Een logboek houd ik bij axor van de eerste dag dat ik begonnen ben met trainen maar dan wel enkel van mijn trainingen en niet van mijn eten (dat is de eerste fout die ik al maakte) , ik zal nu ongeveer zo een 16 maanden trainen en qua biceps ben ik 10 cm opgeschoten , rug en schouders zijn serieus gegroeid en borst ook. Mensen die mij een tijdje niet gezien hebben zeggen het direct (wat natuurlijk altijd fijn en motiverend is zoiets te horen) . Nu ben ik op dieet om mijn Bf te laten zakken en het maagprobleem weg te werken, maar in augustus begin ik terug en zal dan waarschijnlijk ook gebruik maken van weight gainers. 85 kilo met een Bf van 10% is mijn doel ben ook maar 168 cm groot en denk wel dat ik dan hugh zal zijn.
Laatste week
Collapse
X
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment