Kuur , tren,sust. winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Status eind week 3:

gewicht 100,0 kg. Dat is 3 kg gewonnen in 3 weken. Vet % is zeker niet toegenomen.

Comment

Da's een mooie mijlpaal!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

en te bedenken dat de lange esters nu pas beginnen in te slagen...
        the one and only tabata overlord

Comment

hb je foto's van voor de kuur gemaakt?
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
            hb je foto's van voor de kuur gemaakt?
            Nee, Maar dat had ik eigenlijk wel kunnen doen, Maar ik laat op het eind mijn BF weer meten.

Comment

Foto's van voor en na de kuur zijn eigenlijk altijd wel leuk om terug te zien. Volgende keer dus even doen

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Status eind week 4:

100,8 kg. BF is ook niet toegenomen. Heb het gevoel dat het ook kwaliteits kilootjes zijn. Gaat verder prima. Kracht toename is aanwezig. ben benieuwd waar ik op het eind van de kuur uitkom.

Al met al gaat dit vele male beter dan mijn vorige kuur met testo+deca

Comment

toch vind ik het nog wel karig. je gaint dus wel moeilijk!!
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

week 3 t/m 6 zijn de weken voor zware gains met lange esters, vreten en hard trainen dus!
                    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      toch vind ik het nog wel karig. je gaint dus wel moeilijk!!

Klopt. Zou ik niet goed reageren op injecties? Dat ik deze gains voornamelijk heb van de winstrol? Zal nog meer gaan eten. Eet wel zeer schoon.

train 4 x in de week ( max. 90 minuten)intensief en pak voldoende rust.
                      Last edited by pjas; 25-03-2007, 21:22.

Comment

denk dat het dan vooral aan je schone eten ligt.
                        ik ging op 2 testo, 1 deca als een wilde. of het nou eerste kuur was of 10de (bij wijze van praten)
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          denk dat het dan vooral aan je schone eten ligt.
                          ik ging op 2 testo, 1 deca als een wilde. of het nou eerste kuur was of 10de (bij wijze van praten)

Ik drink wel veel melk. Dat kan toch geen nadelig effect hebben op de kuur? heb namelijk wel eens gehoord dat melk met dianabol niet goed samen gaat. ben het verder nooit op internet tegengekomen

Comment

Dat lijkt me wat vergezocht. Wat is overigens 'veel' melk en zorg je daarnaast wel voor voldoende water? Melk mag je níet meetellen als water hè en je hebt zeker wel twee liter per dag nodig hoor!

Zou het verder vooral in voeding zoeken, heb je al wel eens voedingsschema geplaatst hier?

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                              Dat lijkt me wat vergezocht. Wat is overigens 'veel' melk en zorg je daarnaast wel voor voldoende water? Melk mag je níet meetellen als water hè en je hebt zeker wel twee liter per dag nodig hoor!

Zou het verder vooral in voeding zoeken, heb je al wel eens voedingsschema geplaatst hier?

Heb volgende mij dat geplaatst in augustus. Zie kuur testo+deca.

Maar ik drink zeker ook 2 liter water per dag. Alleen al 2 liter water tijdens de training.

Comment

Dat is wel heel erg veel hoor tijdens een training...
                                Hoe lang train je dan wel niet en wat doe je allemaal dan?
                                Teveel water in korte tijd kan juist weer tegenwerken hè, je spoelt dan veel te snel door waardoor allerlei voedingsstoffen helemaal niet kunnen worden opgenomen in je lichaam.

Hoe dan ook, het is belangrijk om voldoende water te drinken verspreid over de dag.
                                Ergens op de dag twee liter drinken en de rest van de dag niet of nauwelijks is net zo zinloos als 1x per dag heel erg veel eten en de rest van de dag niets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X