test enanthaat only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• test enanthaat only

Heren,jongen op de gym bij mij wil een test only kuur maar weet niet hoeveel hij neemt.
    Hij heeft eerder een kuur gehad met d-boll en sus en dit wordt zijn tweede kuur.
    zijn stats zijn 1.90 90 kilo en 20% ongeveer.Ik dacht 500 mg om de vijf dagen of is dat teveel.
    Iemand nog suggesties?greetzz.

Wat waren zijn doseringen dan de vorige kuur??

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Zijn kuur was ruim een jaar geleden en nam toen voor vier weken d-bol 40 mg per dag en sus 250 mg ook om de vijf dagen voor tien weken.greetzz.

Comment

Zou zeggen dat het eerst wel makkelijk is om je vetpercentage naar beneden te brengen, test only is een massakuur als ik het niet verkeerd heb, en denk dat hij dan erg vet gaat worden.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hij ziet er goed en groot uit voor iemand die zijn tweede kuur gaat doen en zijn spieren zie je goed,alleen hij heeft een beetje buik maar wil toch voor de massa gaan.

Comment

ik zou voor 750 mg test pw gaan

Comment

500mg per 5 dagen is 650 mg per week. Gezien de esther, denk en het feit dat het zijn 2e kuurtje is, lijkt me dat een goede insteek. Maw Prima!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Zou zeggen dat het eerst wel makkelijk is om je vetpercentage naar beneden te brengen, test only is een massakuur als ik het niet verkeerd heb, en denk dat hij dan erg vet gaat worden.
                Kan net zo goed andersom zijn.

Vaak zie je als je gewoon clean blijft eten bij gebruik van testosteron een verlaging van je vetpercentage.

Grtz.

Comment

Is het dan niet beter om dan iets te pakken als anavar?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ana zijn de gains een heel stuk lager als bij test.
                    Denk dat 500mg In de week ook wel genoeg zou kunnen zijn hoor.
                    Who's the Chef

Comment

Of samen nemen gaat nog beter maar hij gaat toch voor de 500 mg per week en denk dat hij daar wel op gaat.
                      Twaalf weken only natuurlijk.greetzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X