Mijn kuur voor de winter.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (maxloader @ Jul. 20 2003,22:22)]Ik zie het al. Er is altijd baas boven baas. Heb lang zonder AS getraind en heb wel degelijk het gevoel dat ik flink gegroeid ben op slechts 1 ampulletje, maar ben wel benieuwd hoeveel beter dit nog kan. Bedankt Jack, ga je voorgestelde kuurtje eens proberen na de vakantie. Enne, ik hou je op de hoogte over die 8 kg. Ben pas net gestopt namelijk.

Bye  
    je bedoelt toch niet dat je dat kuurtje wilt doen van die prof wat ik hier neergezet heb?
    Of bedoel je het kuurtje met test/deca/dboll wat mr C een pagina eerder als vorbeeld neerzette?

Dat kuurtje van die prof kost je naast je gezondheid ook nog eens een ongelofelijke smak geld.

ennuh, nu weet ik nog niet of je nagekuurd hebt, vind dit wel belangerijk, als je het nog niet gedaan hebt, wil ik je wel advies geven om het verlies minimaal te houden.

Comment

Sorry, ja kuurtje van C. bedoel ik. Heb niet nagekuurd. Hoe ?

Comment

3 weken na je laatste deca injectie moet je beginnen, omdat de deca nog lang doorwerkt..

Je neemt dan eerst om de 2 dagen een hcg injectie (3x, er zitten er 3 in een doosje). na de hcg injecties kun je aan de clomid of aan de nolvadex, ik heb de voorkeur voor nolvadex, omdat dit mg voor mg sterker is, je hebt minder nodig, en bij clomid komen naogal eens depressies en acne voor.
        je neemt 14 dagen lang elke dag 40 mg nolva (2 tabs) en dan je nolva opmaken met 1 tab per dag, altijd 2 doosjes bestellen.

hoop dat je er wat aan hebt, want zonder nakuur duurt het met deca erg lang voor dat je eigen produktie hersteld! en dan klap je echt hard terug. succes bro ! en van dat kuurtje wat mr C voorstelde : top kuurtje als tweede kuur ga je zeker mooie gains mee halen!

Comment

Jack, HCG is er in verschillende concentraties. Welke moet ik nemen?

Comment

3x 2500 IU

Comment

Waar blijven die pics, Jack. Ben wel nieuwsgierig, want het moet wel een boom van een kerel zijn, een monster, want dit zijn echte "Killer" dosissen.

Grtz

Comment

he, cur!! das een mooi plaatje!!
                kuur klinkt ook erg goed. wordt wel veel mariadistel achteraf

hm.... die 120 droog zou moeten kunnen lijkt me.

ik wens je veel succes en progressie.
                ben zeer benieuwd naar de results.

greetzz bruce
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Yep dat wordt aan de distels
                  Heb voor het geval dat ook al Legalon 70 liggen.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Succes met je kuur Mr.C. Ik zou alleen aanraden om niet te laag met je koolhydraten te gaan zitten tijdens je kuur. Om je cal innamen "gelijk" te houden zou je bv op 4 gram eiwitten kunnen gaan zitten en de koolhydraten iets verhogen.
                    Je kan dat makkelijk hebben met je huidige bf.

Grtzzzz Ax
                    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

De bedoeling is mijn eiwitten op 5 gram per kg/lichaamsgewicht.
                      Mijn koolhydraten zullen ongeveer verdubbeld worden met wat ik nu neem. Ga dat geleidelijk aan opvoeren vanaf het moment dat ik met de creatine ga beginnen.
                      Zit nu nog aan mijn cutting-dieet maar ga dat langzaam aan opvoeren naar "normaal". Wel blijf ik uitsluitend "schoon" eten met af en toe een junk-dag. ( Keertje langs de Mac met mijn zoon )

Greets...

Comment

@curiosio: Wow 13wkn 17AA op 70mg/ed   is dat niet wat veel?

Voor de rest ziet het er wel goed uit  

Comment

Is heel erg veel en zit te denken aan 4 weken d-boll en 4 weken winstrol.
                          Omdat ik nog nooit enige leverproblemen heb gehad twijfel ik.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 07 2003,20:31)]Is heel erg veel en zit te denken aan 4 weken d-boll en 4 weken winstrol.
                            Omdat ik nog nooit enige leverproblemen heb gehad twijfel ik.
                            En laten we dat ook maar zo houden  

Ik zou voor die 2x4wkn gaan. Denk dat het stuk beter is voor je lichaam. En je zit al vrij hoog dus zou het zekere voor onzekere nemen.  

Groeten,
                            Melkman

Comment

Heb het eens rustig overwogen en ga de d-boll 4 weken doen.
                              Heb normaal na 4-5 weken toch geen gains meer met d-boll en aangezien het geen only is lijkt me het zinloos langer door te gaan.
                              De Winstrol ben ik nog niet over uit hangt mede van mijn bf op dat moment af.

Greets...

Comment

ik zou zeggen dat je lever dit niet zo leuk gaat vinden
                                ga je er een oestro remmer bij gebruiken ander ga je borsten krijgen van zovel dbol en boven de 50 mg kun je roid rage krijgen oppassen dus
                                "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X