mijn eerste menig over deca en dbool van G.S

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn eerste menig over deca en dbool van G.S

deca iets gevoelig na injectie,dboll tabbletjes vallen niet uit 1 stevige tabs,40 mg per dag beetje hoge bloed druk maar indruk is super eerte week 4,5 kilo aan gekomen week1

wat bedoel je met iets gevoeld na de injectie?

prik pijn of het gevoel dat het werkt?

en heb je van de D's niet een vreselijke pomp gehad dan?
    Who's the Chef

Comment

gevoelige plek van de deca,dag na injecteeren

Comment

jah ind de spieren zitten ook snel stamp vol vooral armen borst,beetje hoofd pijn van de dboll

Comment

Je hebt totaal niet meer gereageert in je eerder topic over de gevolgen van as, hoop dat je ondanks je zwijgen daar wel iets hebt gedaan met het commentaar op je kuur?

Comment

ja zeker heb ik er wat aan gehad bedankt iedereen kuur 10 week 6 week 40 mg dboll 10 week 250 mg decaweek 11 start creatine 13 week nakuur.
            heb de eerste 3 dagen gekeken hoe ik op dboll reageerde goed veder af en toe beetje hoofdpijn na deze kuur,kuur ik pas net voor de zomer sustanon en deca 8 week hartelijk bedankt.
            ik had ff druk met me varkens ben ook hobby boer groetjes

Comment

Succes dan, en een pijnlijke plek na het prikken is niet ongewoon. Wacht maar eens tot je aan de prop gaat van g.s.

Grtz.
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

pijnlijke plek na het injecteren is normaal, je injecteert intramusculaire,dus in de spier, is een beetje normaal dat je dat voelt, enkel na een tijdje gaat het wennen, en vraag je u af , heb ik nu wel goed gedaan

Zoals harold al aangaf wacht maar tot je prop begint te zetten in u been ofzo,

Grtz
                stil growing

Comment

PROP KEN IK NIE ZEG ASJEBLIEFT JIJ,ZAL FF VERTELLEN WAT IK EEDER GEBRUIKT HEB SUTANON VAN NILE,DECA NORMA,OMNADREN,TESTEX ELMU OXY S WINSTROL PRIMO DAAR HAD IK MINDER LAST VAN ALS DECA VAN g,s en de dboll geeft geweldige pomp

Comment

deca en dboll zonder test is echt niet leuk voor je libido whahaha...

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
                      PROP KEN IK NIE ZEG ASJEBLIEFT JIJ,ZAL FF VERTELLEN WAT IK EEDER GEBRUIKT HEB SUTANON VAN NILE,DECA NORMA,OMNADREN,TESTEX ELMU OXY S WINSTROL PRIMO DAAR HAD IK MINDER LAST VAN ALS DECA VAN g,s en de dboll geeft geweldige pomp
                      Hey kerel, wie zegt er hier wat jij zou gebruikt hebben, harold en ik suggeren alleen dat als je prop zou nemen je echt zou weten wat pijnlijke spuitplekken zijn

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
                        je hoeft niet zo te SCHREEUWEN

Comment

Originally posted by Infinity View Post
                          je hoeft niet zo te SCHREEUWEN
                          hoezo dan? ik hoor nix. Maaruh die 4,5 kg in 1 week is netjes zou wel veel vocht en die zooi bij zitten of nie ?
                          Last edited by hardcoremenneke; 20-12-2006, 16:45.
                          on the road to get huge

Comment

4,5 kg in 1 week is wel erg veel ja
                            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X