Kuurlogje per 07-01-2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gister me laatse injectie tren gezet, en het laatste beetje supertren wat ik nog over had. Zonde zomaar weg te gooien natuurlijk. Vanochten weer ff getraind echt niet normaal wat een pomp je krijgt van die rotzooi. Echt helemaal top, na het trainen staat echt je hele huid strak om je lichaam heen, echt helemaal goed gewoon. Zit nu bijna op de 98 kg met een bf van 18%. Zou nu de test nog doorzetten voor twee weken op 750 mg. Maar wil eigenlijk nog wel ff doorknallen naar de 100 kg, toch weer een mijlpaal. Heb nog liggen trenbolen testen van IP een vial van 10 ml. Deze is 200 mg per ml. 100 mg tren E en 100 mg test E, heb hier zelf nog geen ervaring mee heb het al wel ff liggen. Iemand hier bekend mee of ervaring mee? Had het zo in gedachten om deze in twee weken er doorheen te knallen, dit zou betekenen 500 mg test e en 500 mg tren e per week. En daarna de test van gs nog twee weken door te zetten op 750 mg per week. Of zou hem 3 weken door kunnen zetten op 500 mg per week. Was benieuwd wat jullie er van vonden.

Comment

Originally posted by dexter69 View Post
      Gister me laatse injectie tren gezet, en het laatste beetje supertren wat ik nog over had. Zonde zomaar weg te gooien natuurlijk. Vanochten weer ff getraind echt niet normaal wat een pomp je krijgt van die rotzooi. Echt helemaal top, na het trainen staat echt je hele huid strak om je lichaam heen, echt helemaal goed gewoon. Zit nu bijna op de 98 kg met een bf van 18%. Zou nu de test nog doorzetten voor twee weken op 750 mg. Maar wil eigenlijk nog wel ff doorknallen naar de 100 kg, toch weer een mijlpaal. Heb nog liggen trenbolen testen van IP een vial van 10 ml. Deze is 200 mg per ml. 100 mg tren E en 100 mg test E, heb hier zelf nog geen ervaring mee heb het al wel ff liggen. Iemand hier bekend mee of ervaring mee? Had het zo in gedachten om deze in twee weken er doorheen te knallen, dit zou betekenen 500 mg test e en 500 mg tren e per week. En daarna de test van gs nog twee weken door te zetten op 750 mg per week. Of zou hem 3 weken door kunnen zetten op 500 mg per week. Was benieuwd wat jullie er van vonden.
      Wat is de fun van die mixen nu? Je had beter aparte vials kunnen hebben. Nu moet je gaan klootzakken.

Grtz

Comment

Ik had dit toevallig nog liggen vandaar, kan wel weer bestellen maar dan duur het weer een weekje of twee voor dat ik de gear in huis heb dus dat schiet niet op. Heb nu nog 1500 mg test e liggen van gs, die zou ik nog twee weken doorzetten naar de tren die nu op is. En dan zou de kuur klaar zijn op me nakuur na dan. Maar aangezien ik nog behoorlijk loop te knallen en nog wel redeliijk massa bij kom, wil ik nog wel ff doorknallen.

Vandaar dacht ik dan maak ik die trenbolen testen van IP nog wel ff op in twee weken, en zet na die twee weken, nog twee weken de test e van gs door.

In die trenbolen testen zit ook tren e en test e, dus dat zou moeten kunnen lijkt mij toch? Het enige is dat de test en de tren gelijk gedoseerd zijn.

Of maakt het uit als de test en de tren van een andere supplier zijn? Had liever ook gewoon nog meer test en tren van GS maar die heb ik niet, en bestellen ben ik twee weken verder dus heeft geen zin, vandaar dat ik het zo wil doen.

Wil ff kijken of ik nog ff de honderd kilo zo kan halen, vasthouden doe ik hem toch niet waarschijnlijk. Maar is wel een keer leuk als de weegschaal 3 cijfers aangeeft in plaats van twee.

Ik hoor het wel of ik ze kan mixen, anders zet ik nu de test van gs door voor twee weken die ik nog heb.

Greets

Comment

Ik had dit toevallig nog liggen vandaar, kan wel weer bestellen maar dan duur het weer een weekje of twee voor dat ik de gear in huis heb dus dat schiet niet op. Heb nu nog 1500 mg test e liggen van gs, die zou ik nog twee weken doorzetten naar de tren die nu op is. En dan zou de kuur klaar zijn op me nakuur na dan. Maar aangezien ik nog behoorlijk loop te knallen en nog wel redeliijk massa bij kom, wil ik nog wel ff doorknallen.

Vandaar dacht ik dan maak ik die trenbolen testen van IP nog wel ff op in twee weken, en zet na die twee weken, nog twee weken de test e van gs door.

In die trenbolen testen zit ook tren e en test e, dus dat zou moeten kunnen lijkt mij toch? Het enige is dat de test en de tren gelijk gedoseerd zijn.

Of maakt het uit als de test en de tren van een andere supplier zijn? Had liever ook gewoon nog meer test en tren van GS maar die heb ik niet, en bestellen ben ik twee weken verder dus heeft geen zin, vandaar dat ik het zo wil doen.

Wil ff kijken of ik nog ff de honderd kilo zo kan halen, vasthouden doe ik hem toch niet waarschijnlijk. Maar is wel een keer leuk als de weegschaal 3 cijfers aangeeft in plaats van twee.

Ik hoor het wel of ik ze kan mixen, anders zet ik nu de test van gs door voor twee weken die ik nog heb.

Greets
          Kan ze prima mixen, dat is geen probleem. Zou dan 3 ml mix en 2 ml test e zetten voor 3 weken.

Grtz

Comment

Dat is ook mogelijk idd, dan zit ik op 800 mg test per week en 300 tren. Maar dan heb ik geen test meer om nog twee weken langer door te trekken dan de tren, dit word toch altijd geadviseerd i.v.m libidoproblemen te voorkomen door de onderdrukking van tren?

Als dit niet noodzakelijk is dan trek ik hem zoals jij zegt drie weken door, zonder de test langer door te zetten.

Comment

Dat is ook mogelijk idd, dan zit ik op 800 mg test per week en 300 tren. Maar dan heb ik geen test meer om nog twee weken langer door te trekken dan de tren, dit word toch altijd geadviseerd i.v.m libidoproblemen te voorkomen door de onderdrukking van tren?

Als dit niet noodzakelijk is dan trek ik hem zoals jij zegt drie weken door, zonder de test langer door te zetten.
              Crashen ga je toch met de tren erin. De ent versie zit nog 3 wkn in je systeem, de test ook. Halfwaarde van ent is 10.5 dagen. Is iig hoe ik het zou doen.

Grtz

Comment

Ok top, ga ik hem zo afmaken voor 3 weken.

Thnx voor de reactie

Comment

update, ga de kuur nog 3 weken doorzetten met trenbolen testen en de test die ik nog over had. Zet nu gedurende 3 weken 800 mg test e en 300 mg tren e, en 3 weken na laatste inject nakuur starten. Zit nu in week 9, voor de rest gaat alles helemaal super geen rare sides of iets dergelijks alleen paar puistjes op me rug na. Trainen gaat top, eten gaat ook volgens schema. Vanochtend ff gewogen zit nu op 98,4 kg met een bf van 18%. Ik hou jullie op de hoogte

Comment

update, vorige week maar 3 keer kunnen trainen helaas. Wel super kunnen trainen de 3x dat ik geweest ben. Van het weekend niet kunnen trainen en ook niet echt op me voeding gelet. Uit eten geweest van het weekend, alchohol gedronken en op stap geweest. Was niet de bedoeling, heb er nu ook alweer spijt van. Maar goed verander er weinig aan. Nu nog een week te gaan na deze week. Zit nu op 98.8 kg met een bf van 18%. Benieuwd of ik de 100 kg nog ga halen. Ben in ieder geval echt al blij met deze gains, en nu nog maar zien vast te houden.

Comment

Hoop voor je dat je ze vast kunt houden. Verder is het wel netjes.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vannochtend laatste injectie test en tren gezet, zou er vrijdag nog een moeten zetten maar zag dat ik dat niet meer ging redden met de gear die ik nog had. Dus heb alles wat ik nog had maar in een spuit gedaan als afsluiter. Net ff gewogen en zat precies op 100 kg, wel naar het avond eten. Maar de weegschaal moest toch in ieder geval 1x 100kg aangeven. BF nog steeds 18%. Ben erg tevreden met de behaalde massa tot nu toe, zie er echt flink opgepompt uit als ik in de spiegel kijk, en trainen gaat nog steeds echt super niet normaal. De tren is me echt helemaal goed bevallen, alleen wat puistjes op me rug maar voor de rest nergens last van gehad. Volgende kuur zeker weer met tren

Me ballen zijn zo ver ik kan zien niet gekrompen, toch nog nodig om pregnyl te zetten voor de zekerheid?

En als nakuur heb ik nolvadex 40 mg per dag voor 4 weken en eventueel clomid heb ik ook nog liggen. Maar kan ik nou me nakuur het beste starten twee of drie weken na me laatste injectie? Sommige beginnen na twee weken en sommige na 3 weken.

Dacht zelf te beginnen na 3 weken.

Comment

Sust na 3 weken enanthate na 2 weken

Comment

ok thnx zwaan

Comment

Nog ff kleine update, vanochtend ff gewogen zit op precies 99 kg met een bf van 18%. Maandag had ik me laatste injectie gezet, dus ga met twee weken me nakuur nolvadex starten op 40 mg per dag gedurende 4 weken. Trainen gaat nog steeds super, nog steeds megapomp echt helemaal super. Gister ff bankdrukken 6 keer 140kg met iets hulp. Lekker gevoel geeft dat. Baaaaaaaal er van dat ik binnekort aan me nakuur moet gaan beginnen. Had nog wel ff door willen gaan, maar aan alles komt een einde. Nu maar proberen zo veel mogelijk massa vast te houden. Volgende kuurtje alvast maar besteld gaat worden 12 weken test e op 750 mg per week, en tren E voor 10 weken op 500mg per week deze keer gear van GG. En kickstart met orals 4 weken op 40 mg met dianabol of winstrol moet ik ff kijken heb ze maar alletwee besteld. Nieuwe kuur gaat pas beginnen medio oktober. Hoop dan op een bf te staan van rond de 15% en rond de 95 kg. Ik hou jullie weer op de hoogte.

Comment

Hoop dat je je massa behoudt. Lekker bankdruk resultaat overigens.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X