1ste kuur , begonnen op 29-3-2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zeg niets meer... hoop dat je geen vriendin hebt! ghegheghe
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Nou ja, zal wel meevallen hoor. 50mg per week meer deca nou nou. Komt wel goed als je er zo ie zo gevoelig voor bent ga je dat wel merken met 250 of 300, dat maakt dan weinig meer uit.

Comment

Daar zit wat in zwaan, maar ik merk bij mezelf dat ik er best gevoelig voor ben en ik zit op 500mg test e en 200mg deca om de 5 dagen en merk het wel hoor die deca!!

grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

hoi ,

zoals gezegd hier weer kleine update , stats nu 83/178/13% ben dus 1.5 kilo bij gekomen deze week . begin nu echt wel verschil te voelen sinds vorige week onzettend veel pomp tijdens het trainen , zelfs de dagen erna blijf je toch constant gespannen ,eten gaat ook goed kan mijn schema goed volgen . heb nog geen last van dat beetje deca meer (decadick) en hoop dat het zo blijft voor de rest gaat het eigenlijk goed , ben al tevreden met de vooruit gaan die ik nu al heb gemaakt . begin het ook duidelijk te zien vooral schouders , nek gaan goed vooruit dit was dus 3de prikje heb er nog 7 in totaal te gaan .

greetzzzz ralph29

Comment

@ fitnessfreak en ja ik heb een vriendin , en ook een goede TONG moest het nodig zijn greetzzzzz ralph29

Comment

hey

zo weer even kleine update , stats nu 85/178/13% weer 2 kilo erbij , ben nu net over de helft met de deca , test nog 5w . trainen gaat super, veel sterker aan het worden en ontzettend goede pomp voor de rest alles ok geen bij werkingen ofzo . tot volgende week

greetzzzzz ralph29

Comment

he gaat de goeie kant op of niet

maar blijft je bf op 13 %
                krijg je niet meer met al die vocht
                en heb je geen last van een dikere kop?

succes

Comment

@ chrisjezwolle door dat vocht gaat je vetpercentage niet omhoog alleen je vochtbalans.
                  Is het je eerste kuur?
                  5 kilo is netjes in 5 weken behalve als je veel vocht vasthoud dan is het best weinig voor de eerste kuur.
                  Vind het wel erg slecht verspreid test e 1 keer in de week zetten is echt te weinig je krijgt geen stabiele bloedwaardes.
                  eat eat eat and look like a freak!

Comment

hey hier dan nog eens update , kuur is nu afgelopen zaterdag laatste gezet zit nu op 87 kilo 13% bf is het zelfde gebleven vocht heb ik in het begin wat opgehouden omdat ik fout zat met mijn eten nu bijna geen vocht meer voor de rest ben ik zeer tevreden ben nu wel zeer benieuwd wat er nog na maand of 2 gaat over blijven van de 7-8 kilo die ik heb gewonnen nu gewoon lekker door trainen en goed blijven eten de eerste 2-3 maanden zijn nu het zwaarst zeggen ze methaal omdat je weer iets zwakker wordt en gewicht gaat verliezen maar zal allemaal wel goed komen over een maand of 6 ben ik er weer hahah mijn doel is een 95 kilo heb dus nog een lange weg te gaan

greetzzzz ralph29 (eigenlijk is het nu ralph30 )

bye

Comment

@dino ja klopt wel wat je zegt van die bloedwaardes volgende keer zal mijn schema er ook heel anders uitzien maar ben nu toch wel tevreden met resultaat

Comment

Hoop dat er lekker veel aanblijft voor je. Geen onaardig resultaat denk ik zo.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou na je nakuur wel ff extra supps nemen al is het alleen maar voor je geest goed.
                          En testboosters zou ik ook nemen.
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Goed resultaat hoor,zou ook na je nakuur een creatine aanschaffen.grtz.

Comment

volgende week start ik met proviron voor 2-3 weken daarna ga ik idd weer wat creatine bij nemen en lekker proberen te blijven knallen we gaan vanaf nu ook trainings schema omgooien meer herhalingen en wat cardio erbij wil bf nog lager krijgen zodat de gewonnen spiertjes er netjes op komen te liggen

greettzzzz ralph30

Comment

Niet teveel cardio, anders zijn die gewonnen spiertjes straks ook gelijk verloren spiertjes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X