Naposim only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naposim only

Hey all, weer effe geleden maar heb heel weinig tijd de laatste maanden..
    Een vriend van me wil Naposim only gaan doen. (85kg en 10 a 15% bf)

Het zou voor 5 weken zijn

Week 1: 20 mg/d
    Week 2: 30 mg/d
    Week 3: 40 mg/d
    Week 4: 30 mg/d
    Week 5: 20 mg/d
    Nakuur: Nolva

Inname:Verdeeld over de dag.

Is dit zo'n beetje de moeite, hij wil wat kracht gainen, wil niet spuiten, dus bleef er anavar of napo (minder vochtretentie als D-boll) over.. oxy's lijkt me wat te sterk als eerste orals only, ik hoor wel wat jullie ervan denken want ik heb er geen ervaring mee dus ook weinig over te zeggen, vind er eigenlijk niet zoveel van terug op BN dus bij deze... Hij vroeg me wat raad erover, dus steek ik m'n licht wat op bij de juiste personen he..
    Thx in advance
    Grtz
    -C-
    Last edited by Niceguy; 02-11-2006, 08:02.
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Naposim is d-boll hè.

Als je echte hebt niks mis mee verder maar als een only-kuurtje... blijft moeilijk om je gains te behouden.
    Zou mijn voorkeur absoluut niet hebben dus.

Opbouwen als het de eerste keer is vind ik verstandig maar wel wat sneller. Eerste 2 dagen 20mg om te kijken hoe het lichaam reageert en daarna op 30mg gaan zitten. Kun je altijd nog verhogen naar 35-40mg na een week of wat.

Nakuur is heel belangrijk en nog belangrijker de voeding tijdens en zeker na de kuur.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Uit ervaring kan ik zeggen dat een dianabol-only geen echt goede kuur is. Je voelt je 6 weken 'God', maar daarna...
      Winstrol-only of eventueel anavar is toch echt de betere keuze, aangezien de gewonnen massa grotendeels blijft zitten. Tevens lijdt je lichaamseigen hormonale systeem nauwelijks onder zo'n kuurtje. Bewaar de dianabol voor een eventueel uitgebreidere kuur met testosteron etc. en ga nu voor een slimmere optie.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ok thx guys, dit komt wel wat overeen met wat ik dacht, ik dacht dat naposim een roemeense versie van D-boll was maar heb gelezen dat er wat minder vochtretentie is dan de D-boll van GS of EPL..daarom dat ik zei minder vocht retentie dan D-boll.. maar het is en blijft D-boll he..
        Nu zou ik hem ook aanraden om voor anavar te gaan:

Week 1: van 20mg/d naar 60mg/d opbouwen
        Week 2: 60mg/d
        Week 3: 80mg/d
        Week 4: 60mg/d
        Week 5: 40mg/d

Nakuur: Nolva, ik zou er 1 weekje tussen laten gezien de korte halfwaardetijden (ik dacht een halve dag of zoiets)

Week 7: 30mg/d
        Week 8: 25mg/d
        Week 9: 20mg/d

Ik denk als z'n voeding goed in orde is dat er door de krachtwinst en het zwaarder belasten van de spieren toch enkele kilootjes gains bij inzitten hoor..
        Ik bekijk het even hoe het bij hem gaat, misschien doe ik na m'n operatie en herstel van 10 weken ook zo eentje :-)..
        Laat maar horen guys..
        Grtz
        -C-
        -No Pain No Gain!

Comment

Anavar is erg duur, dus als hij nog nooit winstrol heeft gebruikt zou ik toch echt daar voor gaan. Als ie toch voor anavar wil gaan, dan hebben die hoge doses geen zin. Gewoon maximaal 6 weken op 30-40 mg houden. Winstrol op 40-50 mg. Anavar zal iets meer kracht geven, hoogstwaarschijnlijk, maar winstrol wat meer massa.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

d Boll gewoon 6 weken 30 -40 mg en niet zeiken

4weken er nar 40mg nolva en klaar

als het te veel vocht is kan je T boll proberen
            Who's the Chef

Comment

ok thx for the info guys..
              Grtz
              -No Pain No Gain!

Comment

Waarom geen Tbol?
                Ik zeg altijd maar zo.... Zeg maar niets....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X