Ben het met zwaan eens. Als je normaal nooit cardio doetzou ik daar echt nog even mee wachten en proberen te gewonnen kilos vast te houden.
1ste kuur , begonnen op 29-3-2008
Collapse
X
-
Helemaal met Dino22.
test e 1 keer 250mg in de week zetten is echt te weinig je krijgt geen stabiele bloedwaardes.
Wat je meschien kan doen is om de 6 dagen de test en deca zetten.
Dan zit je er tussen in.
Daar ben ik nu mee bezigLast edited by D-Body; 05-07-2008, 08:52.Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!
Comment
-
hey
hier zijn we nog eens is al weer even geleden dat ik er was wilde nog even update maken voor jullie , ik was dus geeindigd op 87 kilo ben nu +- 2 maanden na mijn kuur 84 kilo ik vindt zelf dat ik er nu beter uit zie volle en bolle is weg en spieren zijn mooier zicht baar weet nu dus dat je je niet moet dood staren op je kg die je wint maar op het eind resultaat . eten gaat me wel iets moeilijker maar prop het er gewoon in hahah . zit wel met een ander vervelend voorval heb een ontsteking in schouder en pols heb advies gekregen om vooral borst en schouders heel rustig te doen veel herhalingen en weinig kg voor een goede bloed door stroming en eventueel bruffin ofzo (ontsteking remmer ) erbij te doen dit gedurende een maand +- ik hoop echt dat het snel weg gaat want dit is niet motiverend voor de rest komt het allemaal wel goed hoop ik .
greetzzzz ralph29
Comment
-
Netjes kerel. Hoop dat je die ontstekingsremmer niet nodig hebt, is meestal rotzooi. Doseer je visolie eens op 20gr+ per dag. Zou al moeten helpen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostNetjes kerel. Hoop dat je die ontstekingsremmer niet nodig hebt, is meestal rotzooi. Doseer je visolie eens op 20gr+ per dag. Zou al moeten helpen.
visolie remt echt niet onstekingen.
Denk maar zelf als je naar de doctor gaat ,die zal je echt geen visolie voorschrijven.
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Postvind je niet dat je een onstekingsremmer niet kunt vergleijken ,met visolie.
visolie remt echt niet onstekingen.
Denk maar zelf als je naar de doctor gaat ,die zal je echt geen visolie voorschrijven."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
heb morgen afspraak bij de huisarst eens kijken wat die te zegen heeft en meteen even bloed controleren is ook nooit slecht na een kuur pijn wordt wel steeds erger vooral in mijn schouder mss dan toch maar meteen met het kanon zoals general x al zei wordt er zo echt niet goed van kan gewoon niet door trainen en dat is juist wat nu zo belangrijk is ik houdt jullie op de hoogte van de uitslag
greettzzzz ralph30
Comment
-
Zou wel klote zijn voor je. Hoop dat je bloedtests verder goed zijn. Sterkte kerel."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment