nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by king36 View Post
    en je leest ook niet goed vriend,de anavar blijf ik niet mn hele kuur nemen ik ga het overbruggen(dus na mijn kuur om de hardheid en kracht te behouden voor mijn volgende kuur.
    bridgen noemen ze dat geloof ik.
    Bridgen is achterhaald en niet bevoordelijk voor uw gezondheid en toekomstig gebruik.

Grtz

Comment

ben ik het niet mee eens vriend,misschien voor de recreatie bodybuilder wel ja maar voor de echte jongens dus niet.
      ken een hoop jongens die al eens eerder op het podium stonden en nog steeds bridgen en die zijn echt groot vriend.
      ik doe het gewoon een keer om de spieren vast te houden en dat gaat zeker lukken.
      wat betreft dat het niet goed is is een ander verhaal,kuren is zo en zo niet goed voor je als je maar af en toe een jaartje je rust neemt dat is belangrijk.
      greetz.

Comment

top getraind weer vanmorgen met een gabber van me die 130 kilo droog weegt..wat een monster is dat en zeker qua training maar dan moet je wel aan de slag hoor..heerlijk.
        helemaal stuk vandaag en morgen flink pijn denk.
        voor de rest gaat ie top en het eten gaat ook flink omhoog.greetzz.

Comment

Hey King wat zijn de resultaten tot nu toe? Je gaat lekker in ieder geval zo te lezen, succes met je kuur i.i.g.

Comment

18 dagen verder en het gaat erug lekker moet ik zeggen,ben nu al drie kilo zwaarder en dat met alleen de anavar.Nou denk ik dat een deze dagen de test en de deca ook hun werk gaan doen.Wordt ook elke dag steeds een stukje sterker en heb ook meer lucht tijdens de training wat wel lekker traint.
            Alles bij elkaar ben ik blij met deze keuze qua kuur en ga er erg goed op.
            greetzz.

Comment

Gaat lekker dus allemaal, de test en de deca zullen op korte termijn ook wel inslaan. Dan word het helemaal knallen. Ik heb tijdens een kuur altijd minder lucht, ben sneller buiten adem dan normaal. Maar positief dus allemaal, succes verder en hou ons op de hoogte.

Comment

Even een update dan maar,zit nu op dag 25 en merk dat de test ook in werking is.
                Ben toch al bijna vier kilo zwaarder en merk dat de kracht steeds meer toeneemt,ook eet ik erg schoon en zit nu rond de 3500 calorieen per dag.
                alles is hard en mooie vorm ook qua lijning in de spieren.
                nog geen last van de gynoshit dus ben wel tevreden zo.
                greetzz.

Comment

OK leuk netjes, vind 3500 kcal niet onwijs veel maar goed, als je er lekker bij gaint, waarom niet/ En je gaf al aan dat je wat ouder bent dus dan heb je zo ie zo wat minder nodig Succes, ik ga binnenkort me kuur bridgen, ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Comment

Dag 31 nu en het gaat erg goed allemaal,de anavar trek ik nog een week door en dan ben ik daarmee klaar.
                    Ben echt goed sterk aan het worden en heb nu een vreselijke pomp elke dag,en ben al bijna 5 kilo zwaarder en heb mijn cal naar de 4000 geschroefd.
                    Het gekke is dat ik precies hetzelfde voel als toen ik op de d-bol en de sus zat.Spieren zijn erg hard en groei lekker nu,kortom ik ga heel goed hierop en blijf ook goed en schoon eten.greetzz.

Comment

Dag 40,gaat geweldig lekker allemaal zo,erg sterk geworden en goede droge massa erop gegained.
                      Zit nu bijna op zes kilo winst en merk toch wel dat de test goed zijn werk doet.
                      Anavar is klaar en heb me nu proviron aangeschaft en die trek ik de hele kuur door op 50 mg per dag.
                      Denk toch dat er dan meer vrije test vrijkomt en nog wat harder wordt ook.
                      Zit nu op de 4000 kclper dag en eet erg netjes moet ik zeggen.
                      Ben benieuwd hoe het gaat met de prov erbij.grtz.

Comment

Groei als kool nu en merk dat de proviron heel goed samen gaat met de test.
                        mijn spieren zijn keihard en weeg een keer in de week en zit nu rond de zeven kilo winst en weinig vocht ook.
                        ben wel wat vetter op de buik en hij staat ook wat voller maar voor de rest ziet het er goed en strak uit.
                        grtz.

Comment

Mooizo kerel. Wat merk je extra van de provi ten opzichte van je vorige kuren zonder?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat ik merk is dat mijn spieren veel harder zijn dan zonder,en dat ik ook flink sterker aan het worden ben sinds ik de provi erbij slik.
                            En nog geen last van huiduitslag dus ben er wel tevreden mee zo.
                            Mn vriendin is er ook blij mee want dat ding staat meer omhoog dan omlaag.grtz.

Comment

Groei als kool nu en merk dat de proviron heel goed samen gaat met de test.
                              Wat ik merk is dat mijn spieren veel harder zijn dan zonder,en dat ik ook flink sterker aan het worden ben sinds ik de provi erbij slik.
                              En nog geen last van huiduitslag dus ben er wel tevreden mee zo.
                              Mn vriendin is er ook blij mee want dat ding staat meer omhoog dan omlaag.grtz.
                              toch maar wel provi dr bij gdn ...leuk om te lezen dat t resultaat heeft....ook leuk voor je vriendin, das waar voor je geldt, dubbel funnn
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Gaat super hoor maar ik denk dat ik toch de test ga verhogen naar 1000 mg per week.
                                De deca houd ik op 400 mg per week en de pro laat ik lekker doorlopen zo.
                                Merk toch dat ik wel wat meer kan hebben en nog wat meer wil groeien dus vandaar dat ik hem verhoog.
                                Ben niet veel meer aangekomen maar wordt wel een stuk sterker en een hele goede pomp.
                                Wel last van kramp in de spieren,wel herkenbaar denk in de kuur.
                                Beetje last van gevoelige tepels en ook wat verharding rond de tepels,gyno dus.
                                Laat ik verloopig zitten zo,ga geen nolva nemen nog.grtz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X