Kuurlogje per 07-01-2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurlogje per 07-01-2008

Ga hier proberen me kuurtje en vorderingen bij te houden, gedurende de kuur.

Gister maandag 07-01 1e injectie gezet, ging allemaal prima. Alleen nu me bil een beetje gevoelig, maar zal morgen wel weer over zijn.

Stats per 01-07 lengte 1.78, 90,3 kg, BF 20%

De kuur ziet er als volgt uit.

Alle gear van GS

Week 1 t/m week 3 Supertren 450mg Test E 750mg per week
    Week 3 t/m 7 of 8 Tren E 400mg Test E 750mg per week
    Week 7 of 8 t/m 10 Test E 750 mg per week

Nakuur week 13 t/m 16 Nolvadex 40 mg per dag evntueel pregnyl mocht dit nodig zijn.

Vannochtend getraind ging prima, hoop vanaf volgende week wat te gaan merken.

Probeer in ieder geval elke week wat te posten.

Ben benieuwd wat het je gaat brengen.

Wat is je doel?
    Who's the Chef

Comment

Wil proberen 6 tot 7 kg massa te gaan pakken, ben benieuwd naar de werking van de tren. Dit is de eerste keer dat ik met tren ga kuren.

Comment

sorry maar ik vind je BF aan de hoge kant voor te gaan kuren
        tren gaat daar wel wat aan doen dat is geen probleem maar ik zou er t3 bij doen of clen beiden is natuurlijk TOP !
        maar t3 raad ik je eigenlijk erbij aan.

verder lekkere kuur ziet oke uit ga hem vast volgen

Comment

De tren gaat idd me BF wel wat naar beneden halen, heb ook nog wel clen liggen maar krijg daar altijd vervelende hartkloppingen van. Meerdere malen geprobeerd maar vind het echt niet relaxed meer clen. Ga na me kuur wel cutten, maar wil nu eerst nog ff wat massa pakken. Kuur ook liever nu in de winter dan straks richting de zomer . Met t3 heb ik eigenlijk geen ervaring hoe of wat

Comment

Ik vind je doseringen te hoog voor de 1e keer tren!

Comment

Wat zou jij adviseren dan betreft de tren?

Op 300 mg per week zetten, of nog lager

Comment

Kleine update, gister 3e injectie gezet.

Gister ook ff gewogen, gewicht nu 91,9 dus 1.6 kg erbij.

Trainen gaat lekker, voor de rest nog geen bijzonderheden.

Alleen af en toe last van een zweet aanval.

Comment

Hoeveel zet je die Tren. toch 400 of minder? 1,6 kg in een week is fors te noemen.

Comment

met 750mg test e pak je makkelijk 1.6 kilo want de eerste 3 weken kom je daar echt wel rond de 4 a 5 kilo vocht van aan.
                    JE hebt al eerder gekuurd neem ik aan?
                    Zou t3 er niet bij nemen ook al werkt het wel super maar je gaat dan weinig kilos pakken dan blijf je op dit gewicht hangen en raak je wel aardig wat procent vet kwijt. Het is net wat je wilt bereiken met deze kuur.
                    Clen heb ik hetzelfde het wil wel minder zijn als je echt heel rustig opbouwd zodat je lichaam eraan kan wennen maar vind het zelf niks word er te trillerig van.
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

zwaan@ Zet de tren, in dit geval is het super tren op 450mg per week voor de eerste 3 weken en gaan daarna over op de tren E voor 400mg per week, en de test e blijft op 750mg.

dino21@Heb al eerder gekuurd idd, dit is de 3e kuur, wil met deze kuur ff flink massa pakken, en daarna cutten voor de zomer.

Net 5e injectie gezet, en ff gewogen na het trainen. Gewicht nu 93,3 en bf rond de 19% dus iets omlaag. Dus tot nu toe 3 kilo erbij, gaat lekker moet ik zeggen. Trainen gaat ook erg lekker moet ik zeggen, begin echt al een redelijke pomp te voelen en kan lekker zwaar pakken. Enige klote aan de situatie is dat er een spiertje in me rechter schouder niet helemaal lekker zit, dus dumbell press en neck press achter is niet mogelijk. Moet morgen ff langs bij de fisio, dus hopen dat dat snel weg is.

Voor de rest wel last van zweet aanvallen, dat is wel kut. Maar goed hoort erbij. Is wel eens lastig op me werk. Maar voor de rest gewoon lekker knalluh

Comment

Gaat lekker dus ga zo door.
                        En beetje zweet hoord erbij. Anders ontplof je van alle vocht
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Wat is de stand van zaken momenteel Dexter! zijn in middels weer een week verder!

Comment

een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

FF een update, vanochtend weer ff gewogen gewicht nu 94,3 kilo, bf nog steeds rond de 19%. Ga morgen de 4e week in en ga dan per week 400 mg tren e zetten i.p.v. 450 mg supertren de test e blijft op 750mg per week. Begin nu echt een behoorlijke pomp te voelen, vanochtend echt lekker zwaar kunnen pakken. Merk echt dat ik behoorlijk sterker word. Ben alleen wel snel buiten adem met trainen, maar goed dat zal er wel bij horen. Heb alleen nog last van me rechterschouder, dat is wel zwaar klote kan sommige oefeningen gewoon niet normaal doen vanwege de pijn. Morgen afspraak bij de fisio, zou vorige week gaan maar toen was hij ziek. Voor de rest moet ik zeggen dat het allemaal prima gaat op me schouder na dan. Slaap alleen wat slecht, vaak wakker en veel draaien in me slaap. Moet zeggen dat me vriendin er meer last van heeft dan ik, die word er helemaal gek van.

Morgen 7e injectie en dan weer lekker pompen in de sportschool, als het in dit tempo door gaat zou ik in theorie de 100kg nog kunnen halen.

We zien het allemaal wel, ik hou jullie weer op de hoogte.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X