kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuurtje

hallo wat vinden jullie van men kuurtje zit nu in week 5 tot nu toe 7 kilo aangekomen
    week1tm4 400mg deca pw
    week1tm4 1000mg boldenone pw
    week1tm4 600mg winstrol pw om de dag 150 mg
    week4tm8 400mg tren pw
    week4tm8 30mg dbol pd
    train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Originally posted by anabolic View Post
    hallo wat vinden jullie van men kuurtje zit nu in week 5 tot nu toe 7 kilo aangekomen
    week1tm4 400mg deca pw
    week1tm4 1000mg boldenone pw
    week1tm4 600mg winstrol pw om de dag 150 mg
    week4tm8 400mg tren pw
    week4tm8 30mg dbol pd
    Oh mijn God...

1. Hoe kom je hieraan?
    2. Waarom zo zwaar?
    3. Deca slaat pas na 3 a 4 weken aan en dan stop je er weer mee?
    4. Boldenone slaat pas na 4 a5 weken aan, dus zelfde verhaal.
    5. Deca + boldenone zorgt voor een enorme bloedverdikking, dus let op!
    6. 150 mg winstrol om de dag? Dat is de hoogste dosis die ik ooit heb gezien...
    7. Tren. Heb je de acetate ester? Of de enantate?
    8. Dianabol doe je in een nette dosis, maar eigenlijk op een verkeerd moment in je kuur. Je lever krijgt een aardige klap zo na die hooggedoseerde winstrol.

Voortaan eerst maar een kuurvoorstel doen en dan pas gaan kuren.
    Ik begrijp dat je denkt:'die 7 kilo is toch mooi?' Met een goed kuur had je lichaam ook gereageerd en nog belangrijker: de komende jaren ook nog!

Hoe ziet je nakuur eruit?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

[QUOTE=Mr. Symmetry;365431]Oh mijn God...

1. Hoe kom je hieraan? via iemand die ik ken hij weet waar hij het over heeft hij draait zelf ook wedstrijden en behoort wel bij 1 van de toppers
      2. Waarom zo zwaar?
      3. Deca slaat pas na 3 a 4 weken aan en dan stop je er weer mee?
      4. Boldenone slaat pas na 4 a5 weken aan, dus zelfde verhaal.
      5. Deca + boldenone zorgt voor een enorme bloedverdikking, dus let op!
      6. 150 mg winstrol om de dag? Dat is de hoogste dosis die ik ooit heb gezien..
      7. Tren. Heb je de acetate ester? heb ace doe em om de 3 dagen
      8. Dianabol doe je in een nette dosis, maar eigenlijk op een verkeerd moment in je kuur. Je lever krijgt een aardige klap zo na die hooggedoseerde winstrol.

Hoe ziet je nakuur eruit? ga de eerste tijd nog door met kuuren

Comment

De enige vraag die je echt beantwoord komt dus eigenlijk neer op 'iemand is zelf groot dus zal het heus wel weten'.
        Verder reageer je totaal niet op de vragen of de risico's waar je op gewezen wordt...

Het is jouw lichaam en jouw leven dus uiteraard jouw keus, ik kan alleen maar voor je hopen dat als je zo doorgaat je over een aantal jaar nog in staat bent om na te vertellen hoe 'niet zo slim' je bezig bent geweest.

Weet wat je neemt en zorg dat je zélf op de hoogte bent van werkingen, bijwerkingen en risico's, dan kun je iig een goed overwogen beslissing nemen.
        Ik vind dit duidelijk 1 van de slechts opgebouwde kuren die ik ooit heb gezien, ik snap dat je blij bent met je 7 kilo maar die zijn bijna in zijn geheel toe te schrijven aan de winstrol en dbol en dat toont aan dat je met een 'normalere' kuur minimaal dezelfde en waarschijnlijk zelfs veel betere resultaten had kunnen behalen. Met heel wat minder gezondheidsrisico's ook nog...

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
          De enige vraag die je echt beantwoord komt dus eigenlijk neer op 'iemand is zelf groot dus zal het heus wel weten'.
          Verder reageer je totaal niet op de vragen of de risico's waar je op gewezen wordt...

Het is jouw lichaam en jouw leven dus uiteraard jouw keus, ik kan alleen maar voor je hopen dat als je zo doorgaat je over een aantal jaar nog in staat bent om na te vertellen hoe 'niet zo slim' je bezig bent geweest.

