Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
100,8 kg. BF is ook niet toegenomen. Heb het gevoel dat het ook kwaliteits kilootjes zijn. Gaat verder prima. Kracht toename is aanwezig. ben benieuwd waar ik op het eind van de kuur uitkom.
Al met al gaat dit vele male beter dan mijn vorige kuur met testo+deca
denk dat het dan vooral aan je schone eten ligt.
ik ging op 2 testo, 1 deca als een wilde. of het nou eerste kuur was of 10de (bij wijze van praten)
Ik drink wel veel melk. Dat kan toch geen nadelig effect hebben op de kuur? heb namelijk wel eens gehoord dat melk met dianabol niet goed samen gaat. ben het verder nooit op internet tegengekomen
Dat lijkt me wat vergezocht. Wat is overigens 'veel' melk en zorg je daarnaast wel voor voldoende water? Melk mag je níet meetellen als water hè en je hebt zeker wel twee liter per dag nodig hoor!
Zou het verder vooral in voeding zoeken, heb je al wel eens voedingsschema geplaatst hier?
Dat lijkt me wat vergezocht. Wat is overigens 'veel' melk en zorg je daarnaast wel voor voldoende water? Melk mag je níet meetellen als water hè en je hebt zeker wel twee liter per dag nodig hoor!
Zou het verder vooral in voeding zoeken, heb je al wel eens voedingsschema geplaatst hier?
Heb volgende mij dat geplaatst in augustus. Zie kuur testo+deca.
Maar ik drink zeker ook 2 liter water per dag. Alleen al 2 liter water tijdens de training.
Dat is wel heel erg veel hoor tijdens een training...
Hoe lang train je dan wel niet en wat doe je allemaal dan?
Teveel water in korte tijd kan juist weer tegenwerken hè, je spoelt dan veel te snel door waardoor allerlei voedingsstoffen helemaal niet kunnen worden opgenomen in je lichaam.
Hoe dan ook, het is belangrijk om voldoende water te drinken verspreid over de dag.
Ergens op de dag twee liter drinken en de rest van de dag niet of nauwelijks is net zo zinloos als 1x per dag heel erg veel eten en de rest van de dag niets.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment