Waar word je het droogst van ???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar word je het droogst van ???

hallo, mensen ik wil graag iets gaan gebruiken zoals DECA of STROMBA, waar word je nou het aller droogst van, 3/4 kilo spiermassa vind ik eerst wel genoeg! of hebben jullie andere ideeën ?!?! laat het me weten, want sta te popelen om te beginnen! en waar kan ik dan de juiste schema's en dieëten vinden ?! alvast bedankt

je ben eigeluk nog te jong ouwe. maar je ben zo lang, dat als de groei eruit gaat het niet zo'n ramp is.

dude, lees eerst maar es wat rond hier. je zal uitvinden dat testosteron de basis van elke kuur is. dus zoekenis het antwoord. ben je te lui om te zoeken, sjah... dan houdt het op. de vragen die je stelt zijn meer dan 50keer beantwoordt, dus antwoord vind je zeker!
    succes
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Gezien jouw stats hoef je niet te klagen .
      Wacht nou gewoon ff met die middelen.
      Ga iets aan je voeding veranderen .
      Hier vindt je best wel goed advies over je voeding.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Is wellicht een twijfelgeval maar vind je vraag te algemeen, wat zoals je in de regels kunt lezen niet is toegestaan.
        Zorg eerst dat je op zijn minst enig idee hebt van de werking én bijwerkingen van bepaalde middelen voordat je ze klakkeloos is je nog erg jonge lichaam propt...
        Specifieke vragen over bepaalde middelen mogen uiteraard wel maar lees vooral eerst ff wat!

Topic gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X