Weet wat je neemt en zorg dat je zélf op de hoogte bent van werkingen, bijwerkingen en risico's, dan kun je iig een goed overwogen beslissing nemen.
          Ik vind dit duidelijk 1 van de slechts opgebouwde kuren die ik ooit heb gezien, ik snap dat je blij bent met je 7 kilo maar die zijn bijna in zijn geheel toe te schrijven aan de winstrol en dbol en dat toont aan dat je met een 'normalere' kuur minimaal dezelfde en waarschijnlijk zelfs veel betere resultaten had kunnen behalen. Met heel wat minder gezondheidsrisico's ook nog...
          die 7 kilo kan niet van de dbol zijn is net me 3de dag dat ik ermee bezig ben maar krijg deze week me nieuwe kuurschema voor na die 8 weken zal die wel even posten hier en dan met jullie commentaar ga ik naar hem en zal zelf ook de nodige info opzoeken over wat ik ga nemen maar had een tijdje niets meer gehad en had me niet meer zo verdiept is as en hij hielp me toen aaltijd en nam aan dat het goed was maar bedankt voor de comment

Comment

deed aaltijd 8 weken kuurtjes en won zeg maar 10 kilo gaat wat vocht af en vet weer zeg ma dat je droge spier 4/5 kilo overhoud dus ging ik praaten met wat beren bij me op de sportschool dan heb ik het over wedstrijd lui 130 kilo 10% en hun kuuren het helejaar door soms stoppen ze een maandje en nemen ze aleen wat clen dan gaan de receptoren weer open en het blokkeert het spierafbouw en een paar zijn nu 40 jaar ofzo en voelen zich nog erg goed en zien er erg massief uit en ze kuuren nu al zon 10 jaar achter elkaar door dus nam aan dat het wel ok was wat ze zeiden

Comment

Verkeerd gedacht!

Comment

zulke doseringen zijn voor zulke lui meer nomaal maar voor beginners absolute niet ik weet niet in welk stadium jij behoord maar ik krijg de indruk dat je er zelf niet echt veel van weet en dus denk ik dat je tot de beginners groep hoort

wat is je doel eigenlijk ?
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
                  zulke doseringen zijn voor zulke lui meer nomaal maar voor beginners absolute niet ik weet niet in welk stadium jij behoord maar ik krijg de indruk dat je er zelf niet echt veel van weet en dus denk ik dat je tot de beginners groep hoort

wat is je doel eigenlijk ?
                  mijn doel is over ee jaartje op het podium te staan mijn stats zijn nu 1,86 cm 110 kilo en een bf van 11%
                  Last edited by Mr. Symmetry; 16-11-2006, 19:13. Reason: beter leesbaar

Comment

Zeer ondoordacht kuurtje.
                    Je stack zo een beetje alles door elkaar,en ik mis ook test in je kuur.
                    Dit rammelt aan alle kanten.
                    Ik zeg altijd maar zo.... Zeg maar niets....

Comment

Originally posted by Redhead View Post
                      Zeer ondoordacht kuurtje.
                      Je stack zo een beetje alles door elkaar,en ik mis ook test in je kuur.
                      Dit rammelt aan alle kanten.
                      test er exstra niet bijgedaan ben gevoelig voor bitchtits is net een beetje weer weg rustig opbouwen weer

Comment

Nou ja rustig???

Comment

Ik zou toch maar is goed verder kijken voordat je aan deze kuur begint.Groeien zal je uiteraard.Maar das niet zo gek...
                          Verder leven die jongens bij jou op de sportschool waarschijnlijk nog in 1812 als ik zie hoe ze een kuur in elkaar zetten.Kan jij verder niets aan doen maar verdiep je gewoon wat beter in de informatie en je zal er alleen maar profijt van hebben
                          Ik zeg altijd maar zo.... Zeg maar niets....

Comment

U

Snap je hem?
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

test er exstra niet bijgedaan ben gevoelig voor bitchtits is net een beetje weer weg rustig opbouwen weer
                              Moet je vooral dboll gebruiken, als er 1 A.S. is die snel aromatiseerd is het wel dboll!! Is mijn ervaring tenminste!!

Waarom stelde je deze vraag niet 5 weken gelden??

Gains zijn idd niet mis maar had je ook zeker met minder kunnen bereiken.
                              They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                              Don't stimulate....Annihilate!!!
                              Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X