kan iemand mij hier antwoord op geven??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan iemand mij hier antwoord op geven??

hoi ik heb een vraag ,ik heb zelf die jaar geleden anabolen gehad ik was toen 19 jaar,ik heb het zonder dat ik er wat vanaf wist gebruikt dom weet ik,ik heb toen denk ik zo,n 16 a 17 spuit testerongehad 250mg en 5 spuiten deca , dianabol er bij gehad volgens mij 5mg.en heb denk ik een jaar laten heb ik nog oximetalona gehad maar daar heb ik maar de helf van gebruikt van het potje.

mijn vraag is eigelijk ,ik ben nu 22 ik heb het idee dat mijn sexdrift flink is afgenomen ,en heb last van haaruitval heb redelijk inhammen gekregen weet niet zeker of het door de anabolen komt want de doktor zegt tegen mij dat is mannelijke erfelijkheid is want na drie maanden nadat jij gekuurt hebt dan is die anabolen uit je bloed ,dus ik weet niet meer wat ik moet geloven,kan het zijn dat je nu hellemaal kaal woord daar door of krijg je normaal alleen haaruitval in die tijd dat je het gebruik of bij de uitwerking ?en is er nog iets tegen te doen zodat de sexdrift nog omhoog gaat ,ik gebruik nu wel fina weet niet of het helpt als je anabolen gehad hebt voor de haar uit val,ik hoop dat iemand mij hier kan helpen?

Eerst maar eens even de regels lezen en er wat mee doen.
    Topic gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X