Start kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

had ik ook. mega lui en laks. maar ook moe. en DAAROM lui en laks. euh.... een maat? je bedoelt je vriend toch?

keep posting, riki. ik ben erg benieuwd naar anavar. genjuro is zo positief dat ik zelfs overweeg het een keer te proberen. ondanks ik niet meer kuur. vooral het orgaanvet vind ik aantrekkelijk om te burnen
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
      had ik ook. mega lui en laks. maar ook moe. en DAAROM lui en laks. euh.... een maat? je bedoelt je vriend toch?

keep posting, riki. ik ben erg benieuwd naar anavar. genjuro is zo positief dat ik zelfs overweeg het een keer te proberen. ondanks ik niet meer kuur. vooral het orgaanvet vind ik aantrekkelijk om te burnen
      Nee van de mannen ben ik al een tijd af, dus sorry brucie

Comment

Originally posted by bruce View Post

Kan louter psychisch zijn, maar als ik de spiegel kijk sta ik al droger? We zullen het zien, ga voor 5 a 6 weekjes.

Grtz

Comment

Oke, getraind vandaag, en idd veel kracht. Maximale gewicht ging me gemakkelijk af. Vanochtend na een zweterige nacht 95.9 kg op de weegschaal. Een kleine 0.9 kg erbij op drie dagen.

Vandaag ook mijn frontload tren e en test e gezet. Ben benieuwd. Wellicht dat ik er nog wat clen en T3 bij ga zetten. Begin met clen. Lichte hoofdpijn, maar wordt wel iets minder.

Net 25mcg clen achter de kiezen. 2 weken op, 2 weken af, opbouwend tot 100mcg. Heb ook T3 liggen, maar die zal wellicht voor later in de kuur zijn.

Grtz
          Last edited by Riki; 22-06-2007, 16:33.

Comment

bij tren altijd t3 of t4 zetten, 25mcg is genoeg voor heel de kuur, tren verminderd je eigen thyroide-aanmaak, en thyroide is niet enkel verandwoordelijk voor stofwisseling, maar ook om je prolactine laag te houden.

En hoog prolactine is laag libido, dan nog een hoog oestrogeen erbij en je hebt de befaamde trengyno.

Maar dat resultaat al op de var van epl is zeker niet slecht, je reageert erg goed precies.

Ik ga toch de eerste keer gs nemen, epl is iets ingewikkelder voor me om eraan te geraken.
            the one and only tabata overlord

Comment

Gen, welke T3 hebt gij gebruikt? En wat waren je effecten zoal? Zal de eerste keer zijn dat ik het zal toevoegen. Moet dringend zakken in mijn vet%. Voeding en cardio zijn oke.

Grtz

Comment

ik had neo-tiromade 25

Effecten, meer honger, wat wel spijtig is natuurlijk, wat meer zweten, en zachtere spieren. Pomp heb ik ook niet gemerkt terwijl ik erop zat, maar daar train ik toch niet voor.

Voor de rest niks, geen opgejaagd gevoel, geen koppijn, geen bloeddruk enz. Ik zal het vanaf nu altijd boven clen nemen. Alhoewel een combi erg super is voor vetverlies, sloopt clen mijn uithouding binnen de dag.

50mcg is al genoeg voor wat extra verlies en kost amper geld, zeker in vergelijking met var
                Last edited by Genjuro; 22-06-2007, 22:01.
                the one and only tabata overlord

Comment

Vanmorgen, leegepist en uitgezweet gewogen, 96.3 kg. Gisteren met 40 mcg clen gestart. Vandaag 2 tabs nemen. Zijn Chinese, heb deze nog nooit eerder gezien/gehad, maar veel beter dan de GS rotzooi. Want clen van GS was echt stuiterprul. Hier lijkt het van een veel betere kwaliteit, wel iets trillen, maar geen koppijn en kan prima functioneren. Dus aan het begin van dag 4: 1.3 kg erbij, bij hetzelfde vet%.

Grtz

Comment

Begin de anavar duidelijk te voelen, se. Heb constant last van langdurige erecties, lol. Fok, op het irritante af. Maar goed, clen zit nu op 120 mcg per dag. Oog harder en voller. Gewicht is hetzelfde.

Grtz

Comment

Net getraind. Een goede training achter de rug. Ik ben overgeschakeld op de zgn dogcrap methode. Voor het eerst, en het bevalt goe.

De clen is teruggeschroefd naar 80 mcg, net iets teveel hoofdpijn.

Qua anavar effecten merk ik dat ik droger word. Van een gruwelijke pomp tijdens de training is echter nog geen sprake. Dat zou ook straf zijn gezien ik sinds dinsdag pas bezig ben.

Na de hele dag te hebben gelezen, besloten om T3 toe te voegen a 50 mcg. Opbouwend tot wellicht 100 mcg. Al met al wordt het dus mijn eerste echte cutkuur, lol.

Grtz
                      Last edited by Riki; 25-06-2007, 16:20.

Comment

Vandaag meteen de T3 opgehoogd tot 75 mcg, blijf daar een week op zitten. Vervolgens twee tot drie weken op 100 mcg en dan vrij snel afbouwen.

Stats: Gewicht hetzelfde, kleine 96 kg, bf% met 0.4% gezakt. Resultaat eerste week: 1 kg spiermassa gewonnen en 0,385 kg vet verloren.

Bijwerkingen: lichte hoofdpijn en warm. Extra zweten tijdens de cardio.

Grtz
                        Last edited by Riki; 26-06-2007, 08:06.

Comment

kuurtje zegt die..ik vind het een kuur bro! suc6

Comment

@Punani, thanks!

Ja, je krijgt dat, se. Stond op 116kg a 8% voor drie jaar terug. Door omstandigheden drie jaar niet getraind en goed geleefd. En daarbij opgeklommen tot een vet% van 20%. Als ge dan toch gaat kuren, meteen maar goed. Alhoewel mijn injects vrij laag gedoseerd zijn, se. Ben benieuwd wat me dit gaat brengen. Eerste keer T3 en clen combi.

Grtz

Comment

Tweede set injects gezet: 500 mg test e en 200 mg tren e.

Grtz

Comment

Originally posted by Riki View Post
                                Alhoewel mijn injects vrij laag gedoseerd zijn, se. Ben benieuwd wat me dit gaat brengen.Tweede set injects gezet: 500 mg test e en 200 mg tren e.
                                500 mg test e is vrij hoog maar uuh ga je zkr merken bedoel merk zelf van 250 al vette kracht ed. Suc6 met je kuur Riki
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                                We like it
                                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X