Kuur , tren,sust. winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shannasse View Post
    Vergeet niet zelfs als je in die laatste weken niet veel winst meer pakt, ze nog steeds wel degelijk nut hebben hè. Je wilt namelijk dat de gewonnen kilos er ook aan blijven, en in die weken 'went' je lichaam eraan waardoor ze veel makkelijker zullen blijven als je eenmaal gestopt bent.
    Is een duidelijk nadeel van korte kuren, de winst kan dan in eerste instantie wel hetzelfde zijn maar de echte winst bepaal je pas enige tijd ná de kuur.
    Uh, hoe langer je kuurt hoe hoger je catabole hormonen komen(homeostatis van je lichaam) en hoe harder de onderdrukking van je eigen test is. Dat je lichaam "went" aan gains, dat wil ik wel eens wetenschappelijk onderbouwd zien.

De theorie achter korte kuren is stoppen voor de catabole hormonen te hoog komen om goede gains te maken, die terug te laten zakken, en je eigen test is ook een pak vlugger terug.

Minder terugval, van weliswaar minder gains, maar ook vlugger herstel=vlugger terug kuren. Dat gecombineerd met minder sides en niet te lang rondlopen met een erg slechte cholesterolverhouding, maakt korte kuren toch zeker iets wat je eens moet proberen.
    the one and only tabata overlord

Comment

Status bijna 2 maanden later na de laatste shot:

Zit nu op een gewicht van 96kg met 18% BF. Ik ben begonnen met 97kg met 19% BF. Dus zoals jullie zien dus niets gewonnen. Was m'n derde kuurtje waarvan de laatste 2 geen netto effect hebben gehad. Baal er wel van. En ik zit echt nog niet op m'n genetische max.
      Plus het feit dat ik voorlopig waarschijnlijk niets ga opbouwen na zo'n zware kuur.

Snap er niet veel van. Ben toch flink door gaan eten en neem genoeg eiwitten tot me. Training 4 x ter week en verander m'n schema om de 6 weken. Zijn er meer mensen die netto bijna tot niets overhouden 2 maanden na de kuur?
      Last edited by pjas; 12-06-2007, 16:55.

Comment

Das balen man.
        Wat was je winst vlak na de kuur dan?
        Who's the Chef

Comment

@been. De winst vlak na de kuur was 5 kilo bruto

Comment

hoe is het met de kracht?
            ik hield ook niks meer over, maar werd wel wat sterker iedere keer. maar jij bent in totaal bijna amper niks aangekomen vanaf dat je van naturel komt. zo zie je maar dat elk mens anders is. heb je wel es de gwone sustanon met gwone deca en dboll of missch. zelfs oxy geprobeerd? dan bedoel ik human grade. als dat niet werkt, dan kan je wel stoppen.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

@ bruce

Moet wel zeggen dat m'n kracht nog steeds goed is . Heb denk ik 70% van de kracht winst van m'n laatste kuurtje behouden.
              Heb wel de gewone testo + deca gehad. Zie mijn log van september 2006. Maakte ook niet veel uit. Mischien dat Dianabol wel iets doet. Moet wel zeggen dat ik niet zo huiverig ben op dianabol vanwege de waterretentie. Had er bij testo +deca behoorlijk last van. Moet ook zeggen dat ik niet zo hard met de kg's omhoog ga maar ga ook net zo hard weer omlaag.
              Dit had ik ook niet verwacht met tren+susta omdat het bekend staat als kwaliteits gains

Zou HGH met susta+tren wat zijn denk je?. Ik zit er dus wel aan te denken.
              Las wat logs van snipke en hij ging qua kilo's niet op testo maar op HGH ging hij als een speer.

Maar goed als ik het ga doen is dat toch rond september

Comment

wees blij dan met die kracht. dat gaat vaak ook weg.

het KAN zijn dat je met HGH als een speer gaat, maar het is mega duur en wat als dat ook niet helpt. dan wordt het tijd om te stoppen lijkt het wel, maar dan ben je oook smak geld lichter. zou het maar es met snipke erover hebben als ik je was.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Begin eens eerst met je BF drastisch omlaag te brengen. Breng het eens naar 10%, dus een goei acht kilo vet eraf en DAN eens een kuurtje te ondernemen. Gegarandeerd ga je meer effect hebben en vooral zien, kerel...

Ik heb op een bepaald punt ook 110 kg (met mijn 1.9 meter)gewogen, maar zat ook aan dat vetpercentage als het niet hoger was. Ik voelde me net een walrus als ik mijn broek moest dichtdoen.

