Kuurlogje per 07-01-2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dexter69 View Post
    Ben alleen wel snel buiten adem met trainen, maar goed dat zal er wel bij horen.
    lelijke shit, hoort er idd bij

geen last van (extreeem) zweten ed?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Heb wel redelijk last van zweet aanvallen inderdaad, maar ook dit gaat met vlagen. Ene moment nergens last van, en het andere moment druipt het van je voorhoofd af.

Net zoals gisteravond ben ik ff uit eten geweest met een paar vrienden, maar toen had ik het behoorlijk zwaar, behoorlijke zweet aanvallen en f*cking warm. Maar goed hoort er bij, net zoals ff geen alchohol. Dat is toch wel eens lastig als iedereen lekker aan de Baco zit en zelf zit je lekker aan de sinasappelsap.

Vanochtend 7e injectie gezet, naald in me reet (althans me vriendin) geprikt ff aspireren ze trok alleen maar lucht mee, daarna het goedje injecteren. Met het er uit halen van de naald zat er iets bloed helemaal onder in de naald waar je hem op de spuit klikt. Iemand hier wel eens last van gehad? Had dit nog nooit gehad, dat er iets bloed aan zat. Aspireer altijd met prikken.

Comment

Kan toch ook gewoon geweest zijn dat je wel een ader hebt geraakt, maar er niet in hebt geïnjecteerd? Als de ader hoger ligt dan je diepste punt, maar wel in lijn met waar je prikt zal er wat van bloed meekomen als je weer omhooggaat lijkt me.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat zal het wel zijn idd, dat met terughalen iets bloed is mee gekomen.

Comment

hahah zweet aanvallen, heb je igg goeie gear

en met dat bloed tja standaard zal wel een bloedvat zijn oid. Ooit bij mn broertje hele druppels bloed, zelfs een x gehad dat er alleen beetje gear uit kwam. Altijd aspireren, laatst 1x aspireren luchtbellen deed ik t 2e x trok ik een dot bloed mee, wel grappig gezicht dat bloed niet mengt.

veel suc6 verder kerel blijf je log volgen
            We like it

Comment

FF weer een update, moet zeggen dat ik op het moment behoorlijk aan het knallen ben, trainen gaat echt super. Vorige week sinds lange tijd weer eens 4x 120 kg kunnen bankdrukken zonder hulp. Na trainen staat me huid echt helemaal strak om me lichaam, echt helemaal opgepomt. Voelt wel prima aan moet ik zeggen. Alleen last van me schouder nog, een aanhechting in me schouder is een beetje geiriteerd. Maar mag de pret niet drukken, loop bij de fisio en gaat al wat beter. Voor de rest ff gewogen weer en zit nu op 95,6 kg, dus gaat de goede kant op. Heb alleen beetje last van gevoelige tepels, maar dit is nog niet hinderlijk. Voor de rest nog af en toe wat zweet aanvallen, maar goed hoort erbij. Dus tot nu toe gaat allemaal prima, de tren bevalt me erg goed moet ik zeggen.

Comment

tren is super bro, goed bezig zo te lezen

Grtz
                stil growing

Comment

en hoe staat het met je bf?
                  je bent op de goede weg zo te horen.

keep on training dude

Comment

Weer een weekje verder, deze week erg druk gehad op me werk. Dus regelmatig eten helaas er een beetje bij ingeschoten. Wel gewoon lekker kunnen trainen, alleen het weekend niet getraind met het mooie weer, heb lekker voor het eerst van het seizoen weer lekker op de motor lopen knallen en dus ook niet optimaal kunnen eten. Vanochtend weer ff getraind, ging super. Net weer ff geprikt en gewogen zit nu op 96,3 kg met een bf van 19%. Dus tot nu toe gaat nog steeds top. Zo weer ff naar de fisio voor me schouder, daar gaat het ook gelukkig weer wat beter mee. En vanmiddag maar weer ff de motor uit de schuur met het mooie weer. En daarna zien we wel weer hoe het gaat lopen deze week.

Ik hou jullie op de hoogte

Comment

Kleine update, zit nu in week 7 moet zeggen sinds vorige week weinig bij gekomen zit nu net aan op 96,5 kg en bf nog rond de 19%. Trainen gaat wel super moet ik zeggen behoorlijke pomp aanwezig, merk wel dat ik nog steeds sterker word. Dus tot nu toe ruim 6 kg er bij en bf ongeveer 1% naar beneden.

Van me vorige kuren merkte ik ook dat ik vanaf week 7 niet meer zoveel bij kom in kg, hebben jullie daar ook last van?

Nu nog drie weken te gaan, volgende week nog 400 mg tren zetten, en dan de laatste twee weken alleen test op 750 mg.

Ben tot nu toe tevreden over de gains, hoop dat ik de laatste drie weken nog 2 kilo mee kan pakken. Maar wat ik al zei het gaat moeizaam lijkt het wel nu met de kg.

Ik hou jullie op de hoogte.

Comment

FF klein vraagje, de laatse twee weken als ik alleen de test zet. Moet het ook volstaan toch met 1 keer in de week prikken? Of beter gewoon verdelen zoals ik nu doe op maandag en donderdag prikken. Scheelt me namelijk twee keer prikken.

En 3 ml in een keer is geen probleem zet nu 3,5 ml twee keer per week.

Alvast bedankt voor de reactie.

Comment

FF weer een update, zit nu in week 8 laatse week aan de tren en zet daarna de test nog door voor twee weken, dacht dat ik niet veel meer bijkwam maar vanochtend ff gewogen weer en zit nu op 97,7 kg en bf 18%. Dus tot nu toe 7,4 kg erbij en bf 2%naar beneden.
                          De pomp is echt nog steeds helemaal super, zit er aan te denken om de tren nog twee weken door te zetten en de test dan nog vier. Zie mezelf nu behoorlijk groeien in de spiegel. Voor de rest weinig last van bijwerkingen gelukkig. Kijk volgende week nog ff wat er bij is gekomen en beslis dan of ik de tren nog ff doorzet.

Comment

damn als ik zo naar sommige mensen hun resultaten kijk denk ik soms ook wel van het ik wil binnenkort ook kuren. Goed bezig

Comment

gaat goed man,helemaal perfect zo te lezen en je pakt nog een hoop gewicht ook de laatste twee weken,goed hoor.
                              denk dat je de tren nog wel door kan trekken voor vier weken.greetzz.

Comment

Gaat goed kerel. Ben zeer benieuwd wat je overhoudt.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X