Kuur , tren,sust. winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shannasse View Post
    Dat is wel heel erg veel hoor tijdens een training...
    Hoe lang train je dan wel niet en wat doe je allemaal dan?
    Teveel water in korte tijd kan juist weer tegenwerken hè, je spoelt dan veel te snel door waardoor allerlei voedingsstoffen helemaal niet kunnen worden opgenomen in je lichaam.

Hoe dan ook, het is belangrijk om voldoende water te drinken verspreid over de dag.
    Ergens op de dag twee liter drinken en de rest van de dag niet of nauwelijks is net zo zinloos als 1x per dag heel erg veel eten en de rest van de dag niets.
    Ik train niet langer dan 90 minuten. Ik pas telkens een klein teugje na elke oefening. Dus dat valt best wel mee. En verder verdeel ik m'n water gebruikt over de dag. Ik drink in totaal rond de 4 liter water op een dag ( incl. training).

Comment

zou als je zwaarder wil worden toch niet meer dan uur a 5 kwartier trainen, kerl.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Even de tussen stand:

Status eind week 5:

101.5kg, Bf gelijk gebleven. Heb me deze week behoorlijk volgepropt. Viel niet mee moet ik zeggen. Had hierdoor s'nachts last van brandend maagzuur. Maar goed toch weer 0.7kg gewonnen. Moet er hard voor vechten om voldoende te gainen. Zit nu 0.5kg van m'n target af. Wil er minstens nog 2 kg bij hebben zodat ik uiteindelijk 5 kg netto ga overhouden.

Kracht is wel geweldig. merk alleen dat ik op dit moment een conditie heb van nul komma nul

Comment

datkan kloppen. heb je erg vaak in een kuur. moet je es trainen met hartslag meter. zit je constant op 190

Comment

waar ik naar benieuwd ben is je netto-winst, aangezien je vooral cut-middelen gebruikt. Op hoeveel staat je BF% momenteel? Met die middelen en aangezien ik niet denk dat je een grote eter bent denk ik toch een daling van al 3-4%...
            the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              waar ik naar benieuwd ben is je netto-winst, aangezien je vooral cut-middelen gebruikt. Op hoeveel staat je BF% momenteel? Met die middelen en aangezien ik niet denk dat je een grote eter bent denk ik toch een daling van al 3-4%...
              heb het vorige week laten meten. Zit nog steeds op 19%. Dus gelijk gebleven. Maar het oogt toch harder. Mijn doel is om 5 kilo droge massa netto aan te komen. probeer dus ook zoveel mogelijk te eten.
              Als ik bf verlies vind ik dat ook prima als ik maar 5 kilo netto gain in spiermassa.

Comment

wanneer komen er piccas?

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  wanneer komen er piccas?
                  Dan moet er even eentje lenen van iemand. Heb er zelf geen. Maar ik ben er niet zo kapot van om dat op internet te zetten ( zelfs met m'n kop eraf)

Maar bruce, Je bent ook aardig aan het gainen 101.3KG
                  Last edited by pjas; 02-04-2007, 19:58.

Comment

ietsje meer. 102,5. was zelfs 103,1.

vandaag de buik gedaan. dus spieren stonden bol, en dat incl. dat vet, echt goor, zo dik.
                    ben al bezig met torso draaien, hangend benen optrekken, normale situps op bankje dat je benen omhoog liggen en met medicineball van linksonder naar rechtsboven en andersom. (staand) ga langzaam over naar de cut. niet ineens. dus nog 3 weken afbouwen. wel al elke dag een komkommer en halve liter yoghurt. wil mn metabolisme zelf gaan regelen. hoge verbranding, normaal eten
                    ben iig nog nooit zo zwaar gweest als nu, maar ook nog nooit zo vet. hoop dat ik toch gegaind heb als alle vet er weer af is.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      ietsje meer. 102,5. was zelfs 103,1.

vandaag de buik gedaan. dus spieren stonden bol, en dat incl. dat vet, echt goor, zo dik.
                      ben al bezig met torso draaien, hangend benen optrekken, normale situps op bankje dat je benen omhoog liggen en met medicineball van linksonder naar rechtsboven en andersom. (staand) ga langzaam over naar de cut. niet ineens. dus nog 3 weken afbouwen. wel al elke dag een komkommer en halve liter yoghurt. wil mn metabolisme zelf gaan regelen. hoge verbranding, normaal eten
                      ben iig nog nooit zo zwaar gweest als nu, maar ook nog nooit zo vet. hoop dat ik toch gegaind heb als alle vet er weer af is.
                      Maar hoeveel Kg Per week wil je max. cutten? ga er ook mee beginnen over 3 maanden ( na de nakuur). Wil even het lichaam laten wennen aan de gewonnen gains.

Comment

ik doe het niet echt om kg of per week. ik wil gewoon weer rond of onder de 10% komen. als het kan met winst uiteraard. 8% lijkt me ideaal. en als dat 85kg moet zijn, so be it. ik erger me kapot aan die buik. + krijg ik vaaak het zuur als ik gebukt of gehurkt aan't werk zit. ik snap dikke mensen echt niet hoor. ik zit op me middel op 1 meter 1. dat is toch ziek.
                        gaat weer onder de 90 worden. zo waar ik bruce heet.

Comment

cutten direct na een massakuur => 80-100% gains kwijtraken

Daarom doe je een massakuur of een cutkuur. Als je minder vet wilt direct je kcals naar beneden halen en veeeel, nog in de kuur. Tren werkt als eiwitspaarder, dus je kunt nu laag in je kcals zitten terwijl je hoog in je eiwit zit, en al je spiermassa behouden of zelfs nog wat winnen.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by pjas View Post
                            Maar hoeveel Kg Per week wil je max. cutten? ga er ook mee beginnen over 3 maanden ( na de nakuur). Wil even het lichaam laten wennen aan de gewonnen gains.
                            gewone gains zullen er voorlopig niet in zitten voor je kerel
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by pjas View Post
                              Dan moet er even eentje lenen van iemand. Heb er zelf geen. Maar ik ben er niet zo kapot van om dat op internet te zetten ( zelfs met m'n kop eraf)

Maar bruce, Je bent ook aardig aan het gainen 101.3KG
                              pica's kan je zelf aan geven waarneer ze er weer af moeten he de mod's regelen het gelijk voor je
                              Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
                                gewone gains zullen er voorlopig niet in zitten voor je kerel

Been , Ik begrijp je niet helemaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X