As en acne

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• As en acne

Is er een afdoend middel om de huiduitslag tijdens een kuur tegen te gaan??

Ben bang van niet. Schoon eten is hier het devies. Ro-accutane wordt nog wel eens gebruikt na een (na)kuur, om de acné weg te jagen, maar dat is ook een giftig goedje en lastig verkrijgbaar, volgens mij. Trouwens, lang niet alle a.s. veroorzaken acné.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Schoon eten en genoeg water drinken.
      Als je er aanleg voor hebt is er niets tegen te doen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Roa is lang niet zo giftig als er beweerd wordt. Het kan je leverwaarden een beetje verhogen, afhankelijk van de dosis.

Comment

Originally posted by Suat
          Roa is lang niet zo giftig als er beweerd wordt. Het kan je leverwaarden een beetje verhogen, afhankelijk van de dosis.
          Als je al 6 weken dianabol achter de rug hebt, kun je toch écht beter geen ro-accutane gebruiken kerel! Goede vriend van mij (geen bodybuilder) had na 4 weken ro-accutane alarmerende leverwaarden en moest van z'n arts stoppen. Iemand die dit goedje krijgt voorgeschreven moet 1x per 2 weken z'n bloed laten checken. Da's niet voor niets, zou ik denken.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Eens per 2wkn?? Welke dosering zit ie dan wel? Mij heb je trouwens niet horen zeggen dat je het na een 6wkn dbol only moet nemen of achter elk kuur. Roa op zich is gewoon lang niet zo zwaar voor de lever als het beweerd wordt. Natuurlijk is het per persoon verschillend en speelt de dosering een rol.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X