik krijg ook van inject (vooral winny) maagzuur kan missch. liggen aan kracht toename, dus meer druk, maar toch

@ snipke: GOOD POINT!! (hoewel ik met dmen eens ben: maagzuur, maar dat kan meeste pillenslikkers niet schelen)
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by D-Men
              Sorry hoor maar ik neem liever een injectie dan een tab hoor, krijg er pijn in me buik van en 90% altijd maagzuur (heb een maagzweer), dus een D-boll-ject lijkt me echt goed. En elke dag 1ml gezetten nou dat is ook niet zo erg, als je aan de HGH / STH zit moet je ook elke dan spuiten....

Grtzz D

Als ik weer hersteld ben en weer een tijd train ga ik het zekerzz proberen als het er dan nog is, en als GS de injecties minder pijnlijk heeft gemaakt.
              dan ben jij bij de weinige die elke dag wilt injecteren, of je nu 1cc of 3cc moet zetten dat speelt geen rol het is enkel die naald er elke dag inzetten.

Je moet het nu wel niet gaan vergelijken met hgh zetten, want dat doe ik ook elke dag en ja met plezier, is ook maar een slin naaldje waar je niks van voelt

Grtz
              stil growing

Comment

Ja oke dat is waar...Maar ik vind het niet erg als ik elke dag moet zetten, als het maar pijnloos is en dat is het de laatste tijd niet...

Grtzz D

Comment

sorry
                  Bruce ik ga ff chekken
                  Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

@ bRUCE Ik zeg toch dat je het beter niet kan doen maar er zijn mensen die er schijt aan hebben en het wel doen en die hebben nergens last van...
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik zit trouwens 2 dagen aan de dboll en heb gelijk weer last van mn maag....

Comment

Originally posted by punani
                        gg heeft die d-bol injectie toch zo heerlijk hoog gedosseerd
                        ik meende 200mg/ml maar de preciese weet ik niet meer.. misschien dat testo me straks ff verbeterd
                        heel dom ik bedoelde met deze reactie vloeibare(orale) dbol van gg heel stom

Comment

ja ja.. dat snapte ik wel, redje. maar wilde ff zeggen wrom het drek is
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@Red, he kerel wanneer zit jij eens niet aan de as, je zet nooit een log op, maar telkens in je antwoorden kan je toch lezen dat je wel iets aan het gebruiken bent

Grtz
                            stil growing

Comment

Ik zit vanaf feb. weer in een kuur... maar heb geen zin in een log... heb geen eens zin om te trainen meestal maar ga toch maar...

Comment

Originally posted by red
                                Ik zit vanaf feb. weer in een kuur... maar heb geen zin in een log... heb geen eens zin om te trainen meestal maar ga toch maar...
                                hahaha wat een mooie gozer ben je toch heh...komt wel goed!!
                                ***Geweld eindigt waar respect begint***
                                ____
                                Email:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X