Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hm... goed idee. nooit over gedacht eigenlijk. prebleem: mn trainingsmaat deadlift net met 140 haha. moet ik wel bij de les blijven.
is ok, zwaan. ik mag toch nog niet op mn vrouw....
even een kleine tussen update.
gewicht 109kg.
vet in ieder geval minder.
kracht ongeveer hetzelfde.
maarrrrrr..... blokken beter zichtbaar.
totaal beeld (in spiegel) begint er beter uit te zien.
zit momenteel met 500 test, 200 deca en 50winny eod (inject)
ben nu dus begonnen met de winny, daarna weer pauzetje en dan masteron, prop viromone, oftewel: het droogtrekken is begonnen.
ben vreselijk moe steeds, snip, maar gelukkig heb ik niet zoveel werk. hahaaha.
beginfotos staan ook ergens, been. of in foto topic, of in deze.
begin stats 24% vet ongeveer en 93kg ofzoiets.
nu 111kg en minder dan 20%.
maar wel veel vocht. kan amper vuist maken 's morgens als ik wakker word. en heb tintelende handen doordat als ik mn arm krom doe, mn onderarm wordt afgeknepen, zo dik is mn bicep. haa
vanavond gewogen: 112,5 kg. dus bijna 20kg zwaarder nu. maar ik zit vol vocht. dat zie ik aan mn enkels. die waren vanavond ook rond. dat hebik nog never nooit eerder gehad. klote weer. warm en hoge luchtvochtigheid
ben vreselijk moe steeds, snip, maar gelukkig heb ik niet zoveel werk. hahaaha.
beginfotos staan ook ergens, been. of in foto topic, of in deze.
begin stats 24% vet ongeveer en 93kg ofzoiets.
nu 111kg en minder dan 20%.
maar wel veel vocht. kan amper vuist maken 's morgens als ik wakker word. en heb tintelende handen doordat als ik mn arm krom doe, mn onderarm wordt afgeknepen, zo dik is mn bicep. haa
Had ik ook bruce, ben zelfs tijdens een vergadering gewoon in slaap gevallen op mijn laptop. Dat vindt ik echt fuck
Ik kon toen mijn eigen uren een beetje bepalen en probeerde altijd na mijn training dan een dutje te doen
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment