Moe en lui van stanozolol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moe en lui van stanozolol

Hallo,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring.

Ben bezig met een kuurtje stanozolol only 40mg/day, 6 weken.
    Ga nu m'n tweede week in. Ben toch een partij lui en moe. Denk de hele dag aan m'n bedje. Slaap toch 9 uur per nacht. Hadden jullie dat ook of moet ik me zorgen maken? Verder qua training gaat prima.

Kan me niet herinneren dat ik van winstrol moe werdt, volgens mij ben jij gewoon overtraind, is je voeding en training niet in orde, post anders eens je voeding en trainingsschema in de voorziene topics

Grtz
    stil growing

Comment

voeding

7:30 30gr eiwit shake, Bord brinta, Kiwi

10:00: 3 volkoren boterhammen met 3 eieren

12:00 volkoren stokbrood met 200gr gerookte zalm.

15:00 120gr markreel + 3 boterhammen. Appel. Sinasappel

18:00 120Gr. markreel + 3 boterhammen + 200Gr, ananas, appel + kiwi

18:45 trainen

20:30 eiwitshake 30Gr

21:00 250gr. Zalmmoot + 120 gr zilvervliesrijst+ appel +3 x banaan

23:00 Eiwitshake 30gr, Ananas+ makreel 120gr.

Training (weet niet alle benamingen)
      MAANDAG: borst: bankdrukken 2 x 10, Dumbel fly's 3 x 12, SChuinbankdrukken 3 x 12
      Schouders; militarypress 2 x 12, Front raises 3 x 12, Sideraises 2 x 12
      triceps: dip 3 x 10, Touw schuin trekken 3 x 12

Dinsdag; Benen; squate 3 x 12, leg press 2 x 12, Leg crul 3 x 12, Hamstring 3 x 12, Kuiten 4 x 15
      Rug: chindip 3 x 10, Brede stang toetrekken 3 x 10, Smal toetrekken 3 x 10.
      Bicep; dumbelcrul 3 x 10. isolatie bicep 3 x 10 a 12

Donderdag; zie maandag

vrijdag; zie dinsdag

Woensdag+zaterdag; buik +/- 15 minuten thuis

Comment

Werd er ook niet moe van.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik weet je stats nu effe niet, heb je al eens uitgerekend hoeveel je dagelijkse behoefte is voor voeding want je kan een voedingsschema volgen maar als het niet voldoet aan je behoefte ben je er nog niks mee. Schema ziet er voor de rest goed uit, maar neem jij geen snelle suikers na de training, je hebt die dan wel nodig.

U training , borst zou ik me concentreren op vlak drukken de eerste week en de volgende week op schuin drukken, je mag best 3-4 sets doen van bankdrukken, en dan afsluiten met fly's is goed voor de rek.
          De frontraise zou ik eruit laten bij schouders omdat je deze al meegepakt hebt met borst, side raise is goed
          Benen, zou ik starten met leg extension dan de squat en dan hmstring oef. als leg curl en dan kuiten

Zou dan een rustdag inlassen

dan woensdag rug en biceps, bij de rug zou ik bent over rowing nog bij doen, en de small pull down vervangen door een vlakke roei

Grtz
          stil growing

Comment

@snipke,

Dank je voor je advise. Mijn stats zijn 101kg, 1,89, 21%bf. Doel: Ik wil wat definitie (harder worden). Massa is nu niet mijn doel.

Denk je dat ik me met dit schema overtrain??

PS. Had gisteren ook wat hoofdpijn. Stanozolol bijwerking?

Comment

@snipke: Nog een laatste vraag. Wat kan ik het beste nemen voor snelle suikers?

Comment

snelle suikers haal je uit een weight gainer. die zou ikzelf half uur voor het trainen nemen. je moet suiker in je fok hebben dan hebbie lager cortisol ook. en omdat je van winny al cortisol promoot, moet je dat ff doen. je heb in je schema geen snelle koolhydraatjes. evt. kan je die shake ook vlak na trainen nemen, maar ikzelf heb de ervaring dat je ook lekkerder traint als je al gebruik kan maken van de suikers tijdens de training
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

je kan gewoon dextrose nemen na de training, dextrose en eiwitten zouden zorgen voor de beste pwo shake, insuline zou dan behoorlijk pieken

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by bruce
                    snelle suikers haal je uit een weight gainer. die zou ikzelf half uur voor het trainen nemen. je moet suiker in je fok hebben dan hebbie lager cortisol ook. en omdat je van winny al cortisol promoot, moet je dat ff doen. je heb in je schema geen snelle koolhydraatjes. evt. kan je die shake ook vlak na trainen nemen, maar ikzelf heb de ervaring dat je ook lekkerder traint als je al gebruik kan maken van de suikers tijdens de training
                    dat klinkt wel erg vreemd.
                    Dan pak je tog lekker dextrose lijkt me

Comment

ja dan zit je aan een stukje suiker te sabbelen. geeft mij geen goed gevoel. doe mij maar gwoon weightgainer. zit onbeperkt in

Comment

moe worden

ik en mijn kuur maat zijn ook altijd moe met kuren met winstrol. Denk zelf dat het te maken heeft met de giftigheid en dat je lever overuren draait.

Met test, deca, en tren had ik het nl niet....
                        Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"

Comment

Originally posted by 1977Marc
                          ik en mijn kuur maat zijn ook altijd moe met kuren met winstrol. Denk zelf dat het te maken heeft met de giftigheid en dat je lever overuren draait.

Met test, deca, en tren had ik het nl niet....
                          Dank je voor je antwoord. maakte me al zorgen. Maar ga toch na mijn kuurtje mijn bloed eens laten onderzoeken. je weet maar nooit.

Comment

beste zou zijn voor en na elke kuur te laten doen. vlak na en tijdje na. kan echt geen kwaad

Comment

Ben nu zelf ook bijna 2 weken bezig met winny en prop en moet zeggen dat ik ook zo lui als een hond bent de goeie laatste week.

Waar het aan ligt weet ik niet maar heb de vorige keer met winny daar totaal geen last van ondervonden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X