kuren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuren

Hallo mensen, mijn vraag is
    ben een jongeman van 23
    1M69
    weeg(52kg) wat ik al nie veel vind voor men grote
    zou graag wat spieren bij willen kweken maar heb dit al een paar maanden eerder uitgeprobeerd maar lukt wel echt moeilijk hoor om een paar kilo"s bij te komen
    mijn vraag is kan iemand me helpen om een paar kuren aan te raden voor te beginnen waar ik toch resultaat mee hebt,
    heb er zeker 2jaar over bezig gehouden voor dit te doen of niet, dus wil het niet zomaar doen voor de fun ofzo.
    Heb dit wel echt goed bestudeert en wil ervoor gaan
    voel me echt wel mager zou zelfs niet meer durven om te gaan zwemmen ofzo zo erg is het in feite;

daarmee vraag ik jullie raad hoe en wat moet ik gebruiken om een dikke 67kg ofzo te hale

vreten, vreten en nog is vreten
    "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Imo zijn je stats erg aan de lage kant om al te beginnen met kuren. Ik zou je aan willen raden om te proberen zonder AAS nog wat kilos en ervaring te pakken. Met een goed dieet, trainingsschema en voldoende rust moet je nog een heel eind moeten komen.
      liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Oke luister, jij moet echt de basics even goed kennen van fitness.
        Fitness is het afbreken van spiervezels zodat deze kunnen versterken en groter worden. Dit lukt alleen als je goed eet.
        Om goed te eten moet je een goed voedingsschema maken, wat jij zeker weten nog niet gedaan hebt. Informatie hierover staat overal rondom het board. Bekijk bevoorbeeld een het topic algemene informatie over voeding, geschreven door shannasse, wat hier te vinden is: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...g-schemas.html

Verder moet je een goed trainingsschema hebben om je spieren te blijven prikkelen. De komende jaren mag je nog niet eens over anabolen dromen!

Grtz
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/
          Eerst maar even beginnen met het lezen van de regels die je bij aanmelding blijkbaar hebt overgeslagen, je vindt ze onder bovenstaande link.
          Je vraagstelling is te open en om die reden niet toegestaan, dus het topic is bij deze gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X