Kuurtje jack voor de winter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ben nu 1 week bezig met de oxy en ben een 1,5 kilo aangekomen. dus dat gaat lekker..
    zal aanstaande maandag ook starten met de insuline. om nog weer wat te pakken.
    kracht gaat lekker omhoog. dus heb nu geen klagen voel me ook toppie verder    

doel is nog steeds de 100 kg   wordt wel moeilijk, watnt moet met paar weken ook al nokken anders kan ik begin volgend jaar niet met bruce meekuren met test/tren/winny..
    vandaar dat ik de slin erin gooi.. deze blijf ik denk ik doorgebruiken tot ik weer ga kuren omdast dit niets met je hormoonaal stelsel doet  

Comment

Dat antwoord duurde veel te lang..

Gaat niet heel erg hard maar wel goed in mijn ogen. Blijft ook meestal beter zitten als het er wat geleidelijker aankomt allemaal.

Keep us posted man..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ahah, ik had niet gezien dat er gereageerdwas op mijn topic..
        inderdaad, als het langzaam gaat is het wel goed meestal. dat snelle ben je ook sneller kwijt. feit is ook dat ik zwaarder word maar nog steeds droog ben, gisteren maakte bruce nog opmerking over me droge armen toen ik aan het deadliften was. dus is goed teken dat er droge spiermassa bijkomt.

Comment

Juist omdat je bf zo mooi laag blijft en er toch kilootjes bijkomen gaat het gewoon hartstikke goed.

Greets...

Comment

ik denk dat ik het feit dat ik droog blijf/ zelfs iets droger wordt heb te danken aan het feit dat ik 3 weken terug de deca heb stopgezet en vervangen door tren (de nieuwe van australian pacific) en dit bevalt goed..

blijft het toch vreemd dat ik zo droog blijf (nouja, niet kurkdroog, maar kom geen vet aan ) want ik eet best veel, en ook best veel vet (bv de slagroom door me shake is veel vet. maja, ik ga er niet over klagen. straks met die insuline ga ik niet Subqutaan injecten, maar IM, in de bicep, dit zou het opslaan van vet op de buikstreek tegegaan, wat je wel sneller hebt met slin.. ben benieuwd. geef oover een week wel weer een update als ik een weekje slin heb gehad.

Comment

Ben ook heel erg benieuwd Jack.
              Zeker die update posten.

Greets...

Comment

Jij hebt het geod. Je zou gewoon een slagroomtaart naar binnen kunnen werken en niet aankomen.

Missschien kom ik nou beetje leekerig over, maar wat is slin??
                I live to end the game

Comment

slin = afkorting voor insuline

Comment

weet ik dat ook weer
                    I live to end the game

Comment

wat voor insuline heb je je heb namelijk nogal wat soorten
                      die kwa werkzame tijd nogal verschillen

hoeveel suikers ga je per ui nemen
                      heb je wel is eerder met insuline geklooit die bij werkingen zijn
                      niet mis en verhoogd je behoefte aan gh

maar je moet het natuurlijk zelf weten
                      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (dirkster @ Okt. 12 2003,00:10)]wat voor insuline heb je je heb namelijk nogal wat soorten
                        die kwa werkzame tijd nogal verschillen

hoeveel suikers ga je per ui nemen
                        heb je wel is eerder met insuline geklooit die bij werkingen zijn
                        niet mis en verhoogd je behoefte aan gh

maar je moet het natuurlijk zelf weten
                        gebruik novorapid. kortwerkend (3 uur, met 2 pieken..)
                        10 gram koolhydraten per IU.

Heb er ervaring mee. bijwerkingen zijn helemaal niets als je weet wat je doet, maar je moet er niet gemakkelijk mee omgaan. beter een injectie overslaan als in de probs komen met eten..

Comment

Als je weet wat je doet geen probleem zoals Jack al aangeeft maar als je ook maar een beetje twijfelt...NIET DOEN!!

Greets...

Comment

Todat we jack in een comatje vinden, lol, zou zeggen tegen de rest afblijven!!! Insuline is wel degelijk heel gevaarlijk als je een foutje in je berekening/dosering maakt!

Grtz

Comment

als je het wilt gebruiken, dan moet je je eerst goed inlezen, liefst begeleid worden door iemand die er ervaring mee heeft. EN vertel het je ouders/partner/vriendin!!! dat als er iets mis gaat dat ze je kunnen helpen. met een goede planning/stipt schema gaat er niets maar dan ook niets mis.

Maar het is zeker waar dat het niet iets is om mee te spelen.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Jack @ Okt. 12 2003,09:26)]als je het wilt gebruiken, dan moet je je eerst goed inlezen, liefst begeleid worden door iemand die er ervaring mee heeft. EN vertel het je ouders/partner/vriendin!!! dat als er iets mis gaat dat ze je kunnen helpen. met een goede planning/stipt schema gaat er niets maar dan ook niets mis.

Maar het is zeker waar dat het niet iets is om mee te spelen.  
                                Btw jack waar zit je nu op qua gewicht, bf% lengte?

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X