Kuurplannen in 2007?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga een mooi gamend 2007 tegemoet en ga weer wat lekker sporten..heb al zolang niet meer naar kuren gekeken dat ik niet eens meer zou weten hoe het moet..Gl allemaal

Comment

@Castaway mss een stomme vraag maar waar dient een hrt voor? Als je het vrij vertaald komt het erop neer dat je je eigen hormoon productie gaat vervangen. Maar waar is dit dan goed voor?
      Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by banaan View Post
        @Castaway mss een stomme vraag maar waar dient een hrt voor? Als je het vrij vertaald komt het erop neer dat je je eigen hormoon productie gaat vervangen. Maar waar is dit dan goed voor?
        Een domme vraag is een vraag die niet gesteld is .
        Maar even je vraag, met het ouder worden (Vanaf je 30e) neemt je eigen productie van diverse hormonen af, dit gaat heel erg langzaam off course.
        Met HRT zorg je dus dat je je hormoonhuishouding aanvult, op peil houd.

HGH in doseringen van 1 IU tot 2 IU per dag kan je makkelijk heel het jaar doorzetten, zonder dat je hier nadelige gevolgen van heb. Met exogeen toedienen van testosteron moet je oppassen, mits je nog een redelijk voldoende eigen produktie heb, daarom doe ik het exogeen toedienen niet te lang, om het niet volledig stil te leggen.

Voor the record ik ben ouder als 40 vandaar die HRT .

Greetz.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
          Ik niet denk ik...
          Maar als ik het zou doen wordt het een kuurtje anavar.
          'wow kuur jij?
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Begin over 1 weekje met een deca en sustanon voor 4 weken.
            En dan eerste week van maart knallen met ''sth'' voor 4 maanden.
            Nu op gewicht van 85 kg en 6.2% vet
            Met de zomervakantie een streven van 98kg en 5% vet..!!

Mijn uitdaging voor dit jaar heb ik al..

GreatSS

Comment

@ Coopman: Deca voor slechts vier weken gaat nergens over (als het amper werkt stop je al) en alleen HGH is zinloos hè, moet minimaal een test bij...
              Ofwel je post is niet erg compleet ofwel je moet je nog even flink in as verdiepen voordat je ermee begint, zoals het er staat zou het alleen maar zonde van je geld en evt gezondheid zijn!

@ David: Nee, maar wat niet is zou kunnen komen, vandaar 'als ik het zou doen'.

Comment

shan, ik wist niet eens dat jij ook fitnesste Je post nooit foto's, op die van jou en je hond na

Comment

Dit jaar ga ik, als de resultaten naturel me niet aanstaan, zeker kuren. Kan niet al te heftig i.v.m. werk, dus 500 mg test E + proviron.

Comment

He der ff op terug komen..

Totaal voor 8 weken verkeerd omschreven.. (mijn fout)
                    Gebruik deca en sustanon wel vaker om iets meer aan te komen.
                    En zo duur is het niet vergleken met sth (^^).
                    Maar bedankt voor de reactie.

GreatSS

Comment

hehe wil shann en die pitbull van der wel eens zien
                      on the road to get huge

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                        shan, ik wist niet eens dat jij ook fitnesste
                        Zou niet weten wat ik hier op het forum te zoeken had als ik zelf de sport niet zou beoefenen...
                        Train dus wel degelijk en alweer aardig wat jaartjes ook, zitten wel eens mindere periodes in maar ben nog nooit helemaal gestopt.

Comment

mja cur deed ook al lange tijd niks meer. Ga je nog eens foto's posten of niet?

Comment

En Cur is dan ook gestopt, als je niet traint is dit board ook niet zo leuk meer.
                            Heb geen behoefte om foto's te plaatsen maar wie weet verandert dat ooit nog. Mijn hoofd op internet hoeft van mij niet zo nodig en trainen doe ik puur voor mezelf, dus poseerfoto's heb ik helemaal weinig zin in.

Comment

K'wil wel kuren, maar weet niet hoe.

Mzzl.

Comment

Dan kun je het dus beter nog maar uit je hoofd laten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X