Ik heb toen even alles overlopen en ben drastisch gaan vetverbranden. Zit momenteel tegen de 11% aan en weeg nu 101 kg. Je voelt je stukken beter als je die vetrollen niet moet meeslepen, ik kan het je verzekeren...

Nog een tip... Ga naar etos en haal je Bio-T.. da's een mengeling van groene thee extracten en CLA... Gebruik dit nu al drie maanden en dit zorgt voor een gestage achteruitgaan van vetmassa, terwijl het ook nog eens de spiermassa beschermt ... Wat kan een mens nog meer willen?

Dus als tip... Regroup, vet eraf en dan BAM een nieuwe kuur... Je zult het je niet beklagen, kerel

Comment

Originally posted by Black_Label_Coolrain View Post
                    Begin eens eerst met je BF drastisch omlaag te brengen. Breng het eens naar 10%, dus een goei acht kilo vet eraf en DAN eens een kuurtje te ondernemen. Gegarandeerd ga je meer effect hebben en vooral zien, kerel...

Ik heb op een bepaald punt ook 110 kg (met mijn 1.9 meter)gewogen, maar zat ook aan dat vetpercentage als het niet hoger was. Ik voelde me net een walrus als ik mijn broek moest dichtdoen.

Ik heb toen even alles overlopen en ben drastisch gaan vetverbranden. Zit momenteel tegen de 11% aan en weeg nu 101 kg. Je voelt je stukken beter als je die vetrollen niet moet meeslepen, ik kan het je verzekeren...

Nog een tip... Ga naar etos en haal je Bio-T.. da's een mengeling van groene thee extracten en CLA... Gebruik dit nu al drie maanden en dit zorgt voor een gestage achteruitgaan van vetmassa, terwijl het ook nog eens de spiermassa beschermt ... Wat kan een mens nog meer willen?

Dus als tip... Regroup, vet eraf en dan BAM een nieuwe kuur... Je zult het je niet beklagen, kerel

Maar waarom zou ik dan beter gaan qua spieropbouw en behoud als mijn BF lager is. Kun je dit ook onderbouwen?
                    Last edited by pjas; 18-06-2007, 20:33.

Comment

Wat is dat bio-t voor een goedje dan??
                      Prijs?
                      Who's the Chef

Comment

Ik ben géén wetenschapper, maar zoals vermeld in mijn post, ben ik vanuit mijn eigen situatie uitgegaan... Het zien van potentiele gains is moeilijk als je een laag flab errond hebt zitten... Je ziet je wel groeien maar er is geen definitie in. Als je daarentegen de flab verwijdert, zou het wel eens goed kunnen dat de gains die je volgens jou niet hebt, opeens WEL tevoorschijn komen.

Ik was ook zo bezig en maar vreten en eten. En lap opeens na kuurtje zat ik aan 110-111 kg. Maar het zag er eerlijk gezegd niet uit. Dus even opnieuw starten, heb wat zitten cutten, maar vooral met mijn Bio-T bezig geweest en nu voel ik me stukken beter en mocht ik nu een kuurtje doen, dan kan ik tenminste zien wat er gebeurt. De weegschaal heb ik allang achterwege gelaten om gains te zien.. het is hem in de spiegel te doen (voor mij dan).

Hier is de bio-t voor Been.

AKTIE SUPERPROMO Pharma Nord Bio - T 90 +30 - ChristoPhar - uw apotheek online

en wat wetenschappelijke mumbojumbo van ergogenics rond CLA
                        Na een jaar op CLA heb je een paar kilo vet minder

Let wel... ZEKER drie maand nemen, want het heeft tijd nodig... momenteel neem ik nog twee tabletjes per dag, maar het gaat nog altijd in de goede richting qua flab-vermindering...

Comment

Hoi,ben van plan te kuren met trenbolone 10ml, en super susta 10ml van generic supplements, mijn vraag is kan iemand mij hier meer info over geven de resultaten die ik kan bekomen etc ?

grtz

Comment

THX BLC ik ga er is naar op zoek kijken wat het voor mij kan doen

@ TheDreame

wil je alleen de positieve dingen horen??
                            Er zijn ook een hele hoop mooie negatieve dingen hoor...
                            Lees je zelf eerst zelf in op de materie en kom dan nog eens terug.
                            Who's the Chef

Comment

ge moogt ze allebei geven hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X