Het GEVAAR van anabolen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waren je andere kuren ook zo bagger? Bestel anders alvast een nieuwe lever want je hebt er blijkbaar niet veel van geleerd!

Comment

De ironie van dit topic
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

@TS; Je zult je lichaam idd verneuken als je niet weet waar je mee bezig bent. En jij weet nog steeds niet waar je mee bezig bent. Dus leer van je fout en ga lezen.

Comment

Of ga nog even door en leer daarna van je fout, en kijk op tegen onherstelbare schade
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Spijtig want dit kon uitgroeien tot een informatief topic.
            Eerst een topic openen over foutief gebruik en de gevolgen. DĂ n zelf een oenen-kuur beginnen.

Comment

1ste week

ok toch allemaal vriendelijk bedankt maar zit nu in de eerste week en het gaat super goed hoor

Comment

Dit was Ă©Ă©n van de moeilijkst te lezen topics van de afgelopen jaren.

De uitwerking van het topic is ook nogal, euh... grappig...

In ieder geval een tip voor de toekomst... Er bestaat zoiets als interpunctie... Gebruik het... Het heeft een doel, zelfs binnen de Nederlandse taal...

En wat betreft het geven van goede raad aan andere mensen... Ik stel voor dit achterwege te laten... Het komt nogal grappig over, als ik dit threadje lees...

Voor de rest, succes met je kuur..

Comment

sorry

sorry hoor het was niet de bedoeling raad tegeven ken ik zelf wel goed gebruiken.
                  en jah ind beetjuh raar deze topic van mij maar ben pas nieuw ff wennen excus es daar voor

Comment

Ok hier 2tips;

1. Zet er 500mg test ent bij per week
                    2. dboll week 1t/m4 op max. 40mg per dag.

Comment

of deze

sustanon 300 mg ook goed van gs inplaats van test e groetjuhs

Comment

.................

jah is ook goed!

Comment

roken

ik vraag me altijd s af of roken tijdens een kuurtje gevaarlijk kan zijn ?

Voor de laatste keer: stel je even voor in het juiste topic: http://forum.bodynet.nl/even-voorstellen/
                          Last edited by Mr. Symmetry; 12-12-2006, 15:34.

Comment

een kuur is zo ie zo gevaarlijk of je nou rookt of niet
                            Who's the Chef

Comment

Ik zou gewoon met roken stoppen . Roken is schadelijk. En as heeft zo zijn bijwerkingen
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Hoi

Heb Ooit S Een Kuurtje Gebruikt Maar Heb Geen Nadelen Gezien Van Roken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X