ik wou't zo doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce View Post
    geen link kees. heb wel nog voor je gekeken weer, maar zag nu alleen maar de verhalen over dat het zuinigheid zou zijn

@riki: 26 weken? ik doe het om de zuinigheid ouwe.
    en zoveel test? je zak. ik wil droger worden. dat is het ENIGE doel. liefst massa behouden, maar zeker geen vochtbek etc.
    dus ik hou ut zo. waarsch. gaat de test zelfs lager. wrom is de tren ent. kut met peren?
    Luistert, mijn maat is er keidroog op geworden en aardig gegroeid. Maar goed, zou de HGH toch op 26 wkn zetten. Doe het dan op 4 eenheden elke dag. Enne Bruce, kom, dat extra dooske HGH kan er dan ook nog wel af. Iig veel succes!!!!

Comment

Originally posted by sjaak Zeeland View Post
      Ojwaa wat ik nog vergat!.
      Als je tren gaat gebruiken zou ik wel wat van hormoon herstellers gebruiken omdat als je dat niet doet misschien blijfend geen stijve meer kan krijgen en omdat je anders vrouwen tieten meer krijgt!.
      Ik zal nog wel eve navragen hoe/wat okey?
      Na vragen??? vrouwen tieten?
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

De GH kan je voor 16 weken houden, advies is dat je het minimaal 3 maanden continu gebruikt.
        Daarnaast zou ik ook niet voor 1 gram testo gaan, zoals voorgesteld. Testosteron heeft een synenergetische werking met GH namelijk, 500 mg of 750 mg is ruimschoots voldoende.

En dan de fabels over 5 on 2 off en 6 on 1 off is alleen maar om kosten te besparen.

Daarnaast nog een klein advies neem tijdens het gebruik van GH ook nog T4 (25 mg per dag) beginnen hiermee na de 4e week.

Grtz.
        Last edited by Castaway; 16-05-2008, 17:52.

Comment

die t4 of t3 wilde ik eerst ook ,m aar werd me afgeraden. zal dr ff over denken. test. gaat niet hoger dan 500 pweek!
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by sjaak Zeeland View Post
            Hmz mooi kuurtje!!.
            Je moet punani eens vragen hoe dat zit met jou test!.
            Omdat test meestal een lange ester bevat hoef je het dus minder vaak te prikken in vergelijking met deca bijvoorbeeld!.
            Het blijft langer werkbaar!.

schat, ik kuur al 6 jaar ofzo. (met pauze) maar deca heb langere halvewaardetijd als test. enantaat

Comment

schat, ik kuur al 6 jaar ofzo. (met pauze) maar deca heb langere halvewaardetijd als test. enantaat
              lol
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

die t4 of t3 wilde ik eerst ook ,m aar werd me afgeraden. zal dr ff over denken. test. gaat niet hoger dan 500 pweek!
                T3 niet nemen i.c.m. GH.

T3 is namelijk lichaamseigen en zal alleen maar de stofwisseling stimuleren.

T4 heeft namelijk nog andere functies dan alleen maar converteren naar T3.

Grtz.

Comment

kijk, DAT is info. nooit gweten. (krijg je als je ergens niet mee kuurt, dan leer je dr ook niet van )

Comment

brucie boy, je staat zo vet dat je best wat T4 kan hebben he, hahahahahahaaaa , ik heb indertiijd ook geen t4 genomen tijdens mijn hgh kuurtje en kwam er super uit, is echt een supermiddel bro, ik zette toen ook maar 500 test denk ik, maar achteraf gezien heb ik daar toch spijt van, heb toen ook geen middelen als tren of deca genomen die naar het schijnt goed werken met hgh erbij

Grtz
                    stil growing

Comment

hm.. missch. toch maar kitje hgh erbij en doosje t4. zal erover denken

Comment

hm.. missch. toch maar kitje hgh erbij en doosje t4. zal erover denken
                        Ja, heb nu eigenhandig gezien wat HGH doet over een periode van 5 maanden bij een maat en het maakt alle verschil van de wereld indien je er ook naast kuurt. Heb ook mijn eerste kitje besteld, ben benieuwd.

Grtz

Comment

Mooie kuur hoor bruce
                          Zou ook de hgh op 24 weken zetten en dan 4 iu per dag elke dag,zie je ook veel op de boards van de yanks(nou houden die wel van lang kuren.
                          Test kan best op een gram per week dan blijf je even goed droog en komt er alleen maar droge spiermassa op.
                          Zelf ga ik na de zomer ook op de hgh met igf1,wil het nu toch ook maar een keer proberen.grtz man.

Comment

maandag starten gh. heb een heel excell sheetje om bij te houden wanneer ik wat prik. kom op test. 500pweek, tren 400pweek.
                            test. enantaat , dan na 4 dagen sustanon, dan weer na drie dagen enantaat enzovoort. tren gelijk met de tests. zetten. uiteraard dus die een dag korter bij susta ivm korte esters

Comment

Post je excel anders dat type werk van jou is geen touw aan vast te knopen
                              Who's the Chef

Comment

ja weet ik, maar t moet nog def. snappie. en het gaat uiteindelijk niet om de pcieze kuur, maar omt resultaat en jullie zijn de gelukkigen die dat exclusief mogen zien, want ikzit nu eenmaal alleen maa rop bodynet. :x

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X