Start kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry, se, maar 500 mg test e is niet vrij hoog. Gezien ik al een keer eerder heb gekuurd. Voor een paar jaar terug.

Grtz

Comment

Vanochtend getraind. Derde dag T3 a 75 mg (eerste dag 50 mg). En zoals bekend bij het gebruik van T3 weinig pomp. Ondanks de 100 mg anavar elke dag. Echter!

Wel weer gezakt in mijn bf%, een totale zakking van 0,8% bij een spierwinst van een kilo. Niet slecht dacht ik zo.

Grtz

Comment

als het zo lang geleden is je laatste kuur, zou je ook op 250mg gewoon weer als speer moeten gaan. heb ut zelf gezien/meegemaakt.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja, de test is ter compensatie voor de T3 op 500 gezet, ik vind dat ik de tren a 200 licht heb gedoseerd.

Grtz

Comment

Zal vanavond de clen ophogen naar 120 mcg. Ook alvast maar wat taurine gehaald.

Grtz

Comment

Het zweetfestijn is begonnen. Werd vanochtend wakker, en echt heel het bed zeiknat. Girlfriend pissed natuurlijk. Woog gelijk een kilo lichter, lol. Verder niet veel te melden. Ben mijn dieet nu aan het bijschaven. Cardio aan het opschroeven. Alles een beetje aan het finetunen. Enige wat me niet bevalt aan de T3 is dat de pomp verdwijnt, maar goed. Pas de vierde dag, dus kan er nog niks defenitiefs over kwijt.

Grtz

Comment

Voorlopig ff laatste update. Door drukte van het werk zal ik niet elke dag kunnen posten. Zal de resultaten later bescrijven/tonen.

Grtz

Comment

eens per week een samenvatting van de week geven is imo ook genoeg. hopelijk doe je dat wel.. ga zo door

Comment

Originally posted by Riki View Post
                    Het zweetfestijn is begonnen. Werd vanochtend wakker, en echt heel het bed zeiknat. Girlfriend pissed natuurlijk. Woog gelijk een kilo lichter, lol. Verder niet veel te melden. Ben mijn dieet nu aan het bijschaven. Cardio aan het opschroeven. Alles een beetje aan het finetunen. Enige wat me niet bevalt aan de T3 is dat de pomp verdwijnt, maar goed. Pas de vierde dag, dus kan er nog niks defenitiefs over kwijt.

Grtz
                    jah, nu moet je beslissen, is het belangrijkste hoe je eruit ziet tijdens een kuur, of wat je ervan overhoud en hoe je eruit ziet na de kuur?

tren op 200 mg is inderdaad weinig. Ikzelf heb op 250mg tren ace geen ene fuck gevoeld, en ena is dan nog minder werkzame stof...

Meeste gaan goed vanaf 400mg ew. Maar dat kost je natuurlijk al wat duiten.

Wat ik het raarste vind is dat je geen last hebt van krampen op 100mg anavar tijdens cardio. Dat is ms dankzij de t3.
                    Last edited by Genjuro; 01-07-2007, 14:19.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Korte update:

De T3 zit nu op 100 mcg en ik ga langzaam in gewicht naar beneden. Ogenschijnlijk vocht lijkt het. De 100mg anavar doet weinig tegen het catabolisme, want ik verlies ook wat spieren.

Gelukkig zal de test e ne tren e deze weken moeten gaan werken. Heb besloten 2 wkn op 100mcg T3 te gaan zitten en daarna langzaam af te bouwen.

Zal mijn dieet ook nog wat aanpassen richting keto.

Wat ik mis door de T3 is de kracht en pomp. En om heel eerlijk te zijn, geloof niet dat ik er nog een keer voor zou kiezen. Ge zweet veel en geen pomp maakt gewoonweg minder bevredigende trainingen.

Grtz

Comment

Korte update:

De T3 zit nu op 100 mcg en ik ga langzaam in gewicht naar beneden. Ogenschijnlijk vocht lijkt het. De 100mg anavar doet weinig tegen het catabolisme, want ik verlies ook wat spieren.

Gelukkig zal de test e ne tren e deze weken moeten gaan werken. Heb besloten 2 wkn op 100mcg T3 te gaan zitten en daarna langzaam af te bouwen.

Zal mijn dieet ook nog wat aanpassen richting keto.

Wat ik mis door de T3 is de kracht en pomp. En om heel eerlijk te zijn, geloof niet dat ik er nog een keer voor zou kiezen. Ge zweet veel en geen pomp maakt gewoonweg minder bevredigende trainingen.

Grtz
                        Zet de t3 dan direct op 25mcg voor heel de kuur, dan ga je je eigen aanmaak vervangen ivm trenbolone en je geen last hebben van een uitblijvende pomp.

Hoe weet je trouwens dat je spieren verliest? Cm's ga je onherroepelijk verliezen, maar je spieren worden ook wat zachter dus eigenlijk kun je pas na je kuur conclusies trekken.

Trouwens ga ik het feit van de verminderde pomp eens voorleggen op een ander board, eens zien hoe er daarover geredeneerd wordt. Var en t3 werken elkaar tegen, maar dat t3 de bovenhand heeft op 100mg var lijkt me toch niet normaal. Ik zal je dan op de hoogte houden.
                        Last edited by Genjuro; 01-07-2007, 21:15.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                          Zet de t3 dan direct op 25mcg voor heel de kuur, dan ga je je eigen aanmaak vervangen ivm trenbolone en je geen last hebben van een uitblijvende pomp.

Hoe weet je trouwens dat je spieren verliest? Cm's ga je onherroepelijk verliezen, maar je spieren worden ook wat zachter dus eigenlijk kun je pas na je kuur conclusies trekken.

Trouwens ga ik het feit van de verminderde pomp eens voorleggen op een ander board, eens zien hoe er daarover geredeneerd wordt. Var en t3 werken elkaar tegen, maar dat t3 de bovenhand heeft op 100mg var lijkt me toch niet normaal. Ik zal je dan op de hoogte houden.
                          Hey Gen, ik hou mijn orginele plan aan. Accepteer wel wat spierverlies, ik zit al wel 5 dagen op 100mcg en beperkte kcal. Zal daar wel iets mee van doen hebben. Ik combineer het ook met clen op 120mcg. De test en tren kicken nu in. Ik hou jullie op de hoogte. Is voor mij ook de eerste keer T3, dus maak het wel af, dan weet ik meteen of het voor herhaling vatbaar is.

Grtz

Comment

Zweten, zweten, gewicht blijft redelijk stabiel, zak langzaam in bf%, zon kleine 2.5% gezakt. Cardio is beperkt tot een half uur wandelen. Spieren zijn zacht, wellicht moet ik meer eten? Moet wel zeggen dat T3 de gehele kuurervaring een beetje teniet doet. Ben echt een krachtfreak, maar goe.

Enfin, hou jullie op de hoogte.

Comment

Zweten, zweten, gewicht blijft redelijk stabiel, zak langzaam in bf%, zon kleine 2.5% gezakt. Cardio is beperkt tot een half uur wandelen. Spieren zijn zacht, wellicht moet ik meer eten? Moet wel zeggen dat T3 de gehele kuurervaring een beetje teniet doet. Ben echt een krachtfreak, maar goe.

Enfin, hou jullie op de hoogte.
                              t3 had absoluut geen invloed op mijn kracht. Ik heb al mijn kracht op de grote 3 behouden(en mijn dl zelfs terug verhoogd) op enkel t3 terwijl ik wat kilo's ben kwijtgeraakt, door wel specifiek op kracht te trainen.

Zachte spieren kan ook aan vocht van de test liggen...

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                                t3 had absoluut geen invloed op mijn kracht. Ik heb al mijn kracht op de grote 3 behouden(en mijn dl zelfs terug verhoogd) op enkel t3 terwijl ik wat kilo's ben kwijtgeraakt, door wel specifiek op kracht te trainen.

Zachte spieren kan ook aan vocht van de test liggen...
                                Nah, ligt niet aan de test, slik arimidex, hou geen vocht vast. Kracht gaat ook niet achteruit, blijft hetzelfde. Normaal gaat dat bij mij met sprongen vooruit als ik kuur.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X