Originally posted by bruce
View Post
ik wou't zo doen
Collapse
X
-
Originally posted by sjaak Zeeland View PostOjwaa wat ik nog vergat!.
Als je tren gaat gebruiken zou ik wel wat van hormoon herstellers gebruiken omdat als je dat niet doet misschien blijfend geen stijve meer kan krijgen en omdat je anders vrouwen tieten meer krijgt!.
Ik zal nog wel eve navragen hoe/wat okey?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
De GH kan je voor 16 weken houden, advies is dat je het minimaal 3 maanden continu gebruikt.
Daarnaast zou ik ook niet voor 1 gram testo gaan, zoals voorgesteld. Testosteron heeft een synenergetische werking met GH namelijk, 500 mg of 750 mg is ruimschoots voldoende.
En dan de fabels over 5 on 2 off en 6 on 1 off is alleen maar om kosten te besparen.
Daarnaast nog een klein advies neem tijdens het gebruik van GH ook nog T4 (25 mg per dag) beginnen hiermee na de 4e week.
Grtz.Last edited by Castaway; 16-05-2008, 17:52.
Comment
-
Originally posted by sjaak Zeeland View PostHmz mooi kuurtje!!.
Je moet punani eens vragen hoe dat zit met jou test!.
Omdat test meestal een lange ester bevat hoef je het dus minder vaak te prikken in vergelijking met deca bijvoorbeeld!.
Het blijft langer werkbaar!.
schat, ik kuur al 6 jaar ofzo. (met pauze) maar deca heb langere halvewaardetijd als test. enantaateen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postdie t4 of t3 wilde ik eerst ook ,m aar werd me afgeraden. zal dr ff over denken. test. gaat niet hoger dan 500 pweek!
T3 is namelijk lichaamseigen en zal alleen maar de stofwisseling stimuleren.
T4 heeft namelijk nog andere functies dan alleen maar converteren naar T3.
Grtz.
Comment
-
brucie boy, je staat zo vet dat je best wat T4 kan hebben he, hahahahahahaaaa , ik heb indertiijd ook geen t4 genomen tijdens mijn hgh kuurtje en kwam er super uit, is echt een supermiddel bro, ik zette toen ook maar 500 test denk ik, maar achteraf gezien heb ik daar toch spijt van, heb toen ook geen middelen als tren of deca genomen die naar het schijnt goed werken met hgh erbij
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by bruce View Posthm.. missch. toch maar kitje hgh erbij en doosje t4. zal erover denken
Grtz
Comment
-
Mooie kuur hoor bruce
Zou ook de hgh op 24 weken zetten en dan 4 iu per dag elke dag,zie je ook veel op de boards van de yanks(nou houden die wel van lang kuren.
Test kan best op een gram per week dan blijf je even goed droog en komt er alleen maar droge spiermassa op.
Zelf ga ik na de zomer ook op de hgh met igf1,wil het nu toch ook maar een keer proberen.grtz man.
Comment
-
maandag starten gh. heb een heel excell sheetje om bij te houden wanneer ik wat prik. kom op test. 500pweek, tren 400pweek.
test. enantaat , dan na 4 dagen sustanon, dan weer na drie dagen enantaat enzovoort. tren gelijk met de tests. zetten. uiteraard dus die een dag korter bij susta ivm korte esterseen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
ja weet ik, maar t moet nog def. snappie. en het gaat uiteindelijk niet om de pcieze kuur, maar omt resultaat en jullie zijn de gelukkigen die dat exclusief mogen zien, want ikzit nu eenmaal alleen maa rop bodynet. :xeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment