Start kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Start kuurtje

Na een lange rustpauze gaan we weer van start. Lichte kuur.

Stats: 1.90, 95 kg, bf% rond de 20%. Doel: droger en groter.

1-10 test e a 500 mg, 1 arimidex eod, 1-6 anavar a 80 mg en 1-8 tren e a 200 mg.

Niet te gek gedoseerd, hoog in alles qua voeding. Beetje cardio erbij. Wellicht een wedstrijd volgend jaar. We zien wel.

Grtz

Net 80 mg anavar achter mijn kiezen. Lichte koppijn. Eten verhoogd. Eet om de 3 uur. Niet veel te melden.

Grtz

Comment

succes mate, hou het gedetailleerd, ik ben benieuwd wanneer je iets van die var ziet
      the one and only tabata overlord

Comment

Ja, zal elke dag proberen iets te posten. Oh ja, spullekes zijn van GG en EPL.

Grtz

Comment

weet me zeker dan te zeggen hoe die var van epl is, ik twijfel nog steeds tussen epl en gs op dat gebied.

Je hebt trouwens ook geen recente labtest tussen de 2?
          Last edited by Genjuro; 19-06-2007, 22:28.

Comment

Uhm, nee, geen labtest.

Net weer 80 mg op, lichte hoofdpijn en wat warm.

Net getraind, valt verder nog weinig over te zeggen. Ben iig zelf ook benieuwd aangezien de test en de tren pas over drie weken aanslaat.

Grtz

Comment

Hoelang zal de var op zig laten wachten das toch een dag of 3 - 4 ?
              Who's the Chef

Comment

Halfleven is 8 uur van de var. Dus, in theorie zou ik er al iets van moeten voelen, maar zo werkt het niet. Geloof wel dat ik iets sneller vol sta met dagelijkse dingen. Maar das wellicht in het hoofdke.

Grtz

Comment

na 3 dagen moet je pomp harder zijn en je zichtbaar voller staan. Bij goede var toch, ik heb al gemixte verhalen gehoord met die van gs, die van epl nog geen ervaring over gehoord. Daarom erg geinteresseerd in dit logje

Comment

In week 2, 3 komt de var tot zijn volle glorie, verder merk je al snel een zieke pomp en harder worden.

P.S.
                    GS is in mijn ogen gewoon EPL.
                    Wel toevallig of niet.. Ineens koopt niemand GS meer vanwege wat verhalen en daadwerlijke misgelopen instanties. En ... plotseling komt er EPL.
                    Verdacht hoor.

Comment

Tweede portie ook op vandaag, begin al wat strakker te staan. Ik voel dat ik vrij snel volloop bij normale activiteit. Ga op 100 mg zitten, gezien mijn gewicht. 40/40/20 is het supplementie schema, gezien de halfwaarde tijd van 8 uur.

Enige bijwerking tot nu: lichte hoofdpijn.

Grtz

Comment

Originally posted by Riki View Post
                        Tweede portie ook op vandaag, begin al wat strakker te staan. Ik voel dat ik vrij snel volloop bij normale activiteit. Ga op 100 mg zitten, gezien mijn gewicht. 40/40/20 is het supplementie schema, gezien de halfwaarde tijd van 8 uur.

Enige bijwerking tot nu: lichte hoofdpijn.

Grtz
                        Je supplier zal wel heel blij met je zijn! 1 potje per 10 dagen

Comment

Begin wel iets te merken, sta wat droger, gekke is volgens mijn niet normale weegschaal stijgt mijn vet%, lol. Komt waarschijnlijk omdat ik minder vocht vatshou. Spiegel glimlacht naar mijn drogere ik. Hoofdpijn wordt minder. Constante erecties zijn wel een feit. Geen high zoals bij dbol, maar voel me ook niet slecht. Gewicht was een 0.5 kg zwaarder deze morgen.

Grtz
                          Last edited by Riki; 21-06-2007, 14:24.

Comment

Dag 3: Ter vermelding, 100 mg per dag maakt wel moe. Ik heb daar meestal last van als ik een kuur zet. Niet dat ik al zoveel gekuurd heb. Maar de twee keren in het verleden had ik hetzelfde. De hoofdpijn van de anavar zakt na ongeveer 8 uur, op het halfleven, zeg maar. Merk ook een lichte agressie opkomen, in positieve zin.

Grtz

Comment

Een maat van me heeft hier ook last van. Hoe meer producten hij tegelijkertijd gebruikt en misschien ook in grote hoeveelheden hoe luier en lakser hij wordt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X