Zomer kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zomer kuurtje

Ik ben de laatste weken aan het kijken naar mijn 3e kuurtje. Mijn doel is om droge massa te gainen.

mijn kuur history is:
    1. 6 weken winstrol 40mg/dag
    2. 10 weken 500mg/wk testo + 200mg/wk deca.

Ben niet echt goed gegaan op testo+deca vandaar dat ik ben gaan kijken naar tren. Ben toen op het volgende kuurtje gekomen:
    1-10 wk sustanon 250mg/3dg
    1-8 wk tren e 150mg/3dg
    5-10 wk winstrol 40mg/dg
    nakuur nolvadex

Deze kuur werd mij door verschillende mensen op dit forum afgeraden omdat tren gewoon te zwaar is en niet geschikt voor een 3e kuur. Laat ik niet eigenwijs zijn en deze raad opvolgen. Ik ben de laatste dagen weer gaan surfen en ben op het volgende gekomen.

1-10 wk Sustanon 250mg/3dg
    1-10 boldenone 250mg/3dg
    5-10 winstrol 40mg/dg
    nakuur nolvadex

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Graag jullie reactie. :-)

bvd,
    Last edited by pjas; 15-01-2007, 20:46.

Boldone hoef je maar een keer per week te zetten. Je moet toch wel minimaal 600mg per week pakken.

Volgens mij is boldone er alleen maar in 200mg per ml of hebben ze dit verhoogd?

Je zou dan ook ipv sus test e kunnen pakken op 500mg per week (scheelt weer prikken). Sus moet je imo eod zetten ivm de prop esther.

Zou de winny aan het begin van je kuur pakken en idd op 40mg per dag.

Succes
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

tren is idd een zwaar goedje, maar of je het nu gebruikt in u derde kuur of 7 de kuur maakt mij niet veel uit denk ik, staat nergens geschreven wanneer je het wel mag gebruiken.

Boldenone op 250, ik dacht dat die 200mg/ml was gedoseerd, speelt nu geen rol.

Sus elke derde dag is goed, maar waarom u boldenone ook elke derde dag, kan je best om de 5-7 dagen zetten. Zou van de boldenone wel niet veel verwachten, je moet die al echt op 600 zetten wil je er iets van voelen. Sus wel langer doortrekken dan de boldenone anders ga je misschien libido problemen krijgen

Zou de winstrol van week 8-13 doen, hoewel dit ook niet wordt aan geraden omwillen van het insuline verhaal

Grtz
      stil growing

Comment

@banaan: Ik dacht ik zet het tegelijk met de sustanon om de 3 dagen kom ik bijna ook op 600mg/wk boldenone. Of moet ik dat niet zo zien?

Ik heb voor sustanon gekozen omdat ik met mijn laatste kuurtje met testo e gewoon niet goed ging. vandaar sustanon. heeft toch weer andere esters.

Maar betreft de winstrol. Ik heb verschillende kuurtje bekeken van leden hier die de winstrol op het eind nemen. vandaar dat ik het op het eind van m'n kuur heb gezet. Was ook een beetje verbaasd vanwege het cortisol effect. Wat ik jou reden?

Comment

@ snipke: je brengt me weer aan het twijfelen met tren. Ik had namelijk gelezen dat boldenone ook niet zo veel doet maar ik heb een eiwitspaarder nodig vandaar. Als ik tren zou nemen zou ik de ent. versie nemen. Maar lees dat de meeste dan 400mg/wk nemen. Ik vind dat nogal veel voor een derde kuurtje. Wat zou de minmale dosis zijn met tren ent. ?

PS de boldenone van gg is 250mg/ml
          Last edited by pjas; 15-01-2007, 21:23.

Comment

idd vanwege het cortisol verhaal. De niet dat je verschil gaat merken tussen sus of test e. Maakt verder niet uit of je de boldone 250mg om de 3 dagen zet of 500mg om de 6 dagen.

Ben het verder met snipke eens wat betreft de tren. Ik zou ipv van boldone voor tren gaan (400mg per week). Heb je iid geval betere resultaten. Zal alleen meer belastebd zijn dan boldone.
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

boldone is toch te vergelijken met deca ??

waarom neem je niet een kickstart?
              en warom de winny aan het eind?
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by pjas View Post
                @ snipke: je brengt me weer aan het twijfelen met tren. Ik had namelijk gelezen dat boldenone ook niet zo veel doet maar ik heb een eiwitspaarder nodig vandaar. Als ik tren zou nemen zou ik de ent. versie nemen. Maar lees dat de meeste dan 400mg/wk nemen. Ik vind dat nogal veel voor een derde kuurtje. Wat zou de minmale dosis zijn met tren ent. ?

PS de boldenone van gg is 250mg/ml
                zou hem lekker op 400mg zetten denk dat het een beetje overrated is wat de enanthaat betrefd.
                Zelf nu ook bezig met oa 400mg tren inn de week en nergens last van.

Comment

kan toch ook bij ieder verschillend zijn.
                  Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
                    kan toch ook bij ieder verschillend zijn.
                    dat is ook weer zo alleen spreek meerdere mensen die geen last hebben van de spookverhalen bij de enanthaat versie.
                    Volgende keer eens acethaat proberen

Comment

Originally posted by pjas View Post
                      Ik ben de laatste weken aan het kijken naar mijn 3e kuurtje. Mijn doel is om droge massa te gainen.

mijn kuur history is:
                      1. 6 weken winstrol 40mg/dag
                      2. 10 weken 500mg/wk testo + 200mg/wk deca.

Ben niet echt goed gegaan op testo+deca vandaar dat ik ben gaan kijken naar tren. Ben toen op het volgende kuurtje gekomen:
                      1-10 wk sustanon 250mg/3dg
                      1-8 wk tren e 150mg/3dg
                      5-10 wk winstrol 40mg/dg
                      nakuur nolvadex

Deze kuur werd mij door verschillende mensen op dit forum afgeraden omdat tren gewoon te zwaar is en niet geschikt voor een 3e kuur. Laat ik niet eigenwijs zijn en deze raad opvolgen. Ik ben de laatste dagen weer gaan surfen en ben op het volgende gekomen.

1-10 wk Sustanon 250mg/3dg
                      1-10 boldenone 250mg/3dg
                      5-10 winstrol 40mg/dg
                      nakuur nolvadex

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden. Graag jullie reactie. :-)

bvd,
                      Ik zie veel kuurtjes voorbij komen, waarbij ik denk: wat wil hij/zij nou?
                      De laatste kuur die jij beschrijft gaat je wensen niet vervullen, dat voorspel ik nu al. Paar kilo's van de sustanon, paar kilo van de winstrol en nauwelijks profijt van de equipoise. Komt nog bij dat je al aan 500 mg test hebt gezeten en je hebt al eens winstrol gebruikt.

Wil je veilig kuren? Kan niet. VĂ©Ă©l droge massa? Kan ook niet.
                      Het is of veel brute massa of een beetje droge massa. Persoonlijk zeg ik: het is winter, dus ga voor brute massa.

Dan kom ik op een combi van test/deca/dianabol of test/tren/dianabol. Eventueel winstrol aan het einde van je kuur, als je het cortisolverhaal het nadeel van de twijfel gunt.

Tren/winstrol schijnt goed te werken met test erbij, maar alsnog praat je niet over veel kilo's.
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@ mr. S.

Ik begrijp dat je me niet meer kan volgen. neem me niet kwalijk. Zat nogal te twijfelen. Maar mijn doel is geen brute massa maar een hard fysiek. Dus voor mij geen dianabol.

vandaar dat in eigenlijk tren in m'n kuur wou.

Je hebt gelijk "veilig "kuren bestaat niet. Ik ga het proberen met tren/sust/winstrol.

Dank je voor je hulp.

Comment

als je al op lager dan 10% in je BF zit zou ik persoonlijk masteron gebruiken ipv winny... Dan is het cortisolverhaal minder van toepassing en je haalt er ms meer uit.

En trenbolone gewoon doen, het is hard qua sides, maar je gaint ook hard. Maar dan zeker geen winny aan het eind want dat doet dan meer slecht dan goed...
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            als je al op lager dan 10% in je BF zit zou ik persoonlijk masteron gebruiken ipv winny... Dan is het cortisolverhaal minder van toepassing en je haalt er ms meer uit.

En trenbolone gewoon doen, het is hard qua sides, maar je gaint ook hard. Maar dan zeker geen winny aan het eind want dat doet dan meer slecht dan goed...
                            Ik zit nu op 19% BF.
                            Het schema ziet er als volgt uit:
                            1- 9 sustanon 250mg/3dgn
                            1-8 tren enth 400mg/wk
                            1-6 winstrol 40mg/dg

Ik heb voor winstrol gekozen met tren omdat deze elkaar goed aanvullen.
                            Ik heb een overlapping van de sustanon van 2 weken na de winstrol. Dat zou toch voldoende moeten zijn?
                            Last edited by pjas; 06-02-2007, 11:53.

Comment

Ik vind tren enanthaat 6 weken een te korte periode. Het begint pas in week 4 echt te werken namelijk. Ga je voor de korte ester (acatate), dan is het weer anders.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X