even een boost om er weer goed zin in te krijgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even een boost om er weer goed zin in te krijgen

Ik wil een flinke boost zodat ik kan zien dat ik verder kan groeien ik ben al best fors gebouwd van mezelf en ook een stuk gegroeit door de twee jaar dat ik nou train maar zit nou op een punt dat ik al een halfjaar geen vooruitgang merk ben ook wat minder gaan trainen daardoor 2 dagen in de week in plaats van 4 maar wil weer naar die 4 of zelfs naar 5 dagen maar heb daar even een goede oppepper voor nodig die duidelijk zicht en voelbaar is als iemand mij met een goed kuur schema zou kunnen helpen graag

alvast bedankt, Rboy
    No Pain No Gain

Originally posted by Rboy
    Ik wil een flinke boost zodat ik kan zien dat ik verder kan groeien ik ben al best fors gebouwd van mezelf en ook een stuk gegroeit door de twee jaar dat ik nou train maar zit nou op een punt dat ik al een halfjaar geen vooruitgang merk ben ook wat minder gaan trainen daardoor 2 dagen in de week in plaats van 4 maar wil weer naar die 4 of zelfs naar 5 dagen maar heb daar even een goede oppepper voor nodig die duidelijk zicht en voelbaar is als iemand mij met een goed kuur schema zou kunnen helpen graag

alvast bedankt, Rboy

denk eerst na vooraleer je eraan begint.
    en als je goed kijkt op deze site is je vraag direct beantwoord

greetz

Comment

Check deze regels en dan met name nummer 2.
      Topic gesloten wegens niet toegestane vraagstelling.

Tip: verdiep je ergens in voordat je zomaar zooi in je lichaam gaat stoppen.
      Dat je een half jaar min of meer stil staat is niet bepaald vreemd als je drie maanden daarvan niet eens fatsoenlijk traint...
      Begin bij je voeding, daar valt ongtwijfeld veel aan te verbeteren waardoor je flink vooruit kunt gaan, je zit echt niet aan je max binnen twee jaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X