Kuren en antibiotica

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuren en antibiotica

Hoi Luitjes,

Ik ben nu 3 wk aan het kuren met 400mg deca en 500 mg Viron. Maar heb helaas een zware keelontsteking opgelopen
    terwijl de kuur goed aanvoelde. Ik heb van de dokter een antibiotica kuur van 7 dagen gekregen. Maar voel me na 2 dagen weer redelijk kan ik mijn kuur doorzetten of is het beter
    om te stoppen. weet niet hoe het samen reageerd
    Kan iemand op kort termijn mij antwoord geven.
    Heb het helaas niet aan de huisarts kunnen vragen ivm diverse
    verzekeringen voor ziektewet
    groetjes patrick
    patrick

Bij mijn weten kan je je kuur gewoon doorzetten, maar hou voorlopig rust. Keelontsteking zit gevaarlijk hoof in het lichaam, en met zware training zou je weerstand iets verlagen met risico op complicaties.

Grtz

Comment

hoi

Dus het geeft geen chemische reactie samen of zoiets,
      zou het jammer vinden als ik nu moet stoppen,
      Ik heb met veel pijn en moeite aan de spullen kunnen komen
      dus als ik over een paar weken opnieuw moet beginnen is mijn kuur niet meer compleet.
      groetjes patrick
      patrick

Comment

Nee ik heb een levensbedreigende infectie gehad en intraveneus plm 10 Gram antibiotica in mijn systeem per dag gehad en steroiden om mijn laatste beetje spieren wat ik nog had overeind te houden.

Nee in de bijsluiters van je antibiotica staat als het goed is ook geen contra indicatie tegen aas. Hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen. Ps hou wel ff rust tot het helemaal weg is, want je kan van de wal in het schip raken, je hersenen zitten nml vlakbij

Grtz

Comment

hoi

Ben blij dat ik gewoon door kan gaan met kuren,
          neem wel wat langer rust en train rustig.
          bedankt voor het advies
          groetjes patrick
          patrick

Comment

toch is het zwaar drek. antibiotica werkt op je bloedspiegels en zal je kuur zwaar tegenwerken. dit heb ik uit ervaring uit mn naaste omgeving. het is dat je niet anders kan, maar als het anders kon moet je nooit antibiotica nemen tijdens je kuur. je gains zullen minder zijn. maar ja, keel vrot is ook niet alles. kan alleen zeggen: balen!
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Het zal geen reaktie geven,maar je resultaten zullen tegenvallen
              oldpride.nl

Comment

Sluit me er bij aan, je kunt gerust doorgaan met je kuur.
                Helaas is het wel zo wat Bruce zegt over je bloedspiegels. Antibiotica zou zelfs licht spier afbrekend werken
                Zonde maar niks aan te doen.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat is er belangrijker je kuur of je lichaam trouwens je zou wel een week kunnen stoopen totdat die antibiotica afgelopen is deca heeft lange ester dus moet lukken

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Apr. 26 2003,19:42)]Wat is er belangrijker je kuur of je lichaam trouwens je zou wel een week kunnen stoopen totdat die antibiotica afgelopen is deca heeft lange ester dus moet lukken
                    Klopt maar mede om die reden kun je beter doorgaan. Door die lang werkende ester heeft het geen nut om een week te stoppen

Greets...

Comment

luitjes

Bedankt voor jullie advies, ik zit nog vroeg in mijn kuur
                      dus heb nog even te gaan
                      Ik had flinke keelontsteking (virus) dus kon niet onder die antibiotica uit.
                      Ik maak de antibio kuur niet helemaal af denk ik, effe wachten
                      tot mijn keel helemaal over is voor mijn gevoel anders zit ik er 7 dagen aan vast, veel neveschade.
                      Met de testoviron ben ik heel even gestopt de deca is een lange ester dus daar is niet veel meer aan te doen.
                      groetjes patrick
                      patrick

Comment

Antibiotica kuur zou ik wel afmaken hoor Patrick, als het tegen zit en je stopt te vroeg komt het terug

Greets...

Comment

Nooit je kuur antibiotica onderbreken, kan levensgevaarlijk zijn!!!! Zijn bacterien, is geen virus. Gewoon ff op je tanden bijten, maar absoluut niet onderbreken en gewoon een week rust!!!!

Grtz

Comment

hoi luitjes

IK hoor meteen aan jullie dat de antibio kuur afgemaakt moet worden, dus volg ik jullie wijze advies,
                            Ik ren niet zo vlug naar de dokter dus heb ik het meestal goed zitten.
                            Maar alles komt goed, ik ben zelfs nu nog aan aan het komen
                            en droge massa dat komt door de hoge koorts veel zwete
                            ik eet zoveel mogelijk eiwitten om alles vast te houden
                            jammer dat het zo gaat ,maar je hebt het niet altijd in de hand
                            groetjes patrick
                            patrick

Comment

Wijs besluit Patrick gaat zeker goed komen.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X