Ik zeg niets meer... hoop dat je geen vriendin hebt! ghegheghe
1ste kuur , begonnen op 29-3-2008
Collapse
X
-
hoi ,
zoals gezegd hier weer kleine update , stats nu 83/178/13% ben dus 1.5 kilo bij gekomen deze week . begin nu echt wel verschil te voelen sinds vorige week onzettend veel pomp tijdens het trainen , zelfs de dagen erna blijf je toch constant gespannen ,eten gaat ook goed kan mijn schema goed volgen . heb nog geen last van dat beetje deca meer (decadick) en hoop dat het zo blijft voor de rest gaat het eigenlijk goed , ben al tevreden met de vooruit gaan die ik nu al heb gemaakt . begin het ook duidelijk te zien vooral schouders , nek gaan goed vooruit dit was dus 3de prikje heb er nog 7 in totaal te gaan .
greetzzzz ralph29
Comment
-
hey
zo weer even kleine update , stats nu 85/178/13% weer 2 kilo erbij , ben nu net over de helft met de deca , test nog 5w . trainen gaat super, veel sterker aan het worden en ontzettend goede pomp voor de rest alles ok geen bij werkingen ofzo . tot volgende week
greetzzzzz ralph29
Comment
-
@ chrisjezwolle door dat vocht gaat je vetpercentage niet omhoog alleen je vochtbalans.
Is het je eerste kuur?
5 kilo is netjes in 5 weken behalve als je veel vocht vasthoud dan is het best weinig voor de eerste kuur.
Vind het wel erg slecht verspreid test e 1 keer in de week zetten is echt te weinig je krijgt geen stabiele bloedwaardes.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
hey hier dan nog eens update , kuur is nu afgelopen zaterdag laatste gezet zit nu op 87 kilo 13% bf is het zelfde gebleven vocht heb ik in het begin wat opgehouden omdat ik fout zat met mijn eten nu bijna geen vocht meer voor de rest ben ik zeer tevreden ben nu wel zeer benieuwd wat er nog na maand of 2 gaat over blijven van de 7-8 kilo die ik heb gewonnen nu gewoon lekker door trainen en goed blijven eten de eerste 2-3 maanden zijn nu het zwaarst zeggen ze methaal omdat je weer iets zwakker wordt en gewicht gaat verliezen maar zal allemaal wel goed komen over een maand of 6 ben ik er weer hahah mijn doel is een 95 kilo heb dus nog een lange weg te gaan
greetzzzz ralph29 (eigenlijk is het nu ralph30 )
bye
Comment
-
Hoop dat er lekker veel aanblijft voor je. Geen onaardig resultaat denk ik zo."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
volgende week start ik met proviron voor 2-3 weken daarna ga ik idd weer wat creatine bij nemen en lekker proberen te blijven knallen we gaan vanaf nu ook trainings schema omgooien meer herhalingen en wat cardio erbij wil bf nog lager krijgen zodat de gewonnen spiertjes er netjes op komen te liggen
greettzzzz ralph30
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment