Dbol + Anavar Jullie mening Graag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dbol + Anavar Jullie mening Graag

Ik zit te denken aan het volgende kuurtje,

wk 1 - 6 50mg Dbol
    wk 1 - 6 20mg Anavar

Tijdens te hele kuur neem ik ook creatine en amino's in

Ik wil er een paar kilo massa mee pakken en ook sterker van worden, mijn voorkeur gaat uit naar tabs.

Ik kijk al maanden op internet naar wat het beste voor mij zou zijn, voorlopig zal ik het ook bij kijken houden, maar wil graag jullie mening hierover

Thnx
    Last edited by aiwaaiwa84; 24-07-2006, 00:09.

Neem gewoon 1 van de 2 voor 6 weken.... en die anavar kan je wel op 40 of 50 mg per dag zetten hoor...
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Gezien je doelstelling is een winny only zeer geschikt voor jou. Gains zijn bescheiden en krachtwinst zit inbegrepen

Comment

Originally posted by Suat
        Gezien je doelstelling is een winny only zeer geschikt voor jou. Gains zijn bescheiden en krachtwinst zit inbegrepen
        Ga ik ws ook voor, wil echter de gains bescheiden houden, zodat ik ze gemakkelijker vast kan houden. Zit nog te twijfelen over de hoeveelheid.

@topicstarter: voor je beurs is winny only ook stukken beter en ga je ook nog eens minder vocht vast houden. (D-bol)

Comment

Wolf, 50mg ed is een goede dosering. Het is zeker niet te laag en ook niet veel te hoog gedoseerd. Winstrol moet je wat hoger doseren om goede gains te behalen.

Comment

Zou afhankelijk van je doel voor een winstrol of anavar only gaan.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Met Cur eens.

Dbol en var is een rare combi iig.

Comment

Als ik alleen winny neem dan is de massa die ik behaal volgens mij veel minder dan met dbol. En ook de kracht de ik zal winnen is veel minder dan wanneer ik anavar neem.

Vandaar dat ik op deze (rare) combi ben gekomen. Dbol Voor de massa en anavar voor de kracht.

En als ik nou eerst 6 weken 30 mg anavar neem en daarna 6 weken dbol. Zou dat kunnen, dan ben ik wel 12 weken bezig, maar die anavar is vrij licht toch?

Corrigeer me aub als ik het totaal mis heb.
                Last edited by aiwaaiwa84; 25-07-2006, 00:46.

Comment

Hoe kom je erbij dat je gains en kracht van winny veel minder zijn dan dbol en var. Het gaat om de gains in spiermassa. Dan zal het echt niet veel schelen.

12wkn aan de orals is zeer zeker af te raden. Je wil massa en kracht. Dat krijg je met winny.

Comment

Originally posted by aiwaaiwa84
                    En als ik nou eerst 6 weken 30 mg anavar neem en daarna 6 weken dbol. Zou dat kunnen, dan ben ik wel 12 weken bezig, maar die anavar is vrij licht toch?
                    als je ze dan toch alletwee wil gebruiken doe dan elk 4 weken...

eerst dianabol op 30mg(als het je eerste kuur is) en anders op 40 mg

en daarna anavar op 50mg voor 4 weken...dan zal je wel mooi resultaat boeken denk ik...
                    wacht maar als ik groot ben!

Comment

Originally posted by iron_mike
                      als je ze dan toch alletwee wil gebruiken doe dan elk 4 weken...

eerst dianabol op 30mg(als het je eerste kuur is) en anders op 40 mg

en daarna anavar op 50mg voor 4 weken...dan zal je wel mooi resultaat boeken denk ik...
                      Ik dacht eerst anavar omdat ik daar mee kracht mee win en daarna dbol omdat ik dan met die mer kracht beter massa kan boeken???

Comment

Verwacht niet dat je veel zal overhouden
                        aan je oral-only-gains.
                        Verder is 6 weken dianabol te lang.

Comment

6wkn dbol te lang?? en wat had jij dan in gedachten? 6wkn is prima.

Comment

vanwaar geen test only? of test deca en dan laag inzetten?? grts

Comment

Originally posted by Suat
                              6wkn dbol te lang?? en wat had jij dan in gedachten? 6wkn is prima.
                              max 4 weken met 17aa steroiden met uitzondering
                              op anavar